Jesse Malin in het voorprogramma was al super...maar Tom liet echt zien en horen wat hij in huis heeft...
Ik had kippenvel bij sommige nummers, mede door de cello denk ik.
Volgende keer gewoon weer heen
quote:heheh ik had meer kippenvel omdat ik de nummers herkende. was een erg goed concert, en het mannetje heeft wel humor ook.
Op woensdag 19 maart 2003 02:02 schreef ForrestX het volgende:
net terug van een rete goed concert...Jesse Malin in het voorprogramma was al super...maar Tom liet echt zien en horen wat hij in huis heeft...
Ik had kippenvel bij sommige nummers, mede door de cello denk ik.
Volgende keer gewoon weer heen
kortom tom mcrae klasse-artiest. was erg blij dat hij bloodless nog deed tegen het einde aan. 'were the oil in this machine, and this machine. this machine is going wrong..' briljant!
PS: het enige irritante was dat er een groot meisje naast me volledig wild werd bij sommige nummers. en maar heen en weer. naar voren en achter. tering zeg
vind Bloodless echt een juweeltje hoor
In het tweede uur van 2 meter @ Kink (waarschijnlijk rond 13:30) herhaalt Jan Douwe Kroeske de eerste 2 meter sessie van Tom McRae, daterend van 17 april 2001.
McRae speelde in die sessie een vijftal nummers:
Bloodless
You Cut Her Hair
Streetlight
Draw Down The Stars
I Ain't Scared Of Lightning
(KinkFM: kabel-frequenties | goeie live-stream)
quote:Te mooie en kostbare koptelefoonmuziek om tot algemeen TMF-goed te maken, vind ik.
Op zondag 18 mei 2003 15:26 schreef methodmich het volgende:
McRae moet maar eens de Top 40 in. Als zelfs QOTSA daar in komt en Coldplay kan een top 10 hit scoren, dan moet McRae dat ook kunnen.
quote:Probeer het nog eens, het is echt de moeite waard.
Op donderdag 27 september 2001 23:50 schreef _Maria_ het volgende:[..]
mja, kon ik weten hoe een irritante stem die jongen heeft? Ik kan er echt niet naar luisteren, helaas.
quote:Natuurlijk moet dat kunnen maar het kan mij echt niet boeien of ze erin komen of niet. Maar begrijp wat je bedoeld het verdient zeker zoveel aandacht als de bands die je noemde.
Op zondag 18 mei 2003 15:26 schreef methodmich het volgende:
McRae moet maar eens de Top 40 in. Als zelfs QOTSA daar in komt en Coldplay kan een top 10 hit scoren, dan moet McRae dat ook kunnen.
quote:Pffff, dat is een line up waarvoor ik graag vanuit Grunn richting Den Haag kom.
Op donderdag 5 juni 2003 18:24 schreef ForrestX het volgende:
vrijdag de 13e op Music in my head in Den Haag oa met Badly Drawn Boy, Jesse Malin, I am Kloot en nog veel meer....
Helaas gaat een vriend trouwen. Ik vraag wel of ze een dagje later willen.
quote:Ach, Tom Mcrae is niet echt top-40 materiaal. Te weinig pep, en wie in het vrije geweldige leven heeft er nu zin in dat depressieve gedoe van die vent. Nou, de gemiddelde top-40 luisteraar niet, denk ik
Op maandag 19 mei 2003 18:46 schreef Machiel het volgende:[..]
Natuurlijk moet dat kunnen maar het kan mij echt niet boeien of ze erin komen of niet. Maar begrijp wat je bedoeld het verdient zeker zoveel aandacht als de bands die je noemde.
Maar met 'Karoake Soul' (ook van Just Like Blood) zou het best nog wel eens kunnen. Wat mij betreft mag hij in ieder geval..
Namens lotjeb moet ik ook nog even vermelden dat het nummer "2nd law"
gewoon heel erg mooi is..
Wie kan mij eigenlijk vertellen wat zijn beste cd en zijn beste nummers zijn? Ken namelijk nog niet zoveel van 'em.
en ik ga hem zondag live zien op werchter
quote:Dank voor de info! En veel plezier op Werchter...
Op woensdag 25 juni 2003 10:07 schreef placebeau het volgende:
hij heeft nog maar twee CD's
de eerste cd, "tom mcrae" gewoon, bevat pareltjes van nummers als "bloodless" en "sao paolo rain"en ik ga hem zondag live zien op werchter
quote:Ik heb 'm op werchter gezien, maar ik kon de tent niet in. Later heeftie nog wel een poster (van hemzelf) voor me gesigneerd.
Op woensdag 27 augustus 2003 12:17 schreef scatterbrain het volgende:
Ik vind zijn vorige cd veel beter.. You Cut Her Hair is echt zo'n kippenvel nummer. Geweldige artiest, heb hem nog even kunnen bewonderen op Pinkpop maar ik hoop eigenlijk dat hij binnenkort in Paradiso of de Melkweg komt.
Ik vind de nummers van z'n eerste cd wel wat emotioneler overkomen, maar de nummers op z'n tweede zijn completer ofzo. Ze hebben wat meer, de cello e.d. Wat ik overigens wel heel vervelend vind aan die cd, is dattie kraakt! dat ligt niet aan mijn koptelefoon of set, want ik heb het op verschillende systemen beluisterd. maar in bijvoorbeeld stronger than dirt kraakt de bass drum, alsof het veel te hard is opgenomen. ontzettend jammer, want de nummers zijn geweldig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |