Inderdaad ja. Al die zwaar irritante mensen die gaan lopen huilen over het topic zelf. Ga dan gewoon weg, reageer niet, ga ping-pong spelen met een banaan of iets anders, maar blijf gewoon weg.quote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 14:11 schreef VOLVOMEISTER het volgende:
Beste Outkast, alle begrip voor jouw reactie. Negeer Bansheeboy, dat is maar een aandachtsmoslim. Hij is het niet waard.
Negeren!
Dit soort varkens zeugen herbergt dit land nou. Hij vertelt gewoon dat de jihad eigenlijk niks anders is dan een heidebloempje. Er is niks mis met de jihad toch? Ik bedoel hij ziet nog eens niet het kwaad van wat hij zelf (over)typt.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:14 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hoewel ik van mening ben dat Abdul Jabbar v/d Ven niet tactisch handelt vind ik het oproepen voor de Jihad op zich niet oproepen tot haat. Je moet dan wel begrijpen wat ik bedoel met Jihad. Jihad is niet het afslachten van onschuldige burgers, zoals bv. is gebeurt met ex-zeug wijlen Theo van G. Jihad is in eerste instantie de strijd met je eigen ziel om geen zondes te verrichten, ten 2de is het een "heilige oorlog" waarin je jezelf (of je geloof) verdedigen het uitgangspunt is en waarbij er geen onschuldigen mogen worden aangetast op welke manier dan ook. Ik ben dus wel degelijk voorstander van de Jihad in Palestina en in Tjetjenië. Maar uiteraard onder strikte voorwaarden
Voordat we in discussie gaan over of de Jihad goed of slecht is wil ik eerst van JOU horen wat jij onder Jihad verstaat. Dit is belangrijk voor de discours anders praten we nl. langs elkaar.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 14:30 schreef stormW het volgende:
[..]
Hij vertelt gewoon dat de jihad eigenlijk niks anders is dan een heidebloempje. Er is niks mis met de jihad toch?
Het enige juiste woord....quote:
uuuuh bansheeboy................snotneus.......wat weet jij van de islam dan dat je lappen tekst overtypt. .......quote:Op vrijdag 28 januari 2005 14:36 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Voordat we in discussie gaan over of de Jihad goed of slecht is wil ik eerst van JOU horen wat jij onder Jihad verstaat. Dit is belangrijk voor de discours anders praten we nl. langs elkaar.
Iemand die gezet is een zeug noemen is hetzelfde als een negeroïde persoon een roetmop noemen.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 13:55 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hoe ik het breng is gewoon een feitelijke weergave, het is nl. vrij algemeen bekend dat wijlen Theo van G. best "gezet" was, en daarbij is mijn of jouw mening niet eens zo van belang
zwaktebod.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 14:36 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Voordat we in discussie gaan over of de Jihad goed of slecht is wil ik eerst van JOU horen wat jij onder Jihad verstaat. Dit is belangrijk voor de discours anders praten we nl. langs elkaar.
Voor zover ik snel kan vinden, betekent Jihad letterlijk 'gewapende strijd'. Nogal in schril contrast met jouw omschrijving, vind je zelf ook niet? Dit is een milde omschrijving:quote:Op vrijdag 28 januari 2005 14:36 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Bronquote:Het woord djihaad is afgeleid van djahd of djuhd, hetgeen betekent: vermogen, inspanning of kracht. Djihaad en mudjahida betekenen: het inspannen van eigen kracht bij het afslaan van de vijand (R.). Dezelfde autoriteit zegt verder: "Er zijn drie soorten djihaad, nl. het voeren van een strijd:
tegen een zichtbare vijand
tegen de duivel, en
tegen zichzelf (nafs)".
Ik ben zelf Moslim. En ik type echt niks over. Het is me een raadsel waarom je dat denktquote:Op vrijdag 28 januari 2005 14:52 schreef stormW het volgende:
[..]
uuuuh bansheeboy................snotneus.......wat weet jij van de islam dan dat je lappen tekst overtypt. .......
Neen, dat weet ik niet. Ik weet wel dat hij een oprechte en nobele jongen is die wat fouten heeft in zijn geloofsleer. Respect is het uitgangspuntquote:jij weet net als ik dat van de ven een domme ezel is dus houd op met blaten.
Dat zie je verkeerd. Ik wil gerust uitleggen dat ik niet tegen JIhad ben e.d. Maar er is dan een kans aanwezig dat men er hier andere ideeën op nahoudt wat betreffende de betekenis van Jihaad. Dus voordat ik dat zeg moeten we het eerst eens zijn over de terminologiequote:
Hebben ze jou ook weer toegelaten hier?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 09:57 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Die man waar jij het over hebt, de respectabele van der Ven die ik zelf ook ken en waar ik zelf ook lezingen van heb bijgewoond is gewoon een nobele Nederlandse Moslimman. Ik kan je verzekeren, en ik kan het weten, dat deze persoon nooit dit soort haatmeningen predikt.
Mocht blijken dat ik toch ongelijk heb (wat me zo goed als onmogelijk lijkt) moet er uiteraard eerst een onderzoek komen alvorens we overgaan tot de acties die jij in gedachte hebt.
Uiteraard spreekt het tevens in je nadeel dat je bij voorbaat al suggereert dan de nobele v/d Ven aan het liegen is
Eindelijk iemand die het snapt.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 15:13 schreef stormW het volgende:
Ik ben turk, maar dat zie je aan mijn onderschrift.
Jou pro islam fundamentalisme en anti Nederland mentaliteit is niet representatief voor de merendeel van de Marokkanen. jij bent mede veroorzaker van het beeld van een grote groep mensen.
Uitgerekend jij zou het tegendeel moeten bewijzen. Niemand ontneemt jou je geloof. Maar jij spreekt vol lof over de jihad. Dat moet je veranderen. Wat heb jij te maken uit een citaat die uit de bergen van Afghanistan geroepen worden te maken. wat heb jij met citaten te maken die in Israel geroepen worden te maken omdat de joden daar in conflict zijn met Palestijnen. die onvrede hoef jij hier niet voort te zetten door Nederlanders met de jihad te bestrijken. Gasten als van de ven zijn excessen.
Als de Arabische wereld nu geen problemen hadden gehad met de Amerikanen en het westen dan waren landen als Marokko de pineut geweest omdat deze in de leer van de islam zoals die nu geroepen worden na Turkije de meest ongelovige islamitische landen geweest en waren ze vanuit Libie allang binnen gevallen en opgevreten door dat tuig. En dan vergeet je het soennitisch en sjitisch (grote) probleem.
Is dat alles wat nederland voor je betekent? Rot dan maar gauw weer opquote:Ik verheerlijk Nederland juist vaak, vanwege de financiële voordelen die het biedt.
Ik ben hier geboren en ik heb de Nederlandse nationaliteit, dus waar moet ik dan heen volgens jouquote:Op vrijdag 28 januari 2005 15:38 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Is dat alles wat nederland voor je betekent? Rot dan maar gauw weer op
Maar serieus, is Nederland voor jou niet meer dan een land waar je toevallig geboren bent en je hier alleen nog vertoeft omdat het hier financieel aantrekkelijk is?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 15:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ben hier geboren en ik heb de Nederlandse nationaliteit, dus waar moet ik dan heen volgens jou
terugredenerend omgekeerd vingerwijzen. Het is natuurlijk zo dat als vG. iemand een Geitenneuker noemt hij best als ex-zeug door het leven mag gaanquote:Op vrijdag 28 januari 2005 13:39 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ik dacht dat goede moslims niets slechts over de doden mochten zeggen?![]()
Ik vind v/d V. een oproerkraaier en een stemmingmaker![]()
en kom nu niet weer met dat er gebasht wordt, als je Van G. een ex-zeug noemt, ga je net zo ver als iemand die zegt dat een moslim crimineel is![]()
Dus ff de lijn doortrekken........."Rechts-extreme" mensen zijn ook oprecht en nobel, maar hebben wat fouten in hun overtuiging?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 14:58 schreef BansheeBoy het volgende:
Neen, dat weet ik niet. Ik weet wel dat hij een oprechte en nobele jongen is die wat fouten heeft in zijn geloofsleer. Respect is het uitgangspunt
Hij zou het zelfs aanmoedigen, het uitten van je mening was hem heilig, hoe hard die ook kon zijn.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:23 schreef Re het volgende:
[..]
terugredenerend omgekeerd vingerwijzen. Het is natuurlijk zo dat als vG. iemand een Geitenneuker noemt hij best als ex-zeug door het leven mag gaan, denk niet dat Theo daar enig bezwaar tegen had
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |