abonnement Unibet Coolblue
  zondag 14 augustus 2005 @ 17:40:37 #201
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_29633654
pff welk app. zaten jullie?
en hoeveel borg moesten jullie bij betalen?
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
pi_29634477
We zaten in Bolero-park en hebben netjes onze borg terug gekregen, want er was niet zo gek veel kapot, alleen het broodrooster had een andere stekker nodig, die hebben we gemaakt, de bezem was gebroken die hebben we gelijmt...de lampen die kapot waren hebben we vervangen en verderrest deed alles het nog.
Maar een paar van onze groep zijn nogal asociaal en dan krijg je die onzin, dat zijn we al een aantal jaren gewent dus we kijken er niet meer zo van op.

Jantje Smit was trouwens helemaal zat heb ik gehoord, kheb die niet gezien maar die lag ergens midden op straat en moest weer zijn show-lach tevoorschijn toveren...die trad op in een of ander feest-café/kroeg, maar ik ga liever naar clubs/discotheken dus heb er helemaal niets van meegekregen.

Er zijn trouwens wel veel irritante Italianen daar te vinden (vooral als er een Italiaanse DJ draait)...en waar wij waren veel duitse meisjes
pi_29634677
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 18:11 schreef T1andonly het volgende:
We zaten in Bolero-park en hebben netjes onze borg terug gekregen, want er was niet zo gek veel kapot, alleen het broodrooster had een andere stekker nodig, die hebben we gemaakt, de bezem was gebroken die hebben we gelijmt...de lampen die kapot waren hebben we vervangen en verderrest deed alles het nog.
Maar een paar van onze groep zijn nogal asociaal en dan krijg je die onzin, dat zijn we al een aantal jaren gewent dus we kijken er niet meer zo van op.

Jantje Smit was trouwens helemaal zat heb ik gehoord, kheb die niet gezien maar die lag ergens midden op straat en moest weer zijn show-lach tevoorschijn toveren...die trad op in een of ander feest-café/kroeg, maar ik ga liever naar clubs/discotheken dus heb er helemaal niets van meegekregen.

Er zijn trouwens wel veel irritante Italianen daar te vinden (vooral als er een Italiaanse DJ draait)...en waar wij waren veel duitse meisjes
Duitse meisjes haha they can be sweet, but they can be bitchy too...
Pain is weakness leaving the brain !
pi_29635048
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 18:18 schreef P4nic het volgende:

[..]

Duitse meisjes haha they can be sweet, but they can be bitchy too...
het stomste is dat ik werkelijk geen tot weinig duits spreek, dus qua communicatie in woorden ging het niet al te geweldig de eerste avond. Maar ik ging meestal uit op plaatsen waar relatief weinig Nederlanders waren, omdat nederlanders vaak met grotere groepen zijn en dat vind ik niet gezellig. Wij splitsten ons ook altijd op gelukkig
pi_29637522
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 18:35 schreef T1andonly het volgende:

[..]

het stomste is dat ik werkelijk geen tot weinig duits spreek, dus qua communicatie in woorden ging het niet al te geweldig de eerste avond. Maar ik ging meestal uit op plaatsen waar relatief weinig Nederlanders waren, omdat nederlanders vaak met grotere groepen zijn en dat vind ik niet gezellig. Wij splitsten ons ook altijd op gelukkig
Heb zopas 5d bij een duitse meid in duitsland gezeten, verstaan gaat nog maar zelf spreken oei oei, en dit is niet echt bevorderlijk voor de sfeer moet ik zeggen...
Pain is weakness leaving the brain !
pi_29649169
Ben ook terug uit Lloret, vorig jaar ook geweest

Uitgaan is chill, en het is zo duur als je het zelf maakt. Koop gewoon liters Amstelflessen voor een euro bij de supermarkt en dan naar de café's gaan voordat je naar Bumpers, St Trop of Moby's moet ;p

Jongens/Meiden percentage is serieus waar 95 om 5%. En dat zuigt echt, zeker als je met je vriendin aan het dansen bent en alle maar dan ook alle italianen staan haar te "betasten" waar jij bij staat.

Keihard asociaal zijn de Italianen, wat een eikels [jatten o.a. je mob als je 's nachts lekker aan het zwemmen bent ;p]
Keihard lui en super onvriendelijk zijn de Spanjaarden.

App. Rosanna was mooi, prachtige ligging, alleen je moet wel de huisbaas te vriend houden :]

En waterpark is ook leuk, ga er wel al 's ochtends heen.

Hf voor wie nog gaat.
pi_29650161
Over die verhouding meisjes-jongens ?
Denken jullie dat de meisjes staan te springen om naar een oord te gaan waar ze constant lastig gevallen worden ? Ja bepaalde type's wel ja.
Pain is weakness leaving the brain !
  maandag 15 augustus 2005 @ 10:46:20 #208
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_29650320

95/5
heus niet, vorig jaar was t 55 / 45 ofzo je zat gewoon in de verkeerde kroegen / clubs man
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
pi_29658812
Ik snap niet hoe sommige aan die kromme vergelijkingen meiden/jongens komen, onze reisleiding zei dat ook al. Maar volgens mij zoeken jullie dan net de homo-bars van lloret op
Je kan daar elke avond makkelijk 3 meiden scoren als je echt wil.
  maandag 15 augustus 2005 @ 17:26:26 #210
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_29662010
idd! volgens mij zoeken ze de duitse barren en hopllandse piraten cafés op
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
pi_29662904
het is 65/35
pi_29664966
Volgens mij ligt het er helemaal aan waar je uitgaat in Lloret hoeveel meiden je tegenkomt.
Ik hou niet zo van de sfeer in de buitenlandse kroegen, waar je volgens mij doodgegooid word met Nederlandstalige zuipmuziek en aprés-ski totdat je erbij neervalt. Optredens van Starkoo, Jantje Smit en Eric Dikeb kunnen me daarom ook niet echt zo boeien. Juist daar is het bier heel goedkoop en zitten de echte mensen die er komen om te zuipen en laat dat nu bijna alleen maar jongens zijn.

Ik hou meer van muziek waar op gedanst kan worden en waar dus ook vrouwlijk volk op danst en dan zit je gelijk al met meer vrouwen in de buurt en da's gezellig.
Ik heb me echt goed vermaakt daar, ook met de meiden, want in sommige uitgaansgelegenheden scoor je ze zonder dat je er wat voor doet en daar is niets aan.
pi_29753088
Ik ga volgende week. Nu willen we een dagje Barcelona aan doen. Ik las hier al dat er meer mensen dit gedaan hebben. Hoe kan je daar het beste komen, en hoeveel kost het? Gaat er een rechtstreekse bus? En tot hoe laat rijdt alles?
pi_29753750
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 14:27 schreef JeroenV het volgende:
Ik ga volgende week. Nu willen we een dagje Barcelona aan doen. Ik las hier al dat er meer mensen dit gedaan hebben. Hoe kan je daar het beste komen, en hoeveel kost het? Gaat er een rechtstreekse bus? En tot hoe laat rijdt alles?
Vrienden van mij zijn eerst met de bus naar Blanes geweest en hebben daar de trein gepakt.
Je moet er wel rekening meehouden dat je ongeveer 100 stations tegenkomt op je weg naar barca...
Het was volgens mij helemaal niet duur zo'n retourtje en de laatste bus ging iets van 21.30.

Maar als je in Lloret bent moet je gewoon even daar informeren en dan helpen ze je meestal gelijk wel verder
pi_29755979
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 14:27 schreef JeroenV het volgende:
Ik ga volgende week. Nu willen we een dagje Barcelona aan doen. Ik las hier al dat er meer mensen dit gedaan hebben. Hoe kan je daar het beste komen, en hoeveel kost het? Gaat er een rechtstreekse bus? En tot hoe laat rijdt alles?
one word: tourist information, die zullen je wel op weg helpen hoe er het best te komen.
Normaal is er wel een bus die rechtstreeks rijdt op een kleine 2htjes ben je er dan.

persoonlijk vind ik Barca niet veel eigenlijk maarja elk zijn
Pain is weakness leaving the brain !
  donderdag 18 augustus 2005 @ 18:29:46 #216
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_29758619
Trein kostte 3 jaar geleden iets van 7 euro ofzo. Echt geen geld. Via blanes dacht ik ja.
pi_29762477
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 18:29 schreef Zwansen het volgende:
Trein kostte 3 jaar geleden iets van 7 euro ofzo. Echt geen geld. Via blanes dacht ik ja.
Ja vanuit Blanes rijdt er een trein richting Barcelona, er rijdt ook een trein de andere kant op, maar die komt dus niet langs Lloret, in tegenstelling tot de prijzen in Nederland, kost het daar echt bijna niks
pi_29763719
En een bus rechtstreek gaat er wel volgens mij. Maar is dat dan weer duurder of doe je daar langer over?
pi_29763889
Ik heb weer zin om naar Lloret te gaan, maar moet nog een jaartje wachten
  zondag 21 augustus 2005 @ 16:04:31 #220
127023 Dream_On
And what about.. me?! \o/
pi_29841029
Ik vertrek vannachtt!!!!

Cia0 Ned0rlannnd!!
Don't think,
just do! :)
pi_29841181
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 16:04 schreef Dream_On het volgende:
Ik vertrek vannachtt!!!!

Cia0 Ned0rlannnd!!
Have fun
pi_29983265
jow, ik ga gelukkig ook vanacht naar Lloret toe

Greetz G-J
pi_30047054
En ik ben net terug... Voor degenen die nu nog gaan, je zult het met Italianen moeten doen, Nederlanders zul je na deze week niet veel meer zien. Nu waren ze er al veel minder.

Ik heb me erg vermaakt. Vooral St. Trop vond ik leuk, veel andere discotheken heb ik niet gezien. Verder dagje Barcelona, strand en natuurlijk uitgaan.
  zondag 28 augustus 2005 @ 16:31:22 #224
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_30056524
Ik ben gisteren teruggekomen. Het was weer super! Jammer genoeg maar een weekje geweest, maar het was echt perfect. Goed weer gehad, lekker elke dag naar het strand geweest. Goed appartement voor het geld (Rosa Clara).
En natuurlijk het stappen was erg goed! De St.Trop is echt de beste discotheek van Lloret. Baco's voor ¤2,50, goede muziek (afwisseling van club naar goede rapmuziek is echt goed ) Lekkere mokkels Alleen soms wel een beetje druk op de dansvloer maja, moet je er maar voor over hebben. De dan dat dakterras, heerlijk om even uit te waaien en te chillen

Vorig jaar ben ik ook geweest. Toen elke dag andere discotheken bezocht, waaronder Prive de Magic, Moof Gaga, Xtra, Colossos (goed, wel duur ). Maar St.Trop is toch wel de allerbeste!

Oh ja, Bumpers ben ik helemaal niet geweest. Werd gek van die proppers van hun dus heb die disco maar geboycot. Heb ik iets gemist?

Wat man/vrouw gehalte betreft....Ik weet niet waar jullie geweest zijn, of waar jullie ogen zitten maar ik heb nog nooit zoveel lekkere wijven bij elkaar gezien hoor Ik schat het in op 50/50 m/v gehalte.

Duitse/Zwitserse meisjes waren chill. Spaanse dames kun je geen gesprek mee voeren aangezien ze geen van alle een woord engels of duits ofzo spreken ( ) Italiaanse gasten zijn echt eikels met hun niet-subtiele versierpogingen en super aanwezige gedrag.

Het eten was niet overal even goed, dus goed zoeken voordat je ergens gaat eten.

Maar topvakantie gehad dus

edit: En veel Belgen leren kennen! Echt gezellige lui!

[ Bericht 2% gewijzigd door leolinedance op 28-08-2005 16:49:19 ]
pi_30057828
met leolinedance ben ik het wel eens, zo kun je mijn vakantie ook wel omschrijven.
Alleen St. Trop draaien ze altijd precies hetzelfde dus dat is niet echt iets voor mij. Het valt me wel op dat er niet zoveel Nederlanders naar Tropics gaan, misschien omdat er volop Italianen (mannen) rondlopen.
Maar de duitse en oost-europese vrouwen daar dat is echt om over naar huis te schrijven.
De Prive de Magic vond ik een sjieke discotheek me daar goed vermaakt.
De Moof Gaga was echt niets toen wij erwaren totaal sfeerloos.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')