abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24797953
Beste Outkast, alle begrip voor jouw reactie. Negeer Bansheeboy, dat is maar een aandachtsmoslim. Hij is het niet waard.

Negeren!
Verwijderd door Admin.
pi_24798000
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 14:09 schreef BansheeBoy het volgende:
Outkast is boos

Inderdaad ja. Al die zwaar irritante mensen die gaan lopen huilen over het topic zelf. Ga dan gewoon weg, reageer niet, ga ping-pong spelen met een banaan of iets anders, maar blijf gewoon weg.

Hoe arrogant ben je dan als je zoiets plaatst? Misschien naar ONZ? Wat, omdat jij het niet begrijpt of het stom vind moet het maar naar ONZ? Arrogante kwast. Niet BSB maar multatuli.
  vrijdag 28 januari 2005 @ 14:22:57 #103
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_24798150
Ik begrijp je wel Outkast. Ik heb dat ook weleens met bepaalde users die hun bestaansrecht ontlenen aan het verzoeken van topic-slotjes of verplaatsingen. Maar desondanks denk ik dat je in het geval van Multatuli iets te ver doordraaft. Ik denk nl. dat hij het niet zo slecht bedoelt. Maar het probleem van fora is dat je niet altijd de (ware) intentie achter een posting weet of kunt achterhalen

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_24798285
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 14:11 schreef VOLVOMEISTER het volgende:
Beste Outkast, alle begrip voor jouw reactie. Negeer Bansheeboy, dat is maar een aandachtsmoslim. Hij is het niet waard.

Negeren!
pi_24798289
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 10:14 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Hoewel ik van mening ben dat Abdul Jabbar v/d Ven niet tactisch handelt vind ik het oproepen voor de Jihad op zich niet oproepen tot haat. Je moet dan wel begrijpen wat ik bedoel met Jihad. Jihad is niet het afslachten van onschuldige burgers, zoals bv. is gebeurt met ex-zeug wijlen Theo van G. Jihad is in eerste instantie de strijd met je eigen ziel om geen zondes te verrichten, ten 2de is het een "heilige oorlog" waarin je jezelf (of je geloof) verdedigen het uitgangspunt is en waarbij er geen onschuldigen mogen worden aangetast op welke manier dan ook. Ik ben dus wel degelijk voorstander van de Jihad in Palestina en in Tjetjenië. Maar uiteraard onder strikte voorwaarden

Dit soort varkens zeugen herbergt dit land nou. Hij vertelt gewoon dat de jihad eigenlijk niks anders is dan een heidebloempje. Er is niks mis met de jihad toch? Ik bedoel hij ziet nog eens niet het kwaad van wat hij zelf (over)typt.
  vrijdag 28 januari 2005 @ 14:36:12 #106
13462 BansheeBoy
pi_24798393
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 14:30 schreef stormW het volgende:

[..]

Hij vertelt gewoon dat de jihad eigenlijk niks anders is dan een heidebloempje. Er is niks mis met de jihad toch?
Voordat we in discussie gaan over of de Jihad goed of slecht is wil ik eerst van JOU horen wat jij onder Jihad verstaat. Dit is belangrijk voor de discours anders praten we nl. langs elkaar.

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  vrijdag 28 januari 2005 @ 14:50:09 #107
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_24798613
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 09:22 schreef OutKast het volgende:

[..]

Een collaborateur noemen we dat.
Het enige juiste woord....
Zijn naam duikt steeds vaker p in crimineel verband, het wordt tijd dat er eens een heel diepgravand onderzoek naar deze man komt, volgens mij is hij levensgevaarlijk.
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_24798653
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 14:36 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Voordat we in discussie gaan over of de Jihad goed of slecht is wil ik eerst van JOU horen wat jij onder Jihad verstaat. Dit is belangrijk voor de discours anders praten we nl. langs elkaar.

uuuuh bansheeboy................snotneus.......wat weet jij van de islam dan dat je lappen tekst overtypt. .......

Jou soort heeft decennia de goede naam van turken in Nederland geschonden. Alleen omdat wij hier tegelijkertijd als gastarbeiders rondliepen. Gewoon mondje dicht houden en profiteer van je vrijheid die je hier hebt ipv de duivel na te spreken. De reden dat jij hier bent is omdat jou vader geen zand wilde eten maar brood.

jij weet net als ik dat van de ven een domme ezel is dus houd op met blaten.
pi_24798660
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 13:55 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Hoe ik het breng is gewoon een feitelijke weergave, het is nl. vrij algemeen bekend dat wijlen Theo van G. best "gezet" was, en daarbij is mijn of jouw mening niet eens zo van belang

Iemand die gezet is een zeug noemen is hetzelfde als een negeroïde persoon een roetmop noemen.
Yeah baby Yeah!
pi_24798676
quote:

[..]

zwaktebod.
pi_24798737
quote:

[..]

Voor zover ik snel kan vinden, betekent Jihad letterlijk 'gewapende strijd'. Nogal in schril contrast met jouw omschrijving, vind je zelf ook niet? Dit is een milde omschrijving:
quote:
Het woord djihaad is afgeleid van djahd of djuhd, hetgeen betekent: vermogen, inspanning of kracht. Djihaad en mudjahida betekenen: het inspannen van eigen kracht bij het afslaan van de vijand (R.). Dezelfde autoriteit zegt verder: "Er zijn drie soorten djihaad, nl. het voeren van een strijd:

tegen een zichtbare vijand
tegen de duivel, en
tegen zichzelf (nafs)".
Bron

Het is ten alle tijde een strijd ter faveure van de Islam, dus jouw omschrijving gaat nog even niet op. Als jij met een fatsoenlijke bron kunt aantonen dat ik er naast zit, dan graag.

Maar dan nog wijkt de interpretatie van types als v/d Ven kilometers af van jouw omschrijving, evenals hun interpretatie van de Qu'ran nogal lijnrecht tegenover die van jou staat (mag ik hopen voor je).

Het probleem met veel religies is dat ze zichzelf veel te serieus nemen en zich superieur wanen aan alles wat anders is. Iedere religie heeft zijn donkere dagen gehad, alleen lijkt de Islam er op dit moment middenin te zitten. Enige verlichting zou geen kwaad kunnen, IMHO.
Jammer dat er nog geen Mohammed Jusuf Montesqieu is opgestaan, die ook nog eens geaccepteerd wordt door zijn eigen gemeenschap. Of nog beter, haar eigen gemeenschap, maar dat is waarschijnlijk 'de goden verzoeken'

[ Bericht 1% gewijzigd door Snatched op 28-01-2005 15:05:24 ]
Chuck Norris doesn't need a CTRL key on his keyboard.
Chuck Norris is always in control
  vrijdag 28 januari 2005 @ 14:58:55 #112
13462 BansheeBoy
pi_24798754
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 14:52 schreef stormW het volgende:

[..]

uuuuh bansheeboy................snotneus.......wat weet jij van de islam dan dat je lappen tekst overtypt. .......
Ik ben zelf Moslim. En ik type echt niks over. Het is me een raadsel waarom je dat denkt
quote:
jij weet net als ik dat van de ven een domme ezel is dus houd op met blaten.
Neen, dat weet ik niet. Ik weet wel dat hij een oprechte en nobele jongen is die wat fouten heeft in zijn geloofsleer. Respect is het uitgangspunt

Maar jij bent dus Turk begrijp ik?

vrijdag 28 januari 2005 @ 15:02:30 #113
13462 BansheeBoy
pi_24798813
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 14:54 schreef Redux het volgende:

[..]

zwaktebod.
Dat zie je verkeerd. Ik wil gerust uitleggen dat ik niet tegen JIhad ben e.d. Maar er is dan een kans aanwezig dat men er hier andere ideeën op nahoudt wat betreffende de betekenis van Jihaad. Dus voordat ik dat zeg moeten we het eerst eens zijn over de terminologie

vrijdag 28 januari 2005 @ 15:06:11 #114
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_24798894
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 09:57 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Die man waar jij het over hebt, de respectabele van der Ven die ik zelf ook ken en waar ik zelf ook lezingen van heb bijgewoond is gewoon een nobele Nederlandse Moslimman. Ik kan je verzekeren, en ik kan het weten, dat deze persoon nooit dit soort haatmeningen predikt.

Mocht blijken dat ik toch ongelijk heb (wat me zo goed als onmogelijk lijkt) moet er uiteraard eerst een onderzoek komen alvorens we overgaan tot de acties die jij in gedachte hebt.

Uiteraard spreekt het tevens in je nadeel dat je bij voorbaat al suggereert dan de nobele v/d Ven aan het liegen is

Hebben ze jou ook weer toegelaten hier?

Donder toch eens op met je onnozele gebazel stomme pisvlek.
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_24798993
Ik ben turk, maar dat zie je aan mijn onderschrift.

Jou pro islam fundamentalisme en anti Nederland mentaliteit is niet representatief voor de merendeel van de Marokkanen. jij bent mede veroorzaker van het beeld van een grote groep mensen.

Uitgerekend jij zou het tegendeel moeten bewijzen. Niemand ontneemt jou je geloof. Maar jij spreekt vol lof over de jihad. Dat moet je veranderen. Wat heb jij te maken uit een citaat die uit de bergen van Afghanistan geroepen worden te maken. wat heb jij met citaten te maken die in Israel geroepen worden te maken omdat de joden daar in conflict zijn met Palestijnen. die onvrede hoef jij hier niet voort te zetten door Nederlanders met de jihad te bestrijken. Gasten als van de ven zijn excessen.

Als de Arabische wereld nu geen problemen hadden gehad met de Amerikanen en het westen dan waren landen als Marokko de pineut geweest omdat deze in de leer van de islam zoals die nu geroepen worden na Turkije de meest ongelovige islamitische landen geweest en waren ze vanuit Libie allang binnen gevallen en opgevreten door dat tuig. En dan vergeet je het soennitisch en sjitisch (grote) probleem.
pi_24799205
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 15:13 schreef stormW het volgende:
Ik ben turk, maar dat zie je aan mijn onderschrift.

Jou pro islam fundamentalisme en anti Nederland mentaliteit is niet representatief voor de merendeel van de Marokkanen. jij bent mede veroorzaker van het beeld van een grote groep mensen.

Uitgerekend jij zou het tegendeel moeten bewijzen. Niemand ontneemt jou je geloof. Maar jij spreekt vol lof over de jihad. Dat moet je veranderen. Wat heb jij te maken uit een citaat die uit de bergen van Afghanistan geroepen worden te maken. wat heb jij met citaten te maken die in Israel geroepen worden te maken omdat de joden daar in conflict zijn met Palestijnen. die onvrede hoef jij hier niet voort te zetten door Nederlanders met de jihad te bestrijken. Gasten als van de ven zijn excessen.

Als de Arabische wereld nu geen problemen hadden gehad met de Amerikanen en het westen dan waren landen als Marokko de pineut geweest omdat deze in de leer van de islam zoals die nu geroepen worden na Turkije de meest ongelovige islamitische landen geweest en waren ze vanuit Libie allang binnen gevallen en opgevreten door dat tuig. En dan vergeet je het soennitisch en sjitisch (grote) probleem.
Eindelijk iemand die het snapt.

Zoals ik al probeerde duidelijk te maken in mijn OP, er hoeft geen geschil te zijn. v/d Ven roept inderdaad op tot haat. En ik weet zeker dat zelfs de Koran niet oproept tot het moorden van diegenen die jou in de weg staan tot wat je wil bereiken.

Als voorbeeld, en ik hoop niet dat men dat als een belediging opvat, de KKK zijn een heel goed voorbeeld van hoe ook de bijbel misbruikt word voor het doel van 1 bepaalde groepering, die met hun eigen interpretatie van dit heilige boek mensen willen doen denken dat wat zij zeggen juist is. Dit, terwijl wij als normaal denkende burgers donders goed weten dat rassenhaat uit den boze is en iedereen gelijke rechten verdient.
Methylfenidaathydrochloride
Laptop kopen?
KnuttiewuttieBaggersluttie O+
  vrijdag 28 januari 2005 @ 15:27:35 #117
13462 BansheeBoy
pi_24799208
StormW, je ziet het verkeerd. Ik heb geen anti Nederland mentaliteit. Ik verheerlijk Nederland juist vaak, vanwege de financiële voordelen die het biedt. Ik ben inderdaad een fundamentalist, maar daar is niks mis mee. Ik keer terug naar het fundament/de basis van het geloof en gebruik daarbij de bronnen zoals de Hadith en de Koran, eigen meningen tellen daarbij niet. Ik zie zelf dat je aanhanger bent van Ata-Turk, de zgn. vader der Turken. Hij is m.i. de veroorzaker van de identiteiscrisis waarin Turkije nu verkeerd.

Voor de rest ken ik je niet. Ik kom nog niet zo lang op Fok! Maar velen kennen me inmiddels en weten dat ik wel vredelievend ben

En nogmaals, er is NIKS mis met de Jihad, het gaat er alleen om wat je onder Jihad verstaat en op welke manier je deze uitvoert of op welke manier je hier gehoor aan geeft. Het is tevens belangrijk om in religieuze zaken als deze niet onze eigen meningen te gebruiken maar terug te keren naar de bronnen:

- Koran
- Hadith/Sounna
- De metgezellen van de Profeet (vrede zij met hem) moge Allah tevreden met hen zijn
- En de consensus van de Islamitische Geleerden

pi_24799317
BSB, zou je inhoudelijk op mijn definitie van de islam in willen gaan?

Daar vroeg je immers om .
Chuck Norris doesn't need a CTRL key on his keyboard.
Chuck Norris is always in control
pi_24799368
quote:
Ik verheerlijk Nederland juist vaak, vanwege de financiële voordelen die het biedt.
Is dat alles wat nederland voor je betekent? Rot dan maar gauw weer op
Methylfenidaathydrochloride
Laptop kopen?
KnuttiewuttieBaggersluttie O+
  vrijdag 28 januari 2005 @ 15:52:28 #120
13462 BansheeBoy
pi_24799602
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 15:38 schreef HTT-Thalan het volgende:

[..]

Is dat alles wat nederland voor je betekent? Rot dan maar gauw weer op
Ik ben hier geboren en ik heb de Nederlandse nationaliteit, dus waar moet ik dan heen volgens jou

pi_24800126
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 15:52 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik ben hier geboren en ik heb de Nederlandse nationaliteit, dus waar moet ik dan heen volgens jou

Maar serieus, is Nederland voor jou niet meer dan een land waar je toevallig geboren bent en je hier alleen nog vertoeft omdat het hier financieel aantrekkelijk is?
Yeah baby Yeah!
  vrijdag 28 januari 2005 @ 16:23:54 #122
262 Re
Kiss & Swallow
pi_24800132
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 13:39 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

ik dacht dat goede moslims niets slechts over de doden mochten zeggen?

Ik vind v/d V. een oproerkraaier en een stemmingmaker

en kom nu niet weer met dat er gebasht wordt, als je Van G. een ex-zeug noemt, ga je net zo ver als iemand die zegt dat een moslim crimineel is
terugredenerend omgekeerd vingerwijzen. Het is natuurlijk zo dat als vG. iemand een Geitenneuker noemt hij best als ex-zeug door het leven mag gaan , denk niet dat Theo daar enig bezwaar tegen had
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  vrijdag 28 januari 2005 @ 16:33:23 #123
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_24800307
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 14:58 schreef BansheeBoy het volgende:

Neen, dat weet ik niet. Ik weet wel dat hij een oprechte en nobele jongen is die wat fouten heeft in zijn geloofsleer. Respect is het uitgangspunt
Dus ff de lijn doortrekken........."Rechts-extreme" mensen zijn ook oprecht en nobel, maar hebben wat fouten in hun overtuiging?
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
pi_24800333
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 16:23 schreef Re het volgende:

[..]

terugredenerend omgekeerd vingerwijzen. Het is natuurlijk zo dat als vG. iemand een Geitenneuker noemt hij best als ex-zeug door het leven mag gaan , denk niet dat Theo daar enig bezwaar tegen had
Hij zou het zelfs aanmoedigen, het uitten van je mening was hem heilig, hoe hard die ook kon zijn.
Yeah baby Yeah!
  vrijdag 28 januari 2005 @ 16:51:57 #125
11907 IntroV
Veel voor weinig
pi_24800654
Ach, vlgens mij komt het best goed met deze man. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat de heer Van der Ven niet dag en nacht bekeken en afgeluisterd wordt.

Als hij daadwerkelijk predikt voor een offensieve jihad en mensen aanzet tot geweld jegens anderen, dan zal hij vast wel binnenkort worden uitgenodigd voor een rechtzaak tegen hem.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')