*click* SS#3 calling SS#2, come in SS#2.quote:
HELLO?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*click* SS#3 calling SS#2, come in SS#2.
Very spiffy today AIGHT!!!.. Just fighting with soms nasty hoes about a dog..quote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:15 schreef Ang3l het volgende:
*click* Yo SS#2, all's rather well actually. Are you feeling spiffy today deary?
Wha'?! u-UH! Ain't no nasty hoe gonna fight my girl 'bout some stupid ol'dog. What's their deal? They wanna mess with us? They know they should be scared of us! So so so Scandalous!quote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:19 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Very spiffy today AIGHT!!!.. Just fighting with soms nasty hoes about a dog..
...van?quote:
stupid & old? HOT!!!!quote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wha'?! u-UH! Ain't no nasty hoe gonna fight my girl 'bout some stupid ol'dog. What's their deal? They wanna mess with us? They know they should be scared of us! So so so Scandalous!
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:44 schreef Ryan_R het volgende:
Mis-Teeq
Channing is nothing to fight about.... he's oursquote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:48 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
stupid & old? HOT!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Channing Tatum is datquote:
Is ookquote:Op vrijdag 28 januari 2005 18:44 schreef Ryan_R het volgende:
[quote]Op vrijdag 28 januari 2005 17:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Channing Tatum is dat
Dat is mijn buurjongen
![]()
![]()
![]()
Voor een schappelijk prijsje?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 18:48 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
ja hoor, met uizicht op zijn badkamer![]()
Daar valt over te pratenquote:Op vrijdag 28 januari 2005 18:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Voor een schappelijk prijsje?
*pakt koffers*
En dat moet je omdat?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 20:22 schreef Blubberzwijn het volgende:
blegh luister al de hele avond zware muziek.. word er helemaal depri van..maar moet ernaar blijven luisteren..
Ok maar als ik dan vanavond intrek he, wanneer is Channing dan thuis denk je?quote:
Wat was er nou ook al weer mee?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 21:36 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
Ik heb e rnog trauma's van, van die rechtse(van d emeeting)
Er waren toen mensen die verkering gingen vragen aan de barman voor mijquote:
Verkering? Je wilde toch alleen weten wat de kleur van zijn boxer was?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 21:53 schreef Ang3l het volgende:
Er waren toen mensen die verkering gingen vragen aan de barman voor mij
Gelukkig deed-ie daar niet moeilijk over...quote:
quote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:05 schreef XMN8R het volgende:
[..]je hebt het uiteindelijk zelf mogen controleren?
hmmz.. dat valt me dan weer van je tegenquote:
en wat ging jij daar met Kug en Wizard al snel inspecteren???quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |