Heb dat toch liever dan die soepkip die jij gepost hebtquote:Op vrijdag 1 juli 2005 02:17 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Zo'n kleuterkontje?![]()
Dude, je wilt toch wat vast te pakken hebben?
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 02:17 schreef Xennia het volgende:
[..]
Jij hebt wel een voorkeur voor ordinaire wijven he?
Oiquote:Op vrijdag 1 juli 2005 02:17 schreef Xennia het volgende:
[..]
Jij hebt wel een voorkeur voor ordinaire wijven he?
Van die geblondeerde mokkels die iedere nacht onder de zonnebank slapen en goedkope pakjes aan hebbenquote:
Dude, get real. Dat jij nou nog op kindermaatjes valt.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 02:18 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Heb dat toch liever dan die soepkip die jij gepost hebt![]()
Wie zegt dat ik daar op val, ik post ook alleen maar iets om de mede-fokker blij mee te maken hoorquote:Op vrijdag 1 juli 2005 02:21 schreef Xennia het volgende:
[..]
Van die geblondeerde mokkels die iedere nacht onder de zonnebank slapen en goedkope pakjes aan hebben
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 02:25 schreef Salvad0R het volgende:
nog ff voor het slapen gaan een paar foto's van m'n moeder
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 02:31 schreef LaZZ het volgende:
Waarom wil ik die foto's van Salvad0R niet zien?
ik heb daar geen rechten toequote:Op vrijdag 1 juli 2005 02:33 schreef Loedertje het volgende:
Kunnen jullie asjeblieft wat foto's verwijderen?
Can you please stop talking 'bout yourself?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 02:21 schreef Xennia het volgende:
[..]
Van die geblondeerde mokkels die iedere nacht onder de zonnebank slapen en goedkope pakjes aan hebben
Ik heb haar gister gefilmd na het neuken.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 02:34 schreef LaZZ het volgende:
Ja, precies, maar dan mag ze nog best wat meer om het lijf hebben.
Waarom post je trouwens m'n vriendin?
Sorry babe, maar je modtijd is over.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 02:33 schreef Loedertje het volgende:
Kunnen jullie asjeblieft wat foto's verwijderen?
Er zijn nu eenmaal foto's die ik niet op mijn netvlies wil hebben als ik nog naar bed moeT LaZZ..quote:Op vrijdag 1 juli 2005 02:35 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Sorry babe, maar je modtijd is over.
En waar stoor je je precies aan?
't Is me ook een leip wijf ook eh.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 02:34 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ik heb haar gister gefilmd na het neuken.![]()
Dan heb je die dus nu al gezien. Dus dat is niet meer te verhelpeN Loedertje..quote:Op vrijdag 1 juli 2005 02:35 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Er zijn nu eenmaal foto's die ik niet op mijn netvlies wil hebben als ik nog naar bed moeT LaZZ..
Nee, sorry, voor jou niet.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 02:37 schreef kanaiken het volgende:
is dit het onz slowchat topic van vanavond?
Post dan iets waardood ik de eerdere ingebrande beelden kan vergeteN LaZZ.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 02:37 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Dan heb je die dus nu al gezien. Dus dat is niet meer te verhelpeN Loedertje..
quote:
Hij zei dat je moest oprotteN.quote:
Je kunt ook uit dit topic wegblijven, dan projecteren de afbeeldingen ook niet op je netvlies.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 02:35 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Er zijn nu eenmaal foto's die ik niet op mijn netvlies wil hebben als ik nog naar bed moeT LaZZ..
INBRANDEN !quote:Op vrijdag 1 juli 2005 02:38 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Je kunt ook uit dit topic wegblijven, dan projecteren de afbeeldingen ook niet op je netvlies.
ga eens in een hoekje schijten ofzoquote:
Ja doei, dan krijg ik weer straf.quote:
Waarom willen dan ook al die vrouwen direct mijn trots zieN Loedertje?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 02:37 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Post dan iets waardood ik de eerdere ingebrande beelden kan vergeteN LaZZ.
Dat dan weer wel...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 02:38 schreef Loedertje het volgende:
[..]
INBRANDEN !
Dat is net ietsjes erger.
owjahquote:
Wat begrijp je niet aan het woord nee? Zeker weer zo'n kutmarokkaan.quote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 02:40 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan het woord nee? Zeker weer zo'n kutmarokkaan.![]()
baggeraarquote:
pak die japanse anuskogels maarquote:
vaseline staat al klaarquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |