Dus je gaat eerst naar de kapper en dan direct door naar de operatiekamer?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:01 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik heb net dhr. van Linschoten gesproken, sportarts van Feyenoord. Hij vindt dat het tijd wordt voor een kijkoperatie, hij denkt nl. dat ik een soort van liesbreuk heb, en dan niet die versie waarbij je het bobbeltje voelt, meer intern zeg maar, tegen de darmen aan. Waarschijnlijk moet er een matje geplaatst worden.
Ik mag toch hopen dat jij ook premies betaalt daarvoor.....quote:Het is helaas niet anders, maar als ik hierdoor weer kan voetballen en de gemeenschap betaalt ervoor, dan is het voor mij oké.²
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:01 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Dus je gaat eerst naar de kapper en dan direct door naar de operatiekamer?
[..]
Uiteraard, en zeker nu met die rot "basisverzekering" van 80 euro per maand.quote:Ik mag toch hopen dat jij ook premies betaalt daarvoor.....
Ik ben een aanvaller die het moet hebben van zijn snelheid, techniek en inderdaad: explosiviteit.quote:Wat voor type voetballer ben je? Explosief (nee, hahaha), dus met korte sprintspieren of een middenvelder van de lange adem met soepeler en lenigere spieren? In het eerste geval heb je meer risico op liesblessures geloof ik.
Laat je goed voorlichten over de mogelijkheden bij een liesbreuk.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:22 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]Wat bedoel je?
[..]
Uiteraard, en zeker nu met die rot "basisverzekering" van 80 euro per maand.
[..]
Ik ben een aanvaller die het moet hebben van zijn snelheid, techniek en inderdaad: explosiviteit.²
Je kunt dat matje in je nek toch gebruiken?quote:
Ja, daar heb je het al. Dan ben je in de aap gelogeerd wat betreft dat soort blessures. En die beginnen inderdaad na je 25-ste.quote:Ik ben een aanvaller die het moet hebben van zijn snelheid, techniek en inderdaad: explosiviteit.²
Je hebt er nog steeds last van? Ben je ook een voetballer? En heb je aan dezelfde kant weer last?quote:Op woensdag 18 januari 2006 08:05 schreef --HOOLIE-- het volgende:
[..]
Laat je goed voorlichten over de mogelijkheden bij een liesbreuk.
Ik ben een jaar geleden geopereerd aan een liesbreuk ( er is bij mij een matje geplaatst) en ik heb er nu nog/weer last van....
Ken je ook nog andere smileys?quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:32 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je hebt er nog steeds last van? Ben je ook een voetballer? En heb je aan dezelfde kant weer last?²
Nee ik ben geen voetballer.quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:32 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je hebt er nog steeds last van? Ben je ook een voetballer? En heb je aan dezelfde kant weer last?²
Na 2 jaar heb ik nog steeds pijn, zelfs na de operatie nog. De pijn is wel sterk verminderd, maar nog steeds een zeurend gevoel aldaar.quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:10 schreef twinjager het volgende:
Ben benieuwd hoe het nu gaat. kheb namelijk dezelfde klachten nu een dikke 4 maanden...
Even een reactie van mijn kant. Ben eind oktober 2005 geblesseerd geraakt tijdens voetbalwedstrijd aan mijn lies. Fysiotherapie niks uitgehaald. Vanaf begin januari via sportarts zwaar oefeningsprogramma gekregen voor buikspieren / liesspieren. Elke dag oefeningen haalde uiteindelijk wel wat uit, maar in juni nog steeds een zeurende pijn. Was wel weer rustig gaan opbouwen met veel fietsen, rustig joggen. Dit leverde weer wat extra verbetering op maar de continue zeurende pijn bleef altijd aanwezig op de achtergrond. Ben in augustus ook zelfs heel rustig weer begonnen met wat voetbaltraining.quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:24 schreef BansheeBoy het volgende:
Na 2 jaar heb ik nog steeds pijn, zelfs na de operatie nog. De pijn is wel sterk verminderd, maar nog steeds een zeurend gevoel aldaar.
hmm vervelend voor je en niet echt opbeurend voor mij..quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:24 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Na 2 jaar heb ik nog steeds pijn, zelfs na de operatie nog. De pijn is wel sterk verminderd, maar nog steeds een zeurend gevoel aldaar.²
Dat is grappig en toevallig. Ook ik liep bij hem. Hij is er alleen 's maandags werkzaam. Ik ben er redelijk vanaf gekomen. Helaas ben ik niet meer de oude. Ben redelijk op gewicht gekomen. Ik voetbal inmiddels eigenlijk alleen maar in de zaal. Heel af en toe voel ik nog wel eens een zeurderig gevoel op betreffende plek, vooral als het koud is.quote:Op maandag 21 juli 2008 19:02 schreef raul82 het volgende:
he bansheeboy,
ff een vraagje, hoe is het nu met je lies/buikspier? ben je er na de operatie vanaf gekomen? ik loop nu zelf ook bij dhr van linschoten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |