Barcelona is de tofste stad in de regioquote:Op maandag 18 juli 2005 16:44 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
in spanje is t anders, vaak hele erge airco, in de bonte koe had ik het zelfs koud met me longsleeve en lange broek, was niet de enige trouwens
in barcelona had ik lange broek aan omdat we savonds naar baja beach club gingen en moest je lange broek aan, kon je je in de bus omkleden of gewoon smorgens voor vertrek, ik heb voor laatste gekozen, daarbij loop ik meestal in lange broek
weet niet wie er met gogo gaat trouwens, maar de barcelona trip is echte afrader, baja beach club was zooo saai, zo'n spijt, hele dag naar de klote
De kuststreek is 's avonds zeker fris en dan heb ik het nog niet eens over de airco die overal heel overdreven staat te blazen. Orkaan Dennis is er niets bij.quote:Op maandag 18 juli 2005 16:44 schreef P4nic het volgende:
Kuststreek in Spanje is 's avonds behoorlijk koud ja... soms moet je lange broek aandoen voor het restaurant en er valt je iets te binnen ga je het stad in met lange broek dan.
ja.. ik wist dat, me andere vrienden wilde me nie geloven, ook niet dat je heel goedkoop naar barcelona kan vanaf lloret..quote:Op maandag 18 juli 2005 17:57 schreef Douwe het volgende:
[..]
Barcelona is de tofste stad in de regio
Je moet gewoon niet met een georganiseerde trip naar Barcelona gaan, maar gewoon zelf. Neem de bus naar het station van Blanes, en vanuit daar de trein naar Barcelona. En dan lekker zelf een beetje rondwandelen, veel toffer!
vond het wel meevallen andersquote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:28 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Bumpers is wel een puike tent, heb er een zomer mogen werken...
Er waren voor een hoop deel Duitsers, Engelsen en Denen.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:17 schreef AppieHeijn het volgende:
Naja laat ik me dan ook maar effe melden
26 juli t/m 6 augustus zitten we met ons 4'en in Hotel Olympic Park
http://www.jiba.nl/layout(...)ccommodationId%3d966
Eens kijken wat er te beleven valt, hoop dat er wat scandinavisch schoon rondloopt
Oh das dan in ieder geval goed,quote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:57 schreef Pelgrim het volgende:
[..]
Er waren voor een hoop deel Duitsers, Engelsen en Denen.
vond ik alles behalve lekker die frieten daar ... Ik prefereer trouwens paella op een terrasje aan de dijk dan.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |