Ja joh, stel je voor .quote:Op vrijdag 28 januari 2005 12:36 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Ik het gewoon niet zie zitten om daar tussen van die gespierde knapen te gaan staan. Dus douchen doe ik lekker thuis.
Zo ver woon ik niet bij de sportschool vandaanquote:Op vrijdag 28 januari 2005 13:01 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik heb er persoonlijk helemaal geen problemen mee. Niks is goorder dan bezweet de weg op te moeten.
Dan nog. Als ik geen contact wil met anderen, richt ik thuis wel een sportschool in.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 13:03 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Zo ver woon ik niet bij de sportschool vandaan![]()
Nou ik het meer over onder de douche staan met mensen die je niet kent. Contact met anderen heb ik tijdens het sporten.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 13:08 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dan nog. Als ik geen contact wil met anderen, richt ik thuis wel een sportschool in.
Alsof je gezamelijk weg gaat.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 13:23 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Nou ik het meer over onder de douche staan met mensen die je niet kent. Contact met anderen heb ik tijdens het sporten.![]()
Wat voor beeld heb jij van mij!quote:Op vrijdag 28 januari 2005 13:02 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Inderdaad jaMaar volgens mij zie jij dat juist weer wel zitten
![]()
uhuh!quote:Op vrijdag 28 januari 2005 14:43 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
De presentatie neem ik aan?
Cool man![]()
... dat zeg jij!quote:Op vrijdag 28 januari 2005 14:57 schreef Semisane het volgende:
...het is echt niet als zij of ik gaan schrikken van elkaar....ofzow..
Ok....maar ik heb jou dan ook nog nooit onder de douche ontmoet.quote:
Daar hebben ze geen douches ..... maar we zitten in juni wel allemaal in een centerparcs huisjequote:Op vrijdag 28 januari 2005 15:06 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ok....maar ik heb jou dan ook nog nooit onder de douche ontmoet.Waar sporte jij ook al weer??
Centreparks.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 15:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar hebben ze geen douches ..... maar we zitten in juni wel allemaal in een centerparcs huisje
Welk park?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 15:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar hebben ze geen douches ..... maar we zitten in juni wel allemaal in een centerparcs huisje
uuuuh... ik gok de Kempervennen, maar weet 't niet zeker.quote:
Kijk...dat _kan_ gezellig zijn...lekker met z'n alle in een krappe douchecelquote:Op vrijdag 28 januari 2005 15:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
uuuuh... ik gok de Kempervennen, maar weet 't niet zeker.
Pff zeg, 15 dansers, 1 of 2 huisjes, oververhit door een ingehuurde choreograaf en de eigen dansleraar.... zwetend... ja.... dat wordt douchen he
Volgens mij kijk je daar nu al naar uitquote:Op vrijdag 28 januari 2005 15:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
uuuuh... ik gok de Kempervennen, maar weet 't niet zeker.
Pff zeg, 15 dansers, 1 of 2 huisjes, oververhit door een ingehuurde choreograaf en de eigen dansleraar.... zwetend... ja.... dat wordt douchen he
Het wordt keihard zwoegen hoorquote:Op vrijdag 28 januari 2005 15:48 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Volgens mij kijk je daar nu al naar uit![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |