Settings -> Interface -> Vinkje weghalen bij Run Steam when Windows startsquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:30 schreef Kremers het volgende:
Lekker dan, zit ik dus met een spel wat ik niet door kan verkopenAch ja, hij was in de aanbieding bij play.com, dus zo erg is het ook weer niet, maar toch blijft het merkwaardig.
Zo wie zo vind ik da hele steam niets, start ook automatisch op en neem best veel geheugen in.
ben benieuwd wat valve gaat doen in NL als ze erachter komen dat je je account hebt doorverkocht...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:41 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Kan niet. Je zou dan je volledige Steam account moeten verkopen, maar daar zit een addertje onder het gras, want volgens de Steam EULA mag je je Steam account niet verkopen. Doe je dat toch, dan wordt 'ie 'disabled' zodra VALVe erachter komt dat de account is doorverkocht . . .
Er is al veel stof opgewaaid door deze praktijken, maar tot nu toe heeft het niet echt veel opgeleverd (en is eigenlijk de grootste reden voor mij om Steam niet te gebruiken) . . .
Je zult er idd zelf één moeten kopenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:03 schreef Luutgaert het volgende:
He ff vraagje, mijn broer heeft Half-Life 2 gekocht, maar kan ik die dan ook op mijn computer installeren met dezelfde key? We hebben volgens mij wel hetzelfde IP door de router, dus ik weet niet of dat uitmaakt... of moet ik als ik CS: Source wil spelen zelf ook een exemplaar kopen?![]()
Wat laf dat Steam.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:25 schreef babba het volgende:
[..]
Je zult er idd zelf één moeten kopen
Als jullie de game tegerlijker tijd wilt spelen, dan moet je twee exemplaren aanschaffen, anders kunnen jullie de account 'delen' . . .quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:03 schreef Luutgaert het volgende:
He ff vraagje, mijn broer heeft Half-Life 2 gekocht, maar kan ik die dan ook op mijn computer installeren met dezelfde key? We hebben volgens mij wel hetzelfde IP door de router, dus ik weet niet of dat uitmaakt... of moet ik als ik CS: Source wil spelen zelf ook een exemplaar kopen?![]()
dat is niet steam dat is bij elk spel zoquote:
Deze heeft ie. Ah, maar dan zou ik 't dus wel kunnen installeren hier en gewoon Half-Life 2 spelen via zijn account?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:08 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Als jullie de game tegerlijker tijd wilt spelen, dan moet je twee exemplaren aanschaffen, anders kunnen jullie de account 'delen' . . .
Ik weet niet welke versie jullie hebben, maar het is aan te raden om een nieuwe account aan te maken ipv een bestaande te gebruiken, zeker voor de Silver & Gold editions . . .
Ja, maar 't is wel wat laffer.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:18 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
dat is niet steam dat is bij elk spel zo
Ik weet niet hoe het zit met de Collector's Editions, maar je kan 'm alleen via je eigen account spelen als je 'm aan je eigen account toevoegt.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:19 schreef Luutgaert het volgende:
Deze heeft ie. Ah, maar dan zou ik 't dus wel kunnen installeren hier en gewoon Half-Life 2 spelen via zijn account?
Je heb alleen Half-Life 2 en Counter-Strike Source op DVD staan. De rest moet je zelf via Steam downloaden, althans dat denk ik . . .quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:19 schreef Agiath het volgende:
Ik heb net de collectors edition gehad, er zit een t-shirt en een boek bij, maar slechts 1 dvd, op die dvd zitten ook gewoon cs:source en half-life: source? Of heb ik ze alleen maar "unlocked" als ik half life 2 installeer en dat ik ze gewoon kan downloaden?
Oke, nu nog wachten tot de nieuwe pc komt hehequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:19 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Je heb alleen Half-Life 2 en Counter-Strike Source op DVD staan. De rest moet je zelf via Steam downloaden, althans dat denk ik . . .
En hoe zit het met Counterstrike 1.6 en Half-life ?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:19 schreef Agiath het volgende:
Ik heb net de collectors edition gehad, er zit een t-shirt en een boek bij, maar slechts 1 dvd, op die dvd zitten ook gewoon cs:source en half-life: source? Of heb ik ze alleen maar "unlocked" als ik half life 2 installeer en dat ik ze gewoon kan downloaden?
Wel goeie service van Bol, gister voor 14.30 bestelt, net binnengekregen voor 40 euro hehe
Die kan je via steam downloadenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:48 schreef Agiath het volgende:
[..]
En hoe zit het met Counterstrike 1.6 en Half-life ?
Dus zonder nog eerst weer half-life te kopen?quote:
Vind je ?? Het was echt een spel in de catagorie "13 in een dozijn" . . .quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:39 schreef appelsientje het volgende:
Zoooo ik ben weer opnieuw begonnen met spelen
Hij blijft toch erg leuk!
smaken verschillenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:42 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Vind je ?? Het was echt een spel in de catagorie "13 in een dozijn" . . .![]()
![]()
Dat ben ik dus zeker niet met je eens. Ik vond het een geweldig spelquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:42 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Vind je ?? Het was echt een spel in de catagorie "13 in een dozijn" . . .![]()
![]()
Als je de Half-Life 2: Aftermath trailer bekijkt dan zie je ook een stukje van de scene aan het begin van het spel, hij word dan onder een puinhoop vandaan gehaalt door Dogquote:Op zondag 2 oktober 2005 18:59 schreef BMRS het volgende:
Hm, wat me ook opvalt.. Net voordat alles explodeert, valt een deel van het gebouw richting je. De explosie is trouwens wel mooi uitgewerkt.
Cool. Een trailer. Even downloaden.quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:27 schreef babba het volgende:
[..]
Als je de Half-Life 2: Aftermath trailer bekijkt dan zie je ook een stukje van de scene aan het begin van het spel, hij word dan onder een puinhoop vandaan gehaalt door Dog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |