Haha, ja zulke dingenquote:Op donderdag 27 januari 2005 22:15 schreef Klonk het volgende:
ik was laatst in de supermarkt, jong stelletje (begin 20) was samen boodschappen aan het doen, zij laat een pot jam flikkeren en hij reageert met: m'n jam wat doe je.
dan is het duidelijk
quote:Op donderdag 27 januari 2005 22:15 schreef Klonk het volgende:
ik was laatst in de supermarkt, jong stelletje (begin 20) was samen boodschappen aan het doen, zij laat een pot jam flikkeren en hij reageert met: m'n jam wat doe je.
dan is het duidelijk
Je kunt niet alles hebben.quote:Op donderdag 27 januari 2005 22:43 schreef Skv het volgende:
Ik ken echt tyfus veel mensen irl die ook op fok zitten.
Ofquote:Op donderdag 27 januari 2005 23:28 schreef Janetje het volgende:
Bij de dokter: "Dokter, ik heb zo'n pijn in mn rug, ik kan me bijna niet bewegen, en ik slaap ook zo weinig..."
Dokter: "Open er een topic over"
"Ik laat Dirkh er wel een slotje op zettenquote:Op donderdag 27 januari 2005 23:33 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Of
Dokter: "Kuthuilie"
Dokter: "Klagen kan in FB"
je avaterquote:Op donderdag 27 januari 2005 23:35 schreef Janetje het volgende:
[..]
"Ik laat Dirkh er wel een slotje op zetten"
Dat wou ik nou net zeggen.quote:Op donderdag 27 januari 2005 23:42 schreef DeLeider het volgende:
mijn klasgenoten weten nog net hoe een pc eruit ziet, typen met de snelheid van dikke strond door een trechter en kijken mij altijd vreemd aan als ik zeg dat k de cup a soup automaat ga checken
My avater credits go to Yeahinhoquote:Op donderdag 27 januari 2005 23:39 schreef DeLeider het volgende:
[..]
je avater![]()
Maar ik probeer er wel eens een paar te spotten, ik ben niet echt ver gekomen.![]()
ik zit wel eens bij een drukke McDonalds en denk dan "zou zij nou dat meisje zijn die het geil vindt als haar vriend in d'r kont klaarkomt?"quote:Op donderdag 27 januari 2005 22:44 schreef Lucille het volgende:
Ik loop wel eens door een drukke winkelstraat en denk dan "wie kent mij hier"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |