jij hebt um door kippiejquote:
Net in je fotoboek gekeken. Ik begrijp je vijandigheid. Maar probeer met je gebreken te leven en val er anderen niet mee lastig.quote:
Ik ben benieuwd of die rode kaarten terecht zijn. Kutscheids. Mijn geld, wat doe jequote:Op woensdag 26 januari 2005 22:19 schreef VoreG het volgende:
Puur genieten dit, zul je zien dat AZ-Feyenoord uitloopt en we eerst nog Hart van Nederland krijgen....
tot nu toe zijn alle 4 rode kaarten deze avond terecht mijns inziensquote:Op woensdag 26 januari 2005 22:24 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of die rode kaarten terecht zijn. Kutscheids. Mijn geld, wat doe je
100 % terrecht.quote:Op woensdag 26 januari 2005 22:24 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of die rode kaarten terecht zijn. Kutscheids. Mijn geld, wat doe je
Een spreekkoor-staking zou SBS wel goed zijn uitgekomen.quote:Op woensdag 26 januari 2005 22:19 schreef VoreG het volgende:
Puur genieten dit, zul je zien dat AZ-Feyenoord uitloopt en we eerst nog Hart van Nederland krijgen....
Hij heeft ruzie met Ruud en zegt nu "Ik wil terplekke doodvallen" dus your dream just might come true!quote:Op woensdag 26 januari 2005 22:17 schreef Spideyman het volgende:
...
En nogmaals: het allerergst is het kapsel, of eigenlijk de hele persoon HansKraaij
Jr.
Prachtig ja.quote:Op donderdag 27 januari 2005 00:04 schreef Yeahinho het volgende:
Twee minuten lang wellus-nietus, wereld-tv!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |