nou id box, st trop, moby's enzo waren het anders schappelijke prijzen EN mooie glazen ...quote:Op zondag 30 januari 2005 15:37 schreef Sanduhrr het volgende:
lloret zuigt anus...en hardom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
13euro voor een glaasje cola en 2kleine plastic bekertjes bier
Afgelopen jaar blanes..leukere mensen, veel betere sfeer, gewool leukerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
nb: Enige leuke aan lloret is die dodge viper van (volgensmij) de colossos, die er rondrijdt...
euhh ken wel een manon, maar weet niet hoe ze met der achternaam heet. Hoezo?quote:Op zondag 30 januari 2005 18:43 schreef Sanduhrr het volgende:
nee kloptom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Is alleen wel fijn om te weten voordat je veelsteveel geld betaalt om er naartoe te gaan he..
offtopic@s4nd3r-tj3: ken jij toevallig ene manon steenbergen?
mja, ik neem m'n vriendin mee dus daar zal ik me persoonlijk niet zo heel druk om makequote:Op vrijdag 4 februari 2005 23:32 schreef PaRaR het volgende:
ik ga er ook heen ... ik hoorde alleen wel dat het percentage jongens - meisjes niet zo gunstig was voor jongens ... vink dan wel weer iets minder van lloret :/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop