abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 17 januari 2006 @ 18:01:10 #51
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_34167213
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 11:01 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik heb net dhr. van Linschoten gesproken, sportarts van Feyenoord. Hij vindt dat het tijd wordt voor een kijkoperatie, hij denkt nl. dat ik een soort van liesbreuk heb, en dan niet die versie waarbij je het bobbeltje voelt, meer intern zeg maar, tegen de darmen aan. Waarschijnlijk moet er een matje geplaatst worden.
Dus je gaat eerst naar de kapper en dan direct door naar de operatiekamer?
quote:
Het is helaas niet anders, maar als ik hierdoor weer kan voetballen en de gemeenschap betaalt ervoor, dan is het voor mij oké.

²
Ik mag toch hopen dat jij ook premies betaalt daarvoor.....

Wat voor type voetballer ben je? Explosief (nee, hahaha), dus met korte sprintspieren of een middenvelder van de lange adem met soepeler en lenigere spieren? In het eerste geval heb je meer risico op liesblessures geloof ik.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  dinsdag 17 januari 2006 @ 22:22:07 #52
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_34178892
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 18:01 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Dus je gaat eerst naar de kapper en dan direct door naar de operatiekamer?
[..]
Wat bedoel je?
quote:
Ik mag toch hopen dat jij ook premies betaalt daarvoor.....
Uiteraard, en zeker nu met die rot "basisverzekering" van 80 euro per maand.
quote:
Wat voor type voetballer ben je? Explosief (nee, hahaha), dus met korte sprintspieren of een middenvelder van de lange adem met soepeler en lenigere spieren? In het eerste geval heb je meer risico op liesblessures geloof ik.
Ik ben een aanvaller die het moet hebben van zijn snelheid, techniek en inderdaad: explosiviteit.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  woensdag 18 januari 2006 @ 08:05:20 #53
15466 --HOOLIE--
Maar das logisch...
pi_34189968
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 22:22 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Wat bedoel je?
[..]

Uiteraard, en zeker nu met die rot "basisverzekering" van 80 euro per maand.
[..]

Ik ben een aanvaller die het moet hebben van zijn snelheid, techniek en inderdaad: explosiviteit.

²
Laat je goed voorlichten over de mogelijkheden bij een liesbreuk.
Ik ben een jaar geleden geopereerd aan een liesbreuk ( er is bij mij een matje geplaatst) en ik heb er nu nog/weer last van....
|X|
|X|*** Met GOD zelf heb ik geen probleem, het is meer zijn fanclub die mij niet aan staat.. ***
|X|
  woensdag 18 januari 2006 @ 12:16:57 #54
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_34195382
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 22:22 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Wat bedoel je?
[..]
[
Je kunt dat matje in je nek toch gebruiken?
quote:

²
Ja, daar heb je het al. Dan ben je in de aap gelogeerd wat betreft dat soort blessures. En die beginnen inderdaad na je 25-ste.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  woensdag 18 januari 2006 @ 12:32:51 #55
13462 BansheeBoy
pi_34195911
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 08:05 schreef --HOOLIE-- het volgende:

[..]

Laat je goed voorlichten over de mogelijkheden bij een liesbreuk.
Ik ben een jaar geleden geopereerd aan een liesbreuk ( er is bij mij een matje geplaatst) en ik heb er nu nog/weer last van....
Je hebt er nog steeds last van? Ben je ook een voetballer? En heb je aan dezelfde kant weer last?

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_34197005

Of heb je geen matje?
  woensdag 18 januari 2006 @ 14:21:49 #57
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_34199982
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 12:32 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Je hebt er nog steeds last van? Ben je ook een voetballer? En heb je aan dezelfde kant weer last?

²
Ken je ook nog andere smileys?

Hoe lang ben je nu al aan het klooien door je blessure?
Ga eens zwemmen, daar gebruik je je spieren zonder ze echt te belasten
  woensdag 18 januari 2006 @ 19:05:21 #58
15466 --HOOLIE--
Maar das logisch...
pi_34211279
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 12:32 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

²
Nee ik ben geen voetballer.
Ik heb juist een half jaar tot een jaar helemaal niks (Intensief) aan sport gedaan.
Puur omdat ik al gewaarschuwd was door mensen die dezelfde operatie ook hebben gehad...
Ik heb precies aan dezelfde kant/plek last als voor mijn operatie , alleen wordt de pijn nu erger dan eerst.
Maandag weer een afspraak in het AMC. ff kijken wat ze nu weer zeggen...

Maar nogmaals, ik had/heb een liesbreuk en geen ontstoken schaambeen.
Mochten ze bij jou ook een liesbreuk constateren dan moet je eens vragen naar de verschillende operaties....laat je voorlichten en voorkom (hopelijk) problemen..

suc6
|X|
|X|*** Met GOD zelf heb ik geen probleem, het is meer zijn fanclub die mij niet aan staat.. ***
|X|
  donderdag 19 januari 2006 @ 12:56:14 #59
13462 BansheeBoy
pi_34237234
Net in het ziekenhuis geweest, er gaat een kijkoperatie plaatsvinden. Mochten ze een breuk treffen wordt het kunstof kapje gelijk geplaatst. Ik maak me wel een beetje zorgen eerlijk gezegd, ik weet dat operaties ook complicaties kunnen hebben.

²
pi_35619579
Hoi Banshee

Je bent niet alleen die aan het sukkelen is met een liesblessure. In zit ermee sinds 2004 (nu 1 jaar en 7 maanden) en ik heb echt veel geprobeerd; pijstillers, onstekingsremmers, kiné (27 beurten), osteopathie, cortisonenspuiten, anti depressieva in lage dosis vermits deze er voor zorgen dat de hersenen de pijn anders gaan interpreteren (na 6 maanden hielp dit ook, maar na 2 maanden ermee gestopt te zijn kwam het terug)

Momenteel ben ik met cortisonenspuiten bezig in de ruggewervel tussen L4L5 aangezien mijn hernia er ook mee te maken zou kunnen hebben.

Als ik het wondermiddel vind, laat ik je iets weten

Erik
Erik
  zaterdag 1 april 2006 @ 23:51:52 #61
13462 BansheeBoy
pi_36564700
Ik ben geopereerd, matje is geplaatst. Die narcose bijft een wonder. Maar goed, mijn buik ziet erg opgezwollen uit. Ik hoop dat de pijn nu weg zal gaan. IK heb ook weer die diclofenaczooi gekregen, die eet ik echt niet, ik word daar stoned van, gewoon 8 paracemolletjes per dag. Hoop ik volgend seizoen weer te kunnen voetballen, wel eerst dat buikje aftrainen en +-10/15 kilo lichter worden.

zaterdag 1 april 2006 @ 23:54:24 #62
67677 furanku
Did I Do That :?
pi_36564772
euh... wtf..

ik ga morgen voetballen (zowel met het 1e als het 2e) en heb ook last van de lies.. afgelopen week niet getrained..

momenteel lekker aan de bier en morgenochtend alvast aan de pijnstillers
I'm a fokker! can't you see, do u wanna fok! all night with me.. ^_^
  zaterdag 1 april 2006 @ 23:57:58 #63
67677 furanku
pi_36564868
Vorige week had ik trouwens 65 minuten gespeeld.. nadat het een week daarvoor in de lies is ingeschoten.. heb met pijnstiller de wedstrijd kunnen beginnen (2 assists en de winstpartij daarna). maar na afloop werd de lies stijf en werd ik ietwat misselijk..

heb het 1x eerder gehad en toen was ik 3 weken uit de roulatie.. maja, zijn het echt liesproblemen of gewoon een klachtje dat zo weer over gaat.
  zondag 2 april 2006 @ 00:00:33 #64
13462 BansheeBoy
pi_36564948
Begin niet aan pijnstillers, pijnstillers zijn er de oorzaak van dat ik nu al 2 seizoenen niet heb kunne voetballen. Ook ik negeerde de pijn uit mijn lies door paracetamolletjes en ibuprofen te nemen, als ik naar mijn lichaam had geluisterd was ik waarschijnlijk na een maand weer beter, ik heb het dus zelf gesloopt.

zondag 2 april 2006 @ 00:06:37 #65
67677 furanku
pi_36565081
alcohol verdooft ook

als ik een blessure heb doe ik niks liever dan stappen, voetbal ik toch altijd weer prima

Maar ik houd mij koest tijdens trainingen en in overleg met de trainer heb ik al mindere taken gekregen om mijn blessure te ontlasten.. als de lies begint op te zetten ben ik al gauw een 30 minuten onderweg in de wedstrijd dus het is ook niet zo opeens "pats" maar het komt heel langzaam opzetten..

de verzorger kan de lies nog weer soepeler masseren zodat ik er weer een tijdje geen last van heb.. de pijn komt bij mij pas na s'avonds en is de volgende dag ook weer met de noorderzon vertrokken.
pi_41438015
Ben benieuwd hoe het nu gaat. kheb namelijk dezelfde klachten nu een dikke 4 maanden...
  zaterdag 2 september 2006 @ 23:24:21 #67
13462 BansheeBoy
pi_41438542
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 23:10 schreef twinjager het volgende:
Ben benieuwd hoe het nu gaat. kheb namelijk dezelfde klachten nu een dikke 4 maanden...
Na 2 jaar heb ik nog steeds pijn, zelfs na de operatie nog. De pijn is wel sterk verminderd, maar nog steeds een zeurend gevoel aldaar.

²
  maandag 18 september 2006 @ 12:40:00 #68
56824 Keijs
Toedeledokie !
pi_41916909
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 23:24 schreef BansheeBoy het volgende:
Na 2 jaar heb ik nog steeds pijn, zelfs na de operatie nog. De pijn is wel sterk verminderd, maar nog steeds een zeurend gevoel aldaar.
Even een reactie van mijn kant. Ben eind oktober 2005 geblesseerd geraakt tijdens voetbalwedstrijd aan mijn lies. Fysiotherapie niks uitgehaald. Vanaf begin januari via sportarts zwaar oefeningsprogramma gekregen voor buikspieren / liesspieren. Elke dag oefeningen haalde uiteindelijk wel wat uit, maar in juni nog steeds een zeurende pijn. Was wel weer rustig gaan opbouwen met veel fietsen, rustig joggen. Dit leverde weer wat extra verbetering op maar de continue zeurende pijn bleef altijd aanwezig op de achtergrond. Ben in augustus ook zelfs heel rustig weer begonnen met wat voetbaltraining.

Drie weken gelden, na een training toch tot de conclusie gekomen dat het zo niet overging. Vrienden van mij die ook regelmatig lies- bovenbeenklachten adviseerden mij om een neopreen liesbroek te kopen, waar zij veel bat bij hadden.

Enigszins sceptisch een dag voor een wedstrijdje zo'n broek gekozcht, en ongelooflijk maar waar ik heb de volgende dag zonder al te veel last 45 minuten gebald (voor het eerst in 10 maanden). Ook weinig reactie de volgende dagen. Ik ben nu zelfs binnen drie weken bijna alle pijn en last kwijt in de lies, en het lijkt allemaal te komen doordat ik die liesbroek gekzocht heb. Het is van neopreen, dat is spul waar wetsuits van gemaakt zijn en dit houdt de spieren geweldig goed warm en zorgt dus voor goede doorbloeding. Verder geeft hij doordsat hij vrij strak is ook steun, maar de warmhoudfunctie is het belangrijkste denk ik.

Over de precieze oorzaak van dit herstel kun je natuurlijk nooit 100% zekerheid hebben, maar bij mij heeft het echt wel geholpen.

Misschien een tip voor jou?
pi_42013550
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 23:24 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

²
hmm vervelend voor je en niet echt opbeurend voor mij..

Ik heb de blessure ook opgelopen met voetbal. een zeurende pijn aan de aanhechting buikspier met schaambeen. In het begin straalde het ook door naar de lies maar dat is na 5 maanden niet voetballen/hardlopen weg.
Ik kan gewoon fitnessen fietsen etc ook in het dagelijk leven geen last maar zo gauw ik ga hardlopen dan komt de zeurende pijn terug.

vd week echo gehad na consult bij sportarts in papendal. Maar natuurlijk niks gevonden. Volgende week hoor ik vervolgbehandeling.

danny
pi_42015727
wow bagger! balen als je niet meer kan doen wat je normaal doet..

cortizone is toch iets om de pijn/zwelling tijdelijk te remmen... schiet volgens mij niet echt op...

hopen dat die operatie goed gaat en je snel weer op de been bent...

Heeft trouwens iemand al gekeken naar de oorzaak van het probleem? misschien wel handig voor de toekomst..
mocht je weer verder gaan met voetballen zou dat wel handig zijn lijkt me...

sommige mensen worden trouwens infectie gevoellig van bepaalde voedingstoffen...
me broer heeft ook een flinke rsi ontsteking gehad die telkens lastig bleef doen.. bleek dattie beter geen varkensvlees kon eten een tijdje.. toen was t zo weer weg...vond het ook te maf voor woorden maar ..blijkbaar werkt het in zijn geval....
going no where fast.
www.outlawz.nl nu ook met paypal!!
Nieuwe website voorlopig nog op www.gamesdiscount.nl
pi_60249983
he bansheeboy,

ff een vraagje, hoe is het nu met je lies/buikspier? ben je er na de operatie vanaf gekomen? ik loop nu zelf ook bij dhr van linschoten in het ikazia in rotterdam en ik heb exact dezefde klachten!! zoals het er nu naar uitziet krijg ik maandag een injectie in mijn schaambeen.... ik loop sinds oktober met deze klacht en is onstaan tijdens een voetbaltraining. ik heb daarna zo'n 3 maanden doorgetraind en gespeeld met pijnstillers tot het echt niet meer ging. vervolgens heb ik 4 maanden rust gehouden en ben het nu weer aan het opbouwen(fietsen/buikspieren) dit gaat goed. als ik daarintegen weer ga joggen heb ik direct reactie. ik ben benieuwd of jij er vanaf bent gekomen, en zo ja hoe?
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 23:11:41 #72
13462 BansheeBoy
pi_61255552
quote:
Op maandag 21 juli 2008 19:02 schreef raul82 het volgende:
he bansheeboy,

ff een vraagje, hoe is het nu met je lies/buikspier? ben je er na de operatie vanaf gekomen? ik loop nu zelf ook bij dhr van linschoten
Dat is grappig en toevallig. Ook ik liep bij hem. Hij is er alleen 's maandags werkzaam. Ik ben er redelijk vanaf gekomen. Helaas ben ik niet meer de oude. Ben redelijk op gewicht gekomen. Ik voetbal inmiddels eigenlijk alleen maar in de zaal. Heel af en toe voel ik nog wel eens een zeurderig gevoel op betreffende plek, vooral als het koud is.

²
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')