Done !quote:Op vrijdag 28 januari 2005 08:50 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Hehe, is goed. Forau_diavolina [at] hotmail.com
Gisteren netjes aangekomen.quote:Op woensdag 9 februari 2005 22:53 schreef JK het volgende:
Beavis & Butthead en Cannibal Ferox zijn verkocht.
Daar ga ik sowieso wel overheen, zelfs al is het alleen voor die twee filmsquote:Op woensdag 16 februari 2005 23:41 schreef poudaman het volgende:
Lola Rennt
Being John Malkovich
12.50 incl verzenden
mail aub naar vfb@home.nl
Wat dacht je van 45 euro incl?quote:Op donderdag 17 februari 2005 23:40 schreef JK het volgende:
5 euro
American History X
Austin Powers 1
Austin Powers 2
7,50 euro
Austin Powers 3 : Goldmember
Gone in 60 seconds (remake, niet de oude versie)
8,50
Hannibal (2DVD)
10 euro
007 James Bond : Die Another Day (Special Edition 2 DVD, 10 uur extras)
12,50
Married With Children (2DVD) ; 10 beste afleveringen (waarvan 1 nooit op tv vertoond) .
We hebben een deal, en jij hebt mail.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 21:18 schreef JK het volgende:
@ Jochem8 ; voor 45 euro excl. hebben we een deal.
Beschouw hem dan maar als verkocht want over een week heb ik het geld toch. Daarbij koop ik drie films en kom ik ze ophalen dus het lijkt me best redelijkquote:Op vrijdag 18 februari 2005 22:50 schreef poudaman het volgende:
leuk is dit....mensen die geen geld hebben en zooi reserveren !
spiegelbeeld van de huidige economie.....kopen kopen en later kijken hoe het gefinancieerd gaat worden
Zien er mooi uit trouwensquote:Op vrijdag 25 februari 2005 20:07 schreef JK het volgende:
American History X is al verkocht energizer.
P-etr-a heeft ook de films die ze wilde hebben inmiddels opgehaald.
De hoesjes of het beeld van de dvd's op je TV?quote:
Nouja, de hoesjes en de dvd's zelf. Geen enkel krasje, echt in nieuwstaat zoals je al zei.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 18:04 schreef JK het volgende:
De hoesjes of het beeld van de dvd's op je TV?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |