Een dieptragisch topic en een TS waar niet mee te discussiëren valt.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 10:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Je hele leven verpest door zo'n 'beest'... Dit topic bracht mij op het randje. Ik ben op tijd naar bed gegaan, anders had ik wellicht in razernij mijn huis kort en klein geschopt.
Wakker heb ik er niet van gelegen, maar ik heb me er wel heel erg kwaad om gemaakt. Ik zou er om kunnen huilen, maar dat is 'ie niet waard.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 12:15 schreef Verbal het volgende:
Een dieptragisch topic en een TS waar niet mee te discussiëren valt.
Ziet alleen wat 'ie wil zien.
Maar ja, dat soort nono's heeft ook recht op uiting van de mening. Jammer dat het hier moet, maar ja
Maar om nou van zo'n jankerd wakker te gaan liggen, neuh.
V.
Sommige topics lees je bewust niet meer, de termen die daar gebruikt worden zijn helaas al heel 'normaal' geworden.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 10:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Je hele leven verpest door zo'n 'beest'... Dit topic bracht mij op het randje. Ik ben op tijd naar bed gegaan, anders had ik wellicht in razernij mijn huis kort en klein geschopt.
Maar dan denk ik: "Zwijgen is toestaan, ik mòet er tegenin gaan, ik kan het niet gewoon laten gebeuren zonder mijn bek open te trekken."quote:Op zaterdag 29 januari 2005 12:28 schreef popolon het volgende:
Sommige topics lees je bewust niet meer, de termen die daar gebruikt worden zijn helaas al heel 'normaal' geworden.
Waarschijnlijk zijn er ook een heleboel mensen die het erom doen. Daarop reageren is alleen maar koren op de molen van deze mensen. Je kunt ze dan maar het beste negeren, gaan ze (hopelijk) sneller weg of openen ze minder snel een dergelijk topic.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 12:31 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Maar dan denk ik: "Zwijgen is toestaan, ik mòet er tegenin gaan, ik kan het niet gewoon laten gebeuren zonder mijn bek open te trekken."
Dat idee had ik in dit geval niet, anders was ik er ook niet zo serieus op ingegaan.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 12:39 schreef femmeChantal het volgende:
Waarschijnlijk zijn er ook een heleboel mensen die het erom doen.
Ik ben ook bang dat het gewoon realiteit is.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 12:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat idee had ik in dit geval niet, anders was ik er ook niet zo serieus op ingegaan.
Ja, dat kun je ook zeggen als iemand op straat in elkaar geslagen wordt, maar ik weet niet of dat zo'n goed idee is. Als mensen met zulke ideeën geen tegengas krijgen, dan vraag ik me af waar het eindigt...quote:Op zaterdag 29 januari 2005 12:46 schreef femmeChantal het volgende:
Oké. In dat geval ongeveer wat Verbal zegt; valt niet mee te discussiëren, is erg jammer, maar stop je energie maar in iets wat meer effect heeft en leuker is voor jezelf.
Ik vind een aantal dingen ook beangstigend, maar iets op een forum droppen is m.i. van een andere orde dan iemand in elkaar slaan. Dwz van de 100 mensen die iemand in elkaar slaan zullen 100 mensen rare ideeën hebben (en die op een forum kunnen droppen), maar van de 100 mensen die rare dingen op een forum droppen zal misschien maar 1-2 mensen iemand in elkaar meppen. Als iemand in elkaar gemept wordt (wel eens gezien), loop ik ook niet zomaar voorbij hoor.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 12:53 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ja, dat kun je ook zeggen als iemand op straat in elkaar geslagen wordt, maar ik weet niet of dat zo'n goed idee is. Als mensen met zulke ideeën geen tegengas krijgen, dan vraag ik me af waar het eindigt...
Ik vind dit soort dingen heel beangstigend. Ik ben bang dat het helemaal fout zal gaan op een dag.
Ik vrees het niet nee. En toch voel ik een soort plicht om ertegenin te gaan.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 13:03 schreef femmeChantal het volgende:
Maar goed, hoe haal je die 1-2 forummers die tot daden overgaan eruit?? Ik vind het zeker in je te prijzen dat je tegengas probeert te geven, maar zelf denk ik niet dat zo iemand onder de indruk is van een mede-forummer die het met hem oneens is.
Ik ook. Tot duidelijk wordt dat iemand óf te stom is om frisse lucht te ademen, of doet alsof 'ie te stom is.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 13:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
En toch voel ik een soort plicht om ertegenin te gaan.
Da's meestal voor het reageren al duidelijk.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 13:44 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik ook. Tot duidelijk wordt dat iemand óf te stom is om frisse lucht te ademen, of doet alsof 'ie te stom is.
V.
En ik dan?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 13:46 schreef Dawnbreaker het volgende:
het is een forum... een verzameling kleine jongentjes en meisjes en een paar pedofiele ouderen en ik dan.
Ja, maar dat zal de idealistische naïviteit zijn. Dat sprankje hoop tegen beter weten inquote:Op zaterdag 29 januari 2005 13:45 schreef popolon het volgende:
[..]
Da's meestal voor het reageren al duidelijk.
je mag jezelf in een van de groepen indelen.quote:
Dat lijkt me dan wel verstandig, alleen weet ik niet wat 1337 is.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 13:55 schreef Dawnbreaker het volgende:
je mag jezelf in een van de groepen indelen.
ik raad je aan de groep "ik dan" want die is 1337
Daar heb je alleen je zelf mee.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 10:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |