daarbij kan ik me ook niet voorstellen dat je uberhaupt ondertitels nodig hebt als je al zon zender aanschaft.quote:Op woensdag 9 april 2008 13:44 schreef Hennnn het volgende:
Jammer van de ondertiteling. De engelse grap is vaak leuker dan de vertaling. Komt nog eens bij dat de climax in de ondertiteling soms al te lezen is. Kan me ook niet voorstellen dat iemand die letterman kijkt op dat tijdstip nodig heeft.
Uitzending van vanavond is met gast Rainn Wilson die dateert van 17 maart '08 dus 3,5 week tussen VS en hier nu. Zie ook response hier van HetGesprek. quote naar aanleiding van e-mail van cees538 user naar Het Gesprek "quote:Op woensdag 9 april 2008 14:01 schreef -MyLove- het volgende:
Nog niet gezien maar zijn het recente afleveringen, of zit er bijvoorbeeld een week tussen?
Ik kijk het weleens en dan vooral als ze een intressante gast hebben. ik mis dat toch wel op de normale zenders.quote:Op woensdag 9 april 2008 23:41 schreef Yi-Long het volgende:
Ach, dat het herhalingen zijn maakt me niet zo heel veel uit, helemaal niet als ze ook in Amerika nu herhalingen uitzenden.
Zou mooi zijn als ze ook Colbert zouden gaan uitzenden btw
Volgens mij gaan de kijkcijfers van HetGesprek nu binnen een paar weken stijf omhoog, wanneer steeds meer mensen doorhebben dat Letterman weer op de buis is![]()
Ik kijk die zender echt Nooittttttttttttttttttttttttttttttttt, maar voortaan dus iedere avond
Ja, Paul kan soms irritant zijn.quote:Op donderdag 24 april 2008 10:00 schreef Harmen1984 het volgende:
Ik heb het gisteren zitten kijken. Praat die toetsenist er altijd zoveel doorheen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |