Je zegt 'reacties'. Welke posts hebben het over lynchen?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Wie post dat hij gelynched moet worden, is niet veel beter dan vd Ven.
Ik zou dit topic nooit zo geopend hebben en zie er de meerwaarde niet zo van in.
Je kent de context niet, maar toch sta je er 110% achter?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:27 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja tuurlijk jongen. Ik ben de beroerdste niet
[..]
Dat is een correcte overlevering en daar sta ik dan ook 110% achter. Alleen moet je wel de context begrijpen van deze overlevering. Het is waarschijnlijk een overlevering die specifiek gericht is op een bepaalde situatie. We moeten dus niet gelijk aan nemen dat dit deze hadith algemeen is. Maar het zou wel kunnen, ik ken de context nl. niet
De context is de wereldquote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:27 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
[..]
Dat is een correcte overlevering en daar sta ik dan ook 110% achter. Alleen moet je wel de context begrijpen van deze overlevering. Het is waarschijnlijk een overlevering die specifiek gericht is op een bepaalde situatie. We moeten dus niet gelijk aan nemen dat dit deze hadith algemeen is. Maar het zou wel kunnen, ik ken de context nl. niet
Oke, dat is leuk in fairy-tale land, zo'n oplossing. Maar is het reeël? In mijn ogen niet. Iemand die zo verblind is door haat, en zo overtuigd is van zijn gelijk kun je volgens mij niet op die manier overtuigen. Je kan Osamam toch ook niet d.m.v. een goed gesprek en de uitleg dat het zo niet zal werken overtuigen dat hij maar moet stoppen. Of de Taliban leg je dat toch ook niet zo uit?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:26 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
De grote vraag voor ons is nu, welke oplossing willen wij aandragen. Onze oplossing heeft als eis dat er liefst niemand bij sneuvelt, dat alle partijen duidelijk word dat deze "oorlog" geen zin heeft, en dat nederland gewoon nederland blijft, zonder dat 1 of andere beweging zijn geloof en of zin doordrijft een de nederlandse samenleving, want daar zit nederland niet op te wachten.
Als je zo graag een land wil bekeren, pak dan een land dat verlegen zit om een leider.
Nee man. Ik ben hardstikke vredelievend. Sinds kort heb ik zelfs een referentie, Drugshond, die komt ook hier op het forum en is een collega van me. Ik doe geen vlieg kwaad hoorquote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:28 schreef Dallie_v1.02 het volgende:
nou eh beste Banshee, als ik zo jouw meningen en jouw opvattingen over de gode moslimman vd Ven lees is het maar goed dat we nooit tegen elkaar gaan handje drukken.
...of iets in die strekking.
![]()
![]()
Hij die zonder zonde is werpe de eerste steenquote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:28 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat meen je niet serieus ? Dat kan gewoon niet. Waar zie je mij in dit topic (of waar dan ook) Stormfront-reacties plaatsen ?
Heb je concrete voorbeelden (quotes o.i.d.) ?
Dat is de meest vage verklaring die ik ooit gezien heb. Wat ik ermee probeer te zeggen, is dat het politieke bewind in nederland v/d ven niet meer aangaat dan alle andere nederlanders. Hij heeft stemrecht, net als de rest, en het recht om de politiek in te gaan als hij voelt dat hij wat voor nederland kan beteken. Buiten dan, is het niet zijn pakkie-an. En dus moet hij zich er niet mee bemoeien. Als hij dat wel wil, moet hij dat op de voorgeschreven manier doen.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:27 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
[..]
Ja, ik sta onvoorwaardelijk achter elke correcte (sahih) overlevering/hadith en elk Koran-vers, ongeacht of ik de betekenis of de context ken. Dit is nl. een plicht voor elke Moslim. Je kunt niet het ene wel nemen en het andere niet.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:29 schreef Redux het volgende:
[..]
Je kent de context niet, maar toch sta je er 110% achter?![]()
Zelfs de Dikke van Dale kent dat woord niet. Wat betekent het ?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:37 schreef Dallie_v1.02 het volgende:
de meeste moslim extremisten zijn vredelievend zolang het niet om de infidels gaat.
Officieel volgens mij "ongelovige", maar in deze context denk ik dat hij diegene bedoelt die het geloof "misbruiken".quote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zelfs de Dikke van Dale kent dat woord niet. Wat betekent het ?
Ok al predikt het haat?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, ik sta onvoorwaardelijk achter elke correcte (sahih) overlevering/hadith en elk Koran-vers, ongeacht of ik de betekenis of de context ken. Dit is nl. een plicht voor elke Moslim. Je kunt niet het ene wel nemen en het andere niet.
Alles wat in de Koran staat of in de Hadith sta ik voor de volle 121% achterquote:
Ja, da's mooi, maar we hebben het hier over van der Ven, die hele andere dingen predikt. Daar sta je ook 121% achter?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:45 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Alles wat in de Koran staat of in de Hadith sta ik voor de volle 121% achter
Over wie heb je het? Over v/d Ven ? Welke 15 minuten of fame heeft hij dan ?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:46 schreef OutKast het volgende:
Ik denk trouwens ook dat hij enorm kickt op zijn 15 minutes of fame die hij nu heeft. Dit is voor hem sweet revenge. Iedereen die hij zo haat kan hij nu laten zien dat hij hen haat. Ergo, hij is een attention-whore en daar kun je altijd leuk op inspelen.
Dat komt behoorlijk stupide op mij over eerlijk gezegd. Je denkt dus helemaal niet na of het wel reëel is? Het is gewoon Befehl ist Befehl voor je?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, ik sta onvoorwaardelijk achter elke correcte (sahih) overlevering/hadith en elk Koran-vers, ongeacht of ik de betekenis of de context ken. Dit is nl. een plicht voor elke Moslim. Je kunt niet het ene wel nemen en het andere niet.
Nee idd en mocht hij nog iets homo-onvriendelijks zeggen dan kan je hem natuurlijk wel opbellen en bedreigen toch?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Wie post dat hij gelynched moet worden, is niet veel beter dan vd Ven.
Ik zou dit topic nooit zo geopend hebben en zie er de meerwaarde niet zo van in.
Ik denk wel na of het reëel is of niet. Maar de uitkomst van dat denken is irrelevant. Ik neem het voor 100% waarheid aanquote:Op vrijdag 28 januari 2005 11:02 schreef Lod het volgende:
[..]
Dat komt behoorlijk stupide op mij over eerlijk gezegd. Je denkt dus helemaal niet na of het wel reëel is? Het is gewoon Befehl ist Befehl voor je?
Ook alles wat van der Ven predikt of verkondigt?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 11:05 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik denk wel na of het reëel is of niet. Maar de uitkomst van dat denken is irrelevant. Ik neem het voor 100% waarheid aan
Dus denken is overbodig en enige vorm van kritisch analyseren ook?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 11:05 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik denk wel na of het reëel is of niet. Maar de uitkomst van dat denken is irrelevant. Ik neem het voor 100% waarheid aan
Dat wou ik zeggen, want voor leven heb je als je blindelings de orders van iemand moet opvolgen. De hele grondwet hier in nederland is gebaseerd op het feit dat je tot in zekere zin je eigen lot bepaalt. Niet een over andere schapenherder.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 11:08 schreef Snatched het volgende:
[..]
Dus denken is overbodig en enige vorm van kritisch analyseren ook?
Kortom; gewoon als een stel hersenloze schapen achter de leider aan?
Als je niet mee kan komen wordt je een klas teruggezet. Beter je best doen, BSB! Anders haal je het niet!quote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Over wie heb je het? Over v/d Ven ? Welke 15 minuten of fame heeft hij dan ?
Verklaar je nader
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |