abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57935096
quote:
Op woensdag 9 april 2008 13:44 schreef Hennnn het volgende:
Jammer van de ondertiteling. De engelse grap is vaak leuker dan de vertaling. Komt nog eens bij dat de climax in de ondertiteling soms al te lezen is. Kan me ook niet voorstellen dat iemand die letterman kijkt op dat tijdstip nodig heeft.
daarbij kan ik me ook niet voorstellen dat je uberhaupt ondertitels nodig hebt als je al zon zender aanschaft.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  woensdag 9 april 2008 @ 22:40:19 #52
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_57945482
Heel fijn dat letterman eindelijk weer terug op de NL buis is, want ik vind hem echt fantastisch, maar het is nu 22.40 en Letterman is er nog steeds niet. In plaats daarvan zie ik een saaie ouwe lul zitten. Ik dacht dat het iedere avond om half 11 zou zijn!?

Binnen een paar dagen gaan ze dus al lopen kutten met uitzendtijden enzo!? Lekker onrespectvol richting kijker.
pi_57946260
quote:
Op woensdag 9 april 2008 14:01 schreef -MyLove- het volgende:
Nog niet gezien maar zijn het recente afleveringen, of zit er bijvoorbeeld een week tussen?
Uitzending van vanavond is met gast Rainn Wilson die dateert van 17 maart '08 dus 3,5 week tussen VS en hier nu. Zie ook response hier van HetGesprek. quote naar aanleiding van e-mail van cees538 user naar Het Gesprek "

Geachte kijker,

Hartelijk dank voor uw reactie.
Wij zijn zelf ook erg blij met de aankoop van dit programma. Wij krijgen de afleveringen vanuit Amerika per satelliet doorgestraald. Deze worden hier opgevangen, bewerkt, ondertiteld en uitgezonden. Het is dus echt zo dat wij een paar dagen vertraging hebben met de uitzendingen vanuit Amerika. Nu is de catch dat Amerika zelf de uitzendingen ook herhaalt. Zij hebben dus vorige week deze uitzending herhaald. Wij volgen een paar dagen later in de herhaling. Vandaar dat wij gisteren een uitzending hebben gehad, die nog van 22 februari stamt...

In de hoop u hiermee vooralsnog voldoende te hebben geinformeerd, verblijven wij

Met vriendelijke groet
de redactie
"

Zat net weer even te kijken. Beeld en geluid loopte goed. Ook ondertiteling en logo prima. Nu alleen nog 16:9 breedbeeld. Gek genoeg geeft de zender tijdens ernaar toe zappen wel aan dat het WIDE breedbeeld is door mn Sony breedbeeld tv.

[ Bericht 3% gewijzigd door funrider op 09-04-2008 23:19:05 ]
pi_57946425
de aflevering van maandag was zo'n twee weken oud.

Bekijk deze YouTube-video
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
  woensdag 9 april 2008 @ 23:41:34 #55
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_57947111
Ach, dat het herhalingen zijn maakt me niet zo heel veel uit, helemaal niet als ze ook in Amerika nu herhalingen uitzenden.

Zou mooi zijn als ze ook Colbert zouden gaan uitzenden btw

Volgens mij gaan de kijkcijfers van HetGesprek nu binnen een paar weken stijf omhoog, wanneer steeds meer mensen doorhebben dat Letterman weer op de buis is

Ik kijk die zender echt Nooittttttttttttttttttttttttttttttttt, maar voortaan dus iedere avond
pi_57955636
edit; never mind
  donderdag 10 april 2008 @ 14:23:53 #57
194524 tgs.
unleash hell at my command
pi_57957364
quote:
Op woensdag 9 april 2008 23:41 schreef Yi-Long het volgende:
Ach, dat het herhalingen zijn maakt me niet zo heel veel uit, helemaal niet als ze ook in Amerika nu herhalingen uitzenden.

Zou mooi zijn als ze ook Colbert zouden gaan uitzenden btw

Volgens mij gaan de kijkcijfers van HetGesprek nu binnen een paar weken stijf omhoog, wanneer steeds meer mensen doorhebben dat Letterman weer op de buis is

Ik kijk die zender echt Nooittttttttttttttttttttttttttttttttt, maar voortaan dus iedere avond
Ik kijk het weleens en dan vooral als ze een intressante gast hebben. ik mis dat toch wel op de normale zenders.
"When there is no peril in the fight, there is no glory in the triumph."
pi_58272673
Ik heb het gisteren zitten kijken. Praat die toetsenist er altijd zoveel doorheen?
Xbox Live Gamertag: Harmen84
  donderdag 24 april 2008 @ 11:34:42 #59
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_58274658
quote:
Op donderdag 24 april 2008 10:00 schreef Harmen1984 het volgende:
Ik heb het gisteren zitten kijken. Praat die toetsenist er altijd zoveel doorheen?
Ja, Paul kan soms irritant zijn.

Alan Kalter is wel altijd heel leuk. Biff ook.
  zondag 1 juni 2008 @ 20:45:02 #60
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_59055263
Paul is geweldig. Is het seizoen overigens afgelopen?
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  zondag 1 juni 2008 @ 22:58:08 #61
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_59058206
Vond hem vroeger leuker maar ik hoop idd dat ze ook de daily show en stephen colbert gaan uitzenden
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  dinsdag 3 juni 2008 @ 18:49:14 #62
128548 pavv
The computer says NO
pi_59096708
Joepie! Letterman.....mag er graag naar toe zappen (ergens hoog in de 30 op mijn TV ) Hoeveel top 10's heeft die man ondertussen al op zijn naam staan? De show is echt helemaal niets veranderd in ruim 10 jaar tijd.

Nu nog Conan terug op de TV en dn ben ik helemaal gelukkig.

...enne....iets recentere afleveringen van SNL op comedy central zou ook wel leuk zijn (met vaste uitzendtijdstippen aub)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')