Im was even eten. Dat moet ook gebeuren hoorquote:Op vrijdag 28 januari 2005 12:22 schreef Redux het volgende:
BSB is hem alweer gepeert, was te verwachten..
Hij kan zich niet in twintig topics tegelijkertijd verdedigen he?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 12:22 schreef Redux het volgende:
BSB is hem alweer gepeert, was te verwachten..
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 12:05 schreef JohnDope het volgende:
Ik hoor net op rtlZ dat van der Ven waarschijnlijk toestemming heeft gegeven aan Jason voor aanslagen. Dat hadden ze uit jasons computer gevist.
Ik schrok al, gelukkig maar.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 12:37 schreef BansheeBoy het volgende:
Im was even eten. Dat moet ook gebeuren hoor
Er zijn inderdaad wat mensen van wie ik het niet erg zou vinden als ze aan een natuurlijke dood zouden sterven z.s.m.: o.a. Ariël "ik ben een wezel" Sharon en nog wat anderen. Maar om daar nu een lijstje van te maken vind ik nutteloos en tijdverdrijvend, heeft geen zin dusquote:Op vrijdag 28 januari 2005 12:20 schreef Dallie_v1.02 het volgende:
ja en BSB is nu een dodenlijstje aan het maken.
Word je niet door Allah gevoed, dan?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 12:37 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Im was even eten. Dat moet ook gebeuren hoor
Ik hoef me nergens voor te verdedigen gelukkig. Maar dat weet je zelf ookquote:Op vrijdag 28 januari 2005 12:38 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Hij kan zich niet in twintig topics tegelijkertijd verdedigen he?
Geduld is een schone zaak...
quote:
Je spreekt de woorden van Allah, dus die zal wel voor je in de bres springen, niet?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 12:42 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik hoef me nergens voor te verdedigen gelukkig. Maar dat weet je zelf ook
Oh jah: respect !
Leuk dat je een klein bijzaakje uit de OT pakt om op basis daarvan het topic op slot te gooienquote:Op vrijdag 28 januari 2005 13:07 schreef Chadi het volgende:
matig stuk dat nergens op gebasseerd is. iedereen kan roepen dat ie ene boete heeft gekregen voor een sticker. geloof er geen reet van.
slotje!
Ga nou geen lastige vragen aan hem stellen....quote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:28 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat meen je niet serieus ? Dat kan gewoon niet. Waar zie je mij in dit topic (of waar dan ook) Stormfront-reacties plaatsen ?
Heb je concrete voorbeelden (quotes o.i.d.) ?
Ga nou geen lastige vragen aan hem stellen....quote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:28 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat meen je niet serieus ? Dat kan gewoon niet. Waar zie je mij in dit topic (of waar dan ook) Stormfront-reacties plaatsen ?
Heb je concrete voorbeelden (quotes o.i.d.) ?
Als je niets zinvols weet in te brengen post dan niet. Het is stuitend dat jij doelbewust bezig bent zowat elke topic met dezelfde nietszeggende reacties te vernachelen. In het topic 'de ideologische leegte van de sociaal-democratie' deed je precies hetzelfde. Gelukkig heeft de mod dit vroegtijdig opgemerkt en jouw reacties "weggezuiverd".quote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik zou dit topic nooit zo geopend hebben en zie er de meerwaarde niet zo van in.
Ik open dit topic omdat ik me erger aan het standpunt van de in het nieuws zijnde moslims. Ik wens daar graag over te discussieren, en dat is wat wij fokkers hier doen.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 13:31 schreef multatuli het volgende:
Onbegrijpelijk warhoofdig topic. BSB moet single handed 1,2 miljard moslims verdedigen, van der Ven is lang geleden in iemands chatlog terechtgekomen maar wordt nu beschuldig van 15 minutes of fame en er is iets vaags met een sticker. Oh ja, en een paar mensen verkondigen hun blinde haat, maar die storen zich toch al nooit aan het onderwerp.
Misschien kan het topic naar ONZ?
ik dacht dat goede moslims niets slechts over de doden mochten zeggen?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:14 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hoewel ik van mening ben dat Abdul Jabbar v/d Ven niet tactisch handelt vind ik het oproepen voor de Jihad op zich niet oproepen tot haat. Je moet dan wel begrijpen wat ik bedoel met Jihad. Jihad is niet het afslachten van onschuldige burgers, zoals bv. is gebeurt met ex-zeug wijlen Theo van G. Jihad is in eerste instantie de strijd met je eigen ziel om geen zondes te verrichten, ten 2de is het een "heilige oorlog" waarin je jezelf (of je geloof) verdedigen het uitgangspunt is en waarbij er geen onschuldigen mogen worden aangetast op welke manier dan ook. Ik ben dus wel degelijk voorstander van de Jihad in Palestina en in Tjetjenië. Maar uiteraard onder strikte voorwaarden
BSB is zwaar geintegreerdquote:Op vrijdag 28 januari 2005 13:39 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ik dacht dat goede moslims niets slechts over de doden mochten zeggen?![]()
Ik vind v/d V. een oproerkraaier en een stemmingmaker![]()
en kom nu niet weer met dat er gebasht wordt, als je Van G. een ex-zeug noemt, ga je net zo ver als iemand die zegt dat een moslim crimineel is![]()
Hoe ik het breng is gewoon een feitelijke weergave, het is nl. vrij algemeen bekend dat wijlen Theo van G. best "gezet" was, en daarbij is mijn of jouw mening niet eens zo van belangquote:Op vrijdag 28 januari 2005 13:39 schreef Het_hupt het volgende:
en kom nu niet weer met dat er gebasht wordt, als je Van G. een ex-zeug noemt, ga je net zo ver als iemand die zegt dat een moslim crimineel is![]()
Jij bent ietwat elitair. Misschien is het handig als je iets probeert toe te voegen aan de discussie in plaats van zelf wat wild om je heen mekkeren om zo intelligent over te komen?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 13:31 schreef multatuli het volgende:
Onbegrijpelijk warhoofdig topic. BSB moet single handed 1,2 miljard moslims verdedigen, van der Ven is lang geleden in iemands chatlog terechtgekomen maar wordt nu beschuldig van 15 minutes of fame en er is iets vaags met een sticker. Oh ja, en een paar mensen verkondigen hun blinde haat, maar die storen zich toch al nooit aan het onderwerp.
Misschien kan het topic naar ONZ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |