abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32250946
ok, ik heb 2 slaapzakjes liggen zonder mouwen. Kan ik die dan gewoon aandoen met een pyjamaatje eronder (of pyjama jasje) en dan onder de dekens? Ik heb het net nog niet gedaan, denk dat ik het vanmiddag eens probeer.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  maandag 14 november 2005 @ 09:54:42 #227
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_32251994
Ik doe Juul nu in een pyama (lange mouwen), dan in een gewatteerd slaapzakje zonder mouwen en vervolgens onder twee dekentjes. maar het is op zijn slaapkamertje dan ook best wel koud. Succes ermee!
pi_32253061
quote:
Op maandag 14 november 2005 09:54 schreef renzell het volgende:
Ik doe Juul nu in een pyama (lange mouwen), dan in een gewatteerd slaapzakje zonder mouwen en vervolgens onder twee dekentjes. maar het is op zijn slaapkamertje dan ook best wel koud. Succes ermee!
Thnx!

Ben benieuwd Ik houd jullie nog wel op de hoogte .
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_32254706
Ik heb Sara net in bedje gelegd in een slaapzakje zonder mouwtjes, een pyjamaatje en onder de dekens... en ze is 10 minuten stil, volgens mij slaapt ze.....
Ik ben benieuwd hoe lang ze slaapt...
Sara
Merel
Ukje
  maandag 14 november 2005 @ 16:54:57 #230
105888 renzell
pi_32261994
Fijn! Ben benieuwd hoe ze het volhoudt.
pi_32262030
Nou ze heeft wel wat korter geslapen dan normaal, maar geslapen heeft ze . De rest van de dag bakeren we haar weer in en morgen dan weer proberen.
Sara
Merel
Ukje
pi_32450384
We hebben het sindsdien niet weer geprobeerd doordat er van alles veranderde voor haar qua ritme. We proberen het nu toch gewoon wat af te bouwen door 1 armpje los te laten, ben heel benieuwd hoe dit gaat.
Renzell, gaat het nog steeds goed met Julius?
Sara
Merel
Ukje
  maandag 21 november 2005 @ 20:04:36 #233
105888 renzell
pi_32461112
Ha Fuente; hier alles helemaal goed. Juul weet niet beter meer en slaapt echt weer gewoon zoals ie altijd deed. Het is gewoon vanaf de tweede poging zonder slag of stoot gegaan, heel fijn!

Enne... vraagje; als het nog zo lekker gaat met inbakeren, waarom zou je al stoppen eigenlijk? Of vind je het echt lastig? je krijgt er wel rugpijn van he?!
pi_32472036
Je krijgt er inderdaad wel rugpijn van ja . Maar da's niet de reden. 't Is meer dat Sara inmiddels 3 maanden oud is, dus over 3 maanden komt het er toch van. Dan probeer ik het liever nu vast (ze is 'nog maar' 6 weken ingebakerd). En als het nu niet lukt, dan weet ik gewoon dat ze er nog niet aan toe is, en kan ik het over een paar weken nog eens proberen. Het lijkt me gewoon zo eng wanneer ze strax wel gaat draaien en nog niet uit de doeken is...
We doen 't in ieder geval rustig aan. Gistermiddag heeft Sara een slaapje met 1 arm los gehad, dat ging goed! Vannacht heeft ze gewoon lekker ingebakerd geslapen

Geweldig dat Julius het zo goed oppakt joh! Da's dus echt zo'n moment dat hij eraan toe was .
Sara
Merel
Ukje
  dinsdag 22 november 2005 @ 20:01:17 #235
105888 renzell
pi_32488155
Tja, inderdaad, als het lukt, waarom dan niet. Overigens duurt het echt best lang voor ze in die doeken gaan rollen hoor, dus maak je zeker geen zorgen als het niet meteen werkt. Succes.
pi_32499522
Whoeiiii Sara heeft de hele nacht met 1 armpje los geslapen! Om 04:00 was ze even wakker, we hoorden haar kletsen en een beetje zeuren, maar niet huilen en na ongeveer 15 minuutjes viel ze weer in slaap En net om 7:15 heb ik haar maar es wakkergemaakt. Heerlijk
Sara
Merel
Ukje
  woensdag 23 november 2005 @ 16:16:46 #237
105888 renzell
pi_32642570
Ze slaapt nu elk slaapje met 1 armpje los. Het gaat perfect! En zonet heb ik haar weer in een slaapzakje in bed gelegd en ze slaapt Ik denk dat we het vanavond ook maar eens zo gaan proberen
Sara
Merel
Ukje
  maandag 28 november 2005 @ 20:30:15 #239
105888 renzell
pi_32653986
Nou Fuente, het klinkt goed hoor. Ik zou d'r gewoon maar eens 'die hard' voor gaan!
pi_32663492
En ze heeft de hele nacht met slaapzakje onder de dekens (alleen handjes erboven) geslapen
Sara
Merel
Ukje
  dinsdag 29 november 2005 @ 09:13:49 #241
105888 renzell
pi_32689087
En weer een hele dag en nacht zonder inbakeren, ook bij opa en oma gisteren ging het goed Zometeen gaan ze op de creche (hopelijk) ook zonder doeken slapen!

Ik denk dat het afbouwen hier dus ook gelukt is. Renzell, heel erg bedankt voor je tips en adviezen *knuf*
Sara
Merel
Ukje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')