Ja, maar 't is wel wat laffer.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:18 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
dat is niet steam dat is bij elk spel zo
Ik weet niet hoe het zit met de Collector's Editions, maar je kan 'm alleen via je eigen account spelen als je 'm aan je eigen account toevoegt.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:19 schreef Luutgaert het volgende:
Deze heeft ie. Ah, maar dan zou ik 't dus wel kunnen installeren hier en gewoon Half-Life 2 spelen via zijn account?
Je heb alleen Half-Life 2 en Counter-Strike Source op DVD staan. De rest moet je zelf via Steam downloaden, althans dat denk ik . . .quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:19 schreef Agiath het volgende:
Ik heb net de collectors edition gehad, er zit een t-shirt en een boek bij, maar slechts 1 dvd, op die dvd zitten ook gewoon cs:source en half-life: source? Of heb ik ze alleen maar "unlocked" als ik half life 2 installeer en dat ik ze gewoon kan downloaden?
Oke, nu nog wachten tot de nieuwe pc komt hehequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:19 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Je heb alleen Half-Life 2 en Counter-Strike Source op DVD staan. De rest moet je zelf via Steam downloaden, althans dat denk ik . . .
En hoe zit het met Counterstrike 1.6 en Half-life ?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:19 schreef Agiath het volgende:
Ik heb net de collectors edition gehad, er zit een t-shirt en een boek bij, maar slechts 1 dvd, op die dvd zitten ook gewoon cs:source en half-life: source? Of heb ik ze alleen maar "unlocked" als ik half life 2 installeer en dat ik ze gewoon kan downloaden?
Wel goeie service van Bol, gister voor 14.30 bestelt, net binnengekregen voor 40 euro hehe
Die kan je via steam downloadenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:48 schreef Agiath het volgende:
[..]
En hoe zit het met Counterstrike 1.6 en Half-life ?
Dus zonder nog eerst weer half-life te kopen?quote:
Vind je ?? Het was echt een spel in de catagorie "13 in een dozijn" . . .quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:39 schreef appelsientje het volgende:
Zoooo ik ben weer opnieuw begonnen met spelen
Hij blijft toch erg leuk!
smaken verschillenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:42 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Vind je ?? Het was echt een spel in de catagorie "13 in een dozijn" . . .![]()
![]()
Dat ben ik dus zeker niet met je eens. Ik vond het een geweldig spelquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:42 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Vind je ?? Het was echt een spel in de catagorie "13 in een dozijn" . . .![]()
![]()
Als je de Half-Life 2: Aftermath trailer bekijkt dan zie je ook een stukje van de scene aan het begin van het spel, hij word dan onder een puinhoop vandaan gehaalt door Dogquote:Op zondag 2 oktober 2005 18:59 schreef BMRS het volgende:
Hm, wat me ook opvalt.. Net voordat alles explodeert, valt een deel van het gebouw richting je. De explosie is trouwens wel mooi uitgewerkt.
Cool. Een trailer. Even downloaden.quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:27 schreef babba het volgende:
[..]
Als je de Half-Life 2: Aftermath trailer bekijkt dan zie je ook een stukje van de scene aan het begin van het spel, hij word dan onder een puinhoop vandaan gehaalt door Dog
Screensquote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:14 schreef BMRS het volgende:
Kewl, ik heb net een alyx gun gehad. Dat is de gun van Alyx, wanneer ze dood is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |