Daar hebben die vissen natuurlijk helemaal niks mee te maken.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:29 schreef XemmyX het volgende:
Nou redelijk is voor een arme student als ik genoeg!
Kijk, zo hoort het!quote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:36 schreef Klonk het volgende:
20 liter is idd al beter in ieder geval stukken beter dan vazen enzo, ik ken trouwens iemand die in een aquarium van 110 liter 3 goudvissen heeft
Ja, ik heb natuurlijk geen verstand van vissen en vind het nog weinig klinken maar het valt kennelijk wel mee.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 11:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Stali., je moet wel goed lezen! Het is twintig liter, zeurpiet!
Natuurlijk is het weinig. Eigenlijk moet je gewoon 200.000 liter hebben. Minimaal hè!quote:Op vrijdag 28 januari 2005 11:19 schreef Stali. het volgende:
Ja, ik heb natuurlijk geen verstand van vissen en vind het nog weinig klinken maar het valt kennelijk wel mee..
Maar dan groeien ze door tot formaat HUGE en heb je nog meer water nodig.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 11:24 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Natuurlijk is het weinig. Eigenlijk moet je gewoon 200.000 liter hebben. Minimaal hè!
Nee, dit klopt niet.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 11:55 schreef XemmyX het volgende:
Als het echt volgens de natuur wil doen, kun je maar beter helemaal geen dieren houden!
Laat ze lekker allemaal vrij rond lopen!
Mijn sluierstaartjes, 5 stuks, zaten in een bak van 500 liter waar een bioloog onder zatquote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:36 schreef Klonk het volgende:
20 liter is idd al beter in ieder geval stukken beter dan vazen enzo, ik ken trouwens iemand die in een aquarium van 110 liter 3 goudvissen heeft
Huh? Je had een bioloog vermoord om als voetstuk voor je aquarium te dienen?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 13:33 schreef moussy het volgende:
Mijn sluierstaartjes, 5 stuks, zaten in een bak van 500 liter waar een bioloog onder zat![]()
![]()
Biologisch filterquote:Op vrijdag 28 januari 2005 13:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Huh? Je had een bioloog vermoord om als voetstuk voor je aquarium te dienen?
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 13:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Huh? Je had een bioloog vermoord om als voetstuk voor je aquarium te dienen?
Zeker weten, nee. Misschien kun je iets plats op de bodem leggen en het voer daarboven uitstrooien? En anders toch wat kleinere steentjes misschien.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 15:38 schreef XemmyX het volgende:
Weten jullie zeker dat ze bij dat voer kunnen komen?
Ik durf te wedden dat in het blikveld van jouw vissen een klok staat.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 13:08 schreef Klonk het volgende:
... Mijn vissen krijgen op een vast tijdstip te eten (tussen 17.00 en 18.00 uur), dan mag je mij eens uitleggen hoe het kan dat ondanks dat ik niet in de buurt van de bak ben al mijn vissen rond de klok van 5 uur allemaal in het hoekje van de bak zwemmen waar ze het eten krijgen. ...
het klokje van de magnetronquote:Op zaterdag 29 januari 2005 01:15 schreef Gajus het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat in het blikveld van jouw vissen een klok staat.
Waarom denk jij dat jouw vissen aldoor "klok klok klok" mompelen?![]()
Kijk eens aan, ideaal!quote:Op maandag 31 januari 2005 16:50 schreef Browneye het volgende:
Je kan in sommige dierenwinkels en in aquariumspeciaalzaken zeker, een oxidator kopen. Dat is een soort van flesje, daar doe je een vloeistof in en een speciaal steentje. Die verbrandt dan afval (poep, etensresten, plantenresten) en produceert vloeistof. Het werkte bij mij wel iets toen ze nog niet in een aquarium zaten met filter enzo.
O, ja met 2 flesjes vloeistof kost ie ongeveer 10 euro.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |