Vragen, opmerkingen en commentaar graag in het commentaar-topic: Commentaren op de streamverslagen, deel 2
Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar.
Vervolg op: Streamverslagen 26 september 2001
0.23 Kelly : Ik voel me echt rijk. Ik verdien niet zoveel. Ik heb alles wat ik nodig heb. Als je genoeg te eten hebt iedere dag. Ik ben blij dat ik niet daar hoef te zitten zeg (arme deel). Dan voel je je pas kut. Iedereen moet lachen. Gert Jan vertelt dat hij heeft meegewerkt aan een site van een biergigant wiens webadres was ingepikt door een Harvard student. Later hebben ze het adres toch bemachtigd. In Amerika zag hij een commercial met het adres in beeld. Gert Jan : Dat vond ik zo stoer. Ik heb daar aan meegewerkt. Gert Jan vertelt in het kort de geschiedenis van het internet.
0.30 Gert Jan vindt dat o.a. Nina Brink en Joep van den Nieuwenhuizen ten onrechte een slechte reputatie hebben. Over Nina Brink : Zij is begonnen als internet provider en heeft dat groot gemaakt. Ze heeft het op het juiste moment naar de markt gebracht. Op een gegeven moment was het, Nina Brink is aangschoten wild, dan wordt je aangevreten. Dat gebeurt met iedereen in Nederland.
0.46 Gert Jan : Waarom gaat een Aldrico er uit ? Waarom bel je naar huis ? Nancy : Zij miste iemand (niet verstaan) heel erg. Gert Jan zegt dat Pascal praat in zijn slaap. Nancy zegt dat ze knarst. Gert jan heeft het één keer gehoord maar hij wist niet wie het was. Kelly zegt dat haar ex zei dat dat ze 's nacht praat. Pascal : Dat heb ik vannacht gehoord, over een mooie blonde vrouw. Dat wordt zeker uitgezonden. Kelly : Echt ? Wat erg. Pascal : Serieus waar. Nancy zegt dat Richard hele verhalen van haar gehoord heeft.
0.53 Nancy : Af en toe krijg ik de kriebels. Voor morgen. Ik kan echt niet zonder jou hier Kel. Ik heb nog nooit zoveel gelachen. Gert Jan : Kel hoort er bij. Pascal gaat in bad. Gert Jan tegen Kelly : Ik blijf bij mijn statement, in de kroeg val jij op andere mensen dan die jij nou om je heen hebt. Gert Jan : Er is daar iemand wakker. Het is Diane. Ik versta haar niet. Kelly geeft haar een kus. Kelly : Ga lekker plassen. Met mijn oor tegen de luidspreker vang ik deze zin op van Diane : We hebben geen warm eten 's avonds.
0.59 Gert Jan, Pascal en Nancy zeggen welterusten tegen Diane. Nancy zegt dat ze vaak naar het toilet moet als ze een slok op heeft. Kelly schenkt weer iets in. Kelly : Ik neem iedere keer heel veel ijs met een klein beetje. Ik ben zo blij dat ik een kneuzing heb.
1.11 Kelly kijkt door een ruitje naar de cameramensen terwijl Nancy op het toilet zit. Kelly : Als ik dat pakje aan trek doe ik het voor één ding en je weet voor wat. Kelly zegt dat Nancy ook door het ruitje moet kijken. Er is niemand te zien.
Dit is het voorlopig van mij.
We hebben een steady shot van Gert Jan die ligt te pitten.
(hadden we dat de afgelopen nachten ook al niet?)
P. staat nu op.
G-J; slachtoffers vallen altijd aan de andere kant....let maar op.
Beeld: Kelly aan de eethoek ...zich aan het opmaken..
[Dit bericht is gewijzigd door cos-micV op 27-09-2001 12:12]
GJ zegt tegen Frank: Als je hier bent ben je zo weer 5 kilo zwaarder.
GJ: Ik wil wel eens een spelletje, bijvoorbeeld monopoly.
We kunnen het het beste maar steeds bestellen, en maar zien of we het krijgen.
N: We moeten steeds kiezen uit lijstjes.
Nance bedenkt steeds overal excuusjes voor.
GJ: Moeten ze kaarten van maken en die verkopen voor 8 piek per stuk.
Nance grote smoezen boek.
GJ vraagt aan Frank: Ben je er klaar voor.
F: Klaar?
GJ: You were born ready?
F vond de anderen net kleine kinderen toen ze de vorige keer gewonnen hadden.
GJ: Doen jullie ook, als jullie winnen.
F: Het spannendste is nu, wie er vanavond uit moet.
GJ: Niemand bij ons.
F: Hoezo dat niet?
GJ: Da's net als met familie, daar gaat ook niemand dood.
GJ: Het is net een gouden kooi, waar we hierin zitten.
We zijn hier ook al een hele tijd mee bezig.
F: Je kunt het niet vergelijken met een vakantie.
GJ: Hoezo, er gebeurt hier ook niets. Alleen in je hoofd.
Frank loopt nog steeds in z'n blote bast.
F: Ik ga zo ook een shirtje aantrekken.
Wacht maar als we straks een battle winnen.
D: Ja maar, die winnen we niet meer, we worden zwakker en zwakker.
F: Ik trek je er wel doorheen.
Er ligt een zaag aan de arme kant. Ze vermoeden dat de mannen van het hout daar meer van weten. Als het een overtreding was geweest, dan hadden ze allang wat gehoord.
Frank durft de zaag niet te gebruiken.
Andries praat met Pascal.
A: Het gaat gebeuren.
P: Ik ben er klaar voor, ik heb een gat in de dag geslapen.
Pascal verwacht een fysieke battle.
Daan is haar wenkbrauwen aan het epileren.
P: Moet je daar van niezen? (red: probeer het eens pascal!)
Daan zegt dat ze het ook koud heeft. Koude handen en voeten.
D: "Nance, misschien zit Richard al wel hier, gewoon 10 meter verderop of zo"
N: "Misschien denkt ie er inmiddels wel heel anders over"
D: "Dat zie je gauw genoeg als hij vanavond binnenkomt, en waarom denk je dat?"
N: "Misschien heeft ie allang wat met een ander, Audrey of zo"
D: "Waarom zou hij in godsnaam iets met Audrey hebben, waarom denk je dat? Je moet jezelf niet gek maken hoor"
N: "Nou weet ik veel, dat denk ik gewoon"
N: "Misschien is Audrey allang weg! Ze had het toch over de zin van daar zitten? "
D: "Welnee, Audrey kan goed relativeren hoor"
D: "Zouden we nog een battle krijgen van daag?"
N: "Ik denk van wel, net voor we de nieuwe bewoners te horen krijgen of net erna"
P: Als we nu moeten draaien, moeten wij het dan morgen met 1 sneetje brood doen?
Daan: Je hebt toch pas gegeten, toch?
P: Nee, nog niet.
Daan: Dat zou ik dan toch maar gaan doen.
Ze vertelt dat ze van de honger pijn in de buik krijgen, en daarom maar op bed gaan liggen.
P: Als die pieper gaat, hebben we nog 5 minuten, en dan smeer ik nog wel gauw wat broodjes.
Daan: Ik heb kouwe handen en kouwe voeten.
Daan: Misschien is Richard er al wel, zit ie een paar KM verderop, Nance.
N: Wat een gek idee. Misschien denkt hij er allang anders over.
Daan: Wel te hopen dat je dan nog aan de rijke kant zit, want ze komen daar binnen.
N: Ik zou niet weten hoe ik dan moet reageren.
Daan: Gewoon, AAAAhhh, smaksmak, toch?
N: Misschien heeft hij al een ander, Audrey of zo?
Daan: Welnee, en anders weet je meteen wat je aan hem hebt.
N: Precies, niets.
Ik vraag me af of Audrey daar nog wel zit, ze vond het nogal lang duren en wilde gauw hier heen.
Daan: Och ze kan het ook wel wat relativeren, zolang je daar zit, kun je ook niet weggestemd worden.
Zouden we nog een battle krijgen vandaag?
N: Ik denk net voor de nieuwe bewoners, of net erna.
Nance gaat even een sigaretje pakken.
Iemand (Nance?) vraagt wat kelly denkt. Die weet het niet. Pascal gilt op de achtergrond of ze zich nou weer druk zit te maken. Kelly zegt dat iedereen dat toch doet?
Danielle zegt dat ze aan de rijke kant wel eens mogen stoffen onder het tv-meubel. En er moet een plantje op een schoteltje worden gezet, met een beetje water. Diane probeert haar haren droog te woelen. Ze zegt dat Frenk thee heeft gezet,maar dat die nou donker staat te worden, hetgeen niet zo mooi is, dus stelt ze voor om hem maar op te gaan drinken aan Danielle. Diane niest flink, Kelly wenst haar gezondheid.
Pascal eet een broodje. Hij zegt dattie een rammelend gevoel in zijn buik heeft :'alsof ik al dagen niks gegeten heb'
Hij krijgt onmiddellijk te horen dattie een grote pestkoop is. Maar als weerwoord zegt ie tegen Daan dat ze allang weet dat hij van plagen houdt. Vervolgens begint hij over het feit dat nog geen 100 meter verderop 'onze maten' zitten.
Kelly is benieuwd naar de exitprocedure. Wanneer ze dat te horen krijgen. Nance heeft het idee dat net voor de live-uitzending iedereen dat te horen krijgt en dat je dan in vijf minuten je koffer moet pakken, omdat ze in het uurtje live-uitzending natuurlijk heel veel te doen hebben. Kelly vind dat een klote-idee.
Pascal heeft het over een gesprek met Coos. Hij vroeg aan Coos of hij, als hij eruit moest, zijn pak weer aan zou doen. Coos had gezegd van wel. TOen zei P dat hij dat ook zou doen. De volgende dag hoorde hij dattie naar Almere moest, maar is blij dat hij niet zijn pak aan heeft gedaan. Hij had daar nooit de battle mee gedaan.
Andries komt binnen en wordt met gejuich ontvangen door Danielle. De thee is wel koud zegt ze.
Nance zegt dat ze nu wel klaar is voor een battle. Pascal meent dat ze haar mond moet houden, 'We hebben Grieks besteld voor vanavond en dan ga jij over een battle beginnen?'
(De stemming is over het algemeen een beetje lamlendig, Nance en Kelly hangen allebei onderuit in een stoel/bank te wachten op wat komen gaat, de enige waar wat actie in zit is Pascal. Van het arme gedeelte hoor ik alleen af en toe wat geroezemoes.)
Pascal vraagt aan GJ waarom hij onrustig is. GertJan geeft een 'hmmmmm' als antwoord. Nance krijgt van Pascal een deken, die ze over zich heen legt. Kelly vraagt zich af of ze nog komen voor haar voet. Ze meent dat gisteren gehoord te hebben. GJ zegt dat hij het via de butlertelefoon heeft aangevraagd, samen met een brace.
(saaaaaaaai is het, ik ga even wat anders doen)
N: Wanneer zouden we te horen krijgen, wat de procedure is voor de exit?
GJ: Geen idee, en wie weet doen ze het volgende week wel weer anders.
P: Wij hoorden vorige week ook pas op het laatste moment dat we moesten gaan.
K: Als ik er vandaag uitga, dan ga ik mijn eerste ex bellen en dan ga ik me klem zuipen en huilen.
P: Waarom ga je dan huilen?
K: Omdat ik jullie dan ga missen.
P: Als de kijkers beslissen dat ik eruit moet, nou dan ga ik, dan moet ik.
K: Ik ga toch huilen.
GJ: Als ik hier morgen nog zit dan ga ik een tandarts bestellen en vragen of er een kapper kan komen.
P legt uit hoe het er in een ziekenhuis aan toe gaat.
P: Ze krijgt dan vandaag niks meer te eten. Ze krijgt een infuus met krachtvoer. Want ze moet sterk zijn.
(wat is het toch een balletje. red.)
P: Ik gun niemand de exit en zeker niet mezelf.
Stel dat ik vanavond wegga en het gaat tussen jou en mij, dan denk jij wel 'pfff, wat een opluchting'.
Pascal vindt dat je niet kunt leven in het huis zonder vrienden te maken. Natuurlijk komt iedereen om te winnen.
GJ beschrijft een scenario waarbij er steeds 1 of 2 te horen krijgen dat ze er niet uithoeven. Oftewel, BB gaat mindfucken.
GJ: Iemand knipt straks gewoon de touwtjes van de marionette door en dan komt er iemand met een bezem en ga je als een zielig hoopje naar buiten.
F: We shall see.
GJ: Het is net alsof je je rapport meekrijgt op de middelbare school.
P: Ja, daar was ik ook altijd redelijk zeker over.
GJ: Diaan, ga je weer roken?
Diaan: Nee, ik draai ze alleen maar.
GJ: Maar reken maar dat ze hun tijd nemen met die exit.
Diaan: Ja maar, diegene moet ook nog naar Patty.
N: En er moeten ook nog 2 nieuwe komen, en allemaal in die uitzending. Er moeten ook nog filmpjes van die mensen gedraaid worden.
P: Ja maar de vorige keer hadden ze ook nog die songcontest en nu niet.
GJ: Wie heeft dat eigenlijk gewonnen? We weten niet eens wat de leader is van ons programma.
P: Waar ben je het meest benieuwd naar.
GJ: Ik ben we benieuwd naar Amerika.
En hoe bepaalde mensen zich voelen.
P: Ik denk dat mijn familie zich wel goed voelt, omdat ik geen rare dingen doe en zo.
GJ: Ik ben ook wel redelijk mezelf.
Mijn broer is hartstikke gek. Hij heeft vorig jaar geen enkele aflevering gemist.
Ik had vorig jaar veel 's nachts zitten kijken.
P: Ja ik ook.
GJ: Ik bleef er niet voor thuis.
P: Mijn moeder nam het op als ze de live-uitzending niet kon zien.
GJ: Ik vond het vorig jaar niet zo leuk als de eerste keer.
Ze verwachten geen battles meer.
Diaan: Het nadeel is voor ons dat jullie dan het eerst mogen kiezen.
Ze laten schoolvakken de revue passeren.
Ned was Nederlands. Na was Natuurkunde. (interessant)
Andries matst sommigen wel. Als iemand bijvoorbeeld een 7.2 nodig heeft voor een boekverslag en hij krijgt eigenlijk een 7, dan maak ik er bijvoorbeeld een 7.5 van. Maar dat doe ik niet voor iedereen. Iemand die het hele jaar niks gedaan heeft mats ik niet.
P: Wat bepaald nou of je een 9 of een 8 of een 7 krijgt.
A: Ik vind het belangrijk als de kinderen het verhaal of een eigen mening kunnen verwoorden. Ook de spelling en grammatica moet goed zijn, anders zet ik er een grote rode streep door. Maar dat ligt er maar aan waar ik op let.
Het moet gewoon eigenlijk allemaal goed zijn.
Diaan wist bij een mondeling tentamen niet meer hoe een boek begon. Black-out.
(Ik ga nu stoppen, ben benieuwd naar de uitzending vanavond)
(ik geef de pc nu over aan de kids, dus doei.)
Ik val midden in een gesprek van Frank en Diana. Over aderen F heeft ook EHBO gehad. D zingt This follish game is tearing me appart. Ect. (Sorry)
Diana wenst Robby en Yvonne een hele fijne trouwerij morgen. (Bij deze dus )
Ze hoopt dat ze net zon leuke bruiloft krijgen als dat haar zus heeft gehad.
Andries is uit de badkamer. Pascal gaat nu naar de dagboekkamer. Andries overlegt met zijn team genoten maar is niet te verstaan Wel het gezang van? Ik denk nog steeds Danielle.
Pascal zit in de dagboekkamer en ik hoor nog steeds het gezang van? Kunnen ze niet
Pascal denkt dat P en N en Daan zich druk moeten maken om te vertrekken. Frenk maakt zich ook druk dat hij eruit moet. Voordelen vindt hij dat hij zn zoon en vrienden weer terug ziet.
[Dit bericht is gewijzigd door dot op 27-09-2001 20:57]
Ze doen nu stemmetjes, o.a. van the nanny en bert&ernie
Kelly: Als ik loop krijg ik steken in mijn kont
GJ: Zal ik jou eens een prik toedienen
KellY: Wat voor prik
GJ: Ik heb er geen problemen mee haha
Kelly: Ik heb een vraag Gert, weet jij wat we met de koffers moeten doen
GJ: Ik heb er niets over gehoord
Kelly: He spannend
Pascal: Ik denk dat er een captains battle gaat komen, om te kijken wie er het eerst mag kiezen
Pascal: Ik dacht nou kop dicht anders gaat dat licht weer iedere keer aan en uit
GJ: Kelly heeft een knipperlichtrelatie met de man achter het glas
Kelly: Weet je waar ik steeds aan zit te denken, dat ze kaarten verkopen om hier te kunnen komen kijken
Pascal: Mocht je ze niet aan elkaar geven
GJ: Nee
Frank: Was koud dat water, het was koud
Frank: De pleuris in dus toen ben ik er weer ingedoken, maar heb niets gevonden
GJ: Toen kregen we dat Japanse tolletje
Frank: Die hebben we gewonnen
GJ: En toen de wijn nog en die hebben we verloren
Pascal: Die kregen we het filmpje met die twee dingen
Frank: Maar het waren er meer hoor
Pascal: Maar wij zagen alleen die twee en die met die zandloper wist ik meteen, want ik ging zitten rekenen, gewoon 2x7= 14 en die ander 3x4 is twaalf, dus dan heb je twee minuten
Frank: Nee dat was niet goed, want je had maar 9 minuten
Frank: Maar we hadden er een goed van de 5, maar dat is meer geluk dan wijsheid
Pascal: Ik wil eten
Frank;: Wat hebben jullie besteld? Frites?
Kelly: GJ wil je wat voor me doen, ik ben een krukje vergeten te bestellen voor onder de douche, wat moet ik nu doen?
Nancy legt nu uit hoe ze zich kan douchen als ze in bad zit
Kelly: Het lijkt mij geweldig om Cleopatra te zijn, jullie vroegen mij toch gisteren wat ik wilde zijn? Cleopatra en dan zou ik gewoon een man uitkiezen en na een avond kzzzzz
...en dan mag ik helemaal naakt liggen en al die mannen dan helemaal gek worden
Kelly: Kellyopatra
Kelly: Wat waren hun gemeen he die mannen met die paarden ahhhh
Pascal: Het was echt erg toen
Kelly: Ja heel mooi
Frank: Maar er is nu ook heel mooi, een tekenfilm
Pascal: Shrek?
Frank: Nee, ehhhh Final Fantasy, heel mooi
Nancy: Oh dat lijkt me helemaal niets
Frank: Heel mooi, allemaal getekend...
Tuut Tuut
Wil GJ naar de dagboekkamer komen
BB: GJ we hebben even een verzoekje (en toen ging het geluid weer over op Frank)
Kelly: Kellydonnatella, Kellytella, Kellytella
Kelly: Oh ik vind dat mens helemaal geweldig
GJ komt terug uit de dagboekkamer
GJ: Het heeft niets met het eten te maken maar het glas hier moet even schoongemaakt worden
Frank: Kellyola
Kelly: Die had ik vroeger op, en daarna Calvin Klein, maar nu heeft iedereen die en vroeger had ik ook Jean Paul Gaultier
Pascal: Nance moest jij nog een riem hebben?
Nancy: Vandaag niet
Kelly: Hebben we dan spiritus
Nancy: Nu zie ik wel dat het schoon wordt
Nancy: Helemaal rechtsboven GertJan. Ja nu wordt het schoon, er zat een waas overheen
GJ: Er zit stof op
Pascal: Het was alleen dat raam
GJ: Ja
Nancy: Nu is het daar ook weg
Kelly: Hoe laat is het moppie
Nancy: 10 voor 7
Nancy: Ik zie het nog steeds
Pascal: Ja ik ook
Nancy: Rechtsboven helemaal Pascal
Pascal: Misschien zit het wel aan de buitenkant
Pascal en GJ zijn nu beide aan een kant het raam aan het poetsen
GJ: Pascal kan jij het verschil zien?
Nancy: Ik zie het wel
Pascal: Maar het zit er ook achter, hier bedoel ik
Tuut Tuut
Wil Gert Jan naar de dagboekkamer komen
GJ: Het wordt alleen maar erger, ik denk dat we het niet goed schoonmaken
Frank: Nou jongens nog 40 minuten, dan moeten we naar de br (of bedoelt hij bf?)
Diane: Is dat zo
Frank: De vorige keer was dat ook zo, toen stonden we om half 10op het battle field
Frank: Daar denk ik nu niet over, eerst gaan we horen wie er naar huis mag
Frank: Ga naar buiten
GJ: Zo dat is wat he Andries, twee vrouwen om je heen
Pascal: Kel maak je niet druk he, drink een borrel
Kelly: Ik hoef geen borrel
Pascal: Ik drink er wel een met je mee
Pascal Kel daar wordt je rustig van, van een borrel
Kelly: Nee ik hoef geen borrel
GJ: Nee je kan ook door een bepaalde strategie te volgen beter zijn dan een ander
GJ: Over twee uur zitten we hier
Kelly: Als ik eruit moet word ik echt sacherijnig, ook als ik een interview moet doen
Pascal tegen GJ: Maar ik bedoel de avond voor dat je hierin bent gegaan, heb je geen sex gehad? Ik wel
GJ: Vanmiddag had ik ff een mega inzinking, maar ik heb vanmiddag weer dat spul van Kel gebruikt, maar dat is best wel heavy
Tuut Tuut
Willen alle bewoners zich verzamelen voor de battle!
[Dit bericht is gewijzigd door stepster op 27-09-2001 21:41]
K: als ik eruit moet word ik echt chagrijnig, ook als ik dan een
interview moet geven
Wat ga jij doen als je eruit moet?
P: ik denk dat je in een hotel moet blijven. En dan ga ik Carolien
helemaal platrijden. Schat bereid je maar vast voor hoor!! Die kan echt
niet meer lopen dan, morgen.
Ik heb in op de ochtend voordat we erinmoesten nog sex gehad.
GJ: Ik niet.
P: nee joh? De avond ervoor dan
GJ: Nee, ook niet. het was allemaal heel hectisch
P: Meeeeeen je niet!
GJ: heb ik ook helemaal geen problemen mee hoor. Die paar dagen op al
die tijd die je met elkaar hebt.
Even stil.
GJ vertelt dat-ie 'dat spul van Kel' heeft geslikt en dat dit best
heftig is.
21:31
Stem: WILLEN ALLE BEWONERS ZICH VERZAMELEN VOOR DE BATTLE!
Erg veel het geluid van lopen op de stream
GJ: Nou dan komt de opdroep
Tuut Tuut
Willen alle bewoners zich verzamelen voor de battle
Frank: Nou we gaan een battle krijgen, wat is dat nou voor gekkigheid
Captain van het rijke gedeelte moet naar de dagboekkamer
Captain van het arme gedeelte moet naar de dagboekkamer
Kelly: nehneheneheneh
Frank: Wat is dat nou voor gekkigheid
BB spreekt: Het is een speciale avond, 1 gaat er van jullie weg, 2 komen erbij
BB is moeilijk te verstaan Frank loopt herrie te maken
Frank: Gaan we een battle krijgen?
Tuuttuut: wil de captain van het rijke gedeelte naar de DBK komen.
Tuuttuut: wil de captain van het arme gedeelte naar de DBK komen.
We zouden BB kunnen horen, maar anderen kletsen erdoor.
GJ denkt dat hiervan afhangt dat Andries of hij het huis moet verlaten. Is dus niet zo.
GJ en A zitten in beide DBK begrijpend te knikken.
Ik hoor zachtjes crew-mensen praten.
Ze vertellen aan de anderen wat ze moeten gaan doen.
Dit is helaas niet te horen, want we horen het geluid van de BF.
(Ik ga nu naar de uitzending kijken)
GJ is terug en zegt dat ze weer naar het battlefield moeten omdat daar een sleutel ligt
Het wordt dus Coos.
BB: Je moet beide heren uit het BF gaan halen, en je mag niet met ze praten tot je bij het hek bent. Je mag daar pas zeggen wie naar welke kant gaat.
De overige bewoners moeten daar ook staan.
GJ verlaat de DBK.
Coos gaat bij rijk lekker aan de koffie. Pascal leidt hem rond. (Wat gaan we die nog veel horen en zien. red.)
23.01 Kelly : Zit ik met al die kerels. Gert Jan : Ik krijg er een beetje een wrange smaak van om iedere keer te winnen. Kelly : Ik vind het geweldig. Gert Jan : Ik vind het niet geweldig.
23.03 Gert Jan : Ik ken jou ergens van. Coos : Ik jou ook. Ze denken dat het van het stappen is.
23.05 Pascal : Ik zeg in de dagboekkamer, Coos en Richard komen en wij winnen die battle. Coos : Er kan zo weer een battle komen. Anderen : Nee.
23.09 Coos vertelt dat Ed in Spanje erg laat naar bed gaat. Pascal : We moeten gaan bedenken wie de volgende is die we binnen moeten halen. Coos vraagt waar de camera's zitten.
Coos verteld dat Priscella niet meer durft te slapen (de laatste nachten) want ze ziet spoken en hoort stemmen.
Ook ziet ze de aura's van de bewoners; 's nachts ziet ze in de cameraramen mensen bewegen en begint ze hard te gillen.
23.16 Pascal : Alleen in bad gaan we met onze zwembroek aan. Want dan zit je toch tegen elkaars snikkels aan te ketsen. Coos : Ik ga niet met zijn allen in bad. Volgende week komen er twee vrouwen. Tania denk ik. Priscella durft niet meer te slapen. Die ziet spoken in huis. Sinds eergisteren durft ze niet meer te slapen. Ze ziet kleuren, aura's ziet ze. 's Nachts gaat het licht uit, dan ziet ze mensen. Gillen, gillen. Gert Jan : Jij was om zes uur wakker ? Coos : Ik heb helemaal niet geslapen. Vervolgens zegt hij n.a.v. een vraag dat hij helemaal niet zenuwachtig was. Hij zegt dat hij de eerste twee weken buiten heeft geslapen.
23.22 Coos : Ik heb een voorstel. Ik doe veel aerobics. Kelly : Nee nee. Als ik het goed begrijp wil Coos een instructeur laten komen. Gert Jan vertelt Coos over zijn gebit.
23.28 Coos over Spanje : Helemaal geen mooi weer daar. Ik ga wel naar buiten, je moet toch wat. Gisteren was het mooi weer, de dag ervoor was het noodweer. Pascal : Ze zijn weer bezig op het battlefield. Ik hoor graafmachines en zo. Coos : Hoe gaat het met poepen ? Gert Jan : Hier goed, aan de overkant is het een probleem. Coos vraagt naar de wc in het arme deel. Pascal : Er zit een cameraatje in de brandmelder. Coos : Ik wist zeker dat ik bij jou zou komen. Kelly hoort mensen Pascal roepen. Coos : Heb jij een zus die stewardess is ? Kelly : Nee. Coos : Deze leek echt helemaal op jou. Kelly : Ik wil wel stewardess worden. Als ik het geod begrijp werkt Coos bij T-online van Deutsche Telekom.
23.32 Gert Jan : Frank heeft een fout gemaakt. Anders had hij dik gewonnen (ik weet niet of hij het over de laatste battle heeft). Pascal : Hij is helemaal geflipt. Coos : Waar komt hij vandaan ? Iemand : Rotterdam. Coos : Dat dacht ik wel.
23.35 Coos : Als alle nieuwen weg gaan werkt het concept niet. Daar blijf ik bij. Gert Jan denkt dat het een voordeel is hier te beginnen. Coos : Voor de mensen thuis is het wel leuk dat er nieuwen bijkomen. Kelly : Ik zou best wel naar Spanje willen. Lekker bruin worden. Pascal : Alleen de eerste paar dagen waren goed.
23.44 Gert Jan : Wij hebben nul spanningen gehad. Pascal vertelt Coos over het eten in het arme deel. Ik zie op streams 3 en 4 Andries in de dagboekkamer zitten. Gert Jan : Ik vind het heerlijk die psychologische oorlogsvoering. Pascal vertelt dat ze gisteren een berisping hebben gehad omdat ze te veel merknamen noemen. Coos, ik denk tegen het arme deel : Ik heb gisteren onwijs veel gelopen in Spanje, dus als je mijn schoenen schoon wilt maken. De anderen lachen.
23.47 Pascal : Ben je er over heen, die ene kilo ? Frank : Mindfucken. We hadden evenveel staan maar ik had twee blikkies op de grond laten vallen. Hij zegt dat dat meer dan een kilo was. Frank : Dat doen ze om mij gek te maken. Dertien jaar verschil, kom op zeg. De speaker roept Andries weer naar de dagboekkamer.
23.55 Richard vertelt dat in Spanje veel op Coos en hem werd ingezoomd. Hij had dus al een vermoeden. Coos vertelde overigens eerder hetzelfde. Richard en Frank hebben het over Feijenoord. Ze vragen Pascal tegen wie Feijenoord gisteren moest voetballen. Pascal : Spartak Praag (klopt, was alleen eergisteren). Gert Jan over zijn gebit : Het is alsof je met een tijdbom in je bek rondloopt. Frank feleiciteert Coos met zijn zoontje dat jarig is geweest. Frank vertelt dat hij zijn zoon eens in de twee weken ziet. Frank : Ik had het gevoel dat ik zou gaan vanavond.
En hier weer verder:
Streamverslagen 28 september 2001
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |