In de reclame van 7Up waarin meisjes hun drankjes in het gezicht van de (ex)vriendjes gooien die het op een lullige manier uitmaken, wordt het laatste meisje toch gespeeld door Sarah uit Heartbreak High?
Wat zou Drazic nu doen?
Verdomd, nu ik erover nadenk. Ja, die zat inderdaad in The Matrix.
Echt ik heb er onwijs van genoten, hoewel ik de eerste twee seizoenen altijd het beste heb gevonden!
Inderdaad, hoe zou het ze vergaan?
quote:jep die...
Op woensdag 26 september 2001 21:38 schreef Claudia_x het volgende:
Katerina?Verdomd, nu ik erover nadenk. Ja, die zat inderdaad in The Matrix.
...
en alssie nog wel leeft enzow,.. uhmm,.. dan wassie toch met die blonde(waar ik ook in de serie eerst mee had.,...)
,.. meschien getrouwd ookal enzo?
http://home.clara.net/schitzoid/heart.html
Ik heb al even gekeken, wat Drazic nu doet is me ook niet duidelijk. Kat was me idd ook opgevallen in the Matrix evenals Sara in de 7up-commercial.
Wat mijn persoonlijke favoriet Alex Dimitriades (Nick) betreft, het staat niet op de site, maar ik heb hem ooit eens in HH-achtige film gezien. Die film was overigens vreselijk slecht, maar dat heb ik maar voor lief genomen
Update: Hij heeft in 1998 ook in een film gen. 'Headon' gespeeld.
[Dit bericht is gewijzigd door Kimsomnia op 26-09-2001 22:02]
quote:NEEE! Doe niet zo naar! Nu moet ik het wereldwijde web afspeuren tot ik bevestiging van het tegendeel heb gevonden!
Op woensdag 26 september 2001 21:53 schreef Swatkat het volgende:
iz drazic niet geplet geworden door een vrachtauto??
(dat blijft NRA nog steeds roepen,.. maar ik ben in de ontkenning,....)
quote:Hij had (
en alssie nog wel leeft enzow,.. uhmm,.. dan wassie toch met die blonde(waar ik ook in de serie eerst mee had.,...)
,.. meschien getrouwd ookal enzo?
PS. IMDB wijst uit dat hij na HBH het volgende heeft gedaan:
1. "Pizza" (2000) playing "Dave" in episode: "Road Trip Pizza" (episode # 1.7) 6/5/2000
2. "Pizza" (2000) playing "Middleclass Homeboy" in episode: "Crime Pizza" (episode # 1.4) 5/15/2000
3. "BeastMaster" (1999) playing "Rikko" in episode: "Mydoro" (episode # 2.19)
Wanneer zou dat ongeval zich voorgedaan hebben?
[Dit bericht is gewijzigd door Claudia_x op 26-09-2001 22:06]
klaar
no more no less.
Verder speelt Kurt een DJ voor een radiostation in een Australische serie. Wordt uitgezonden op ABC, dus wie weet dat het via NL3 nog wel eens deze kant opkomt.
Uit de eerste serie: dat blonde zangeresje / vriendinnetje van Nick speelt in een erg leuke serie, The secret Life of Us, wat volgens mij binnenkort via de BBC wordt uitgezonden.
quote:Mark
Op donderdag 27 september 2001 13:09 schreef Fiep het volgende:
die Italiaan (hoeheetieookweer)
quote:Nah... hij is gewoon een beetje zíek geweest.
Op woensdag 26 september 2001 23:38 schreef nra het volgende:
hij's dood.klaar
no more no less.
Lara Cox (anita) en Callan Mulvey (Drazic) zijn gelukkig getrouwd
spam: http://come.to/laracox
maarja, als je HBH gewend bent
quote:Drazic was echt mmmm
Op woensdag 26 september 2001 21:21 schreef Claudia_x het volgende:
Drazic
quote:laatste update 1999
Op donderdag 27 september 2001 21:12 schreef the_undertaker het volgende:
ter bevestiging..Lara Cox (anita) en Callan Mulvey (Drazic) zijn gelukkig getrouwd
spam: http://come.to/laracox
quote:Con bedoel je?
Op donderdag 27 september 2001 13:09 schreef Fiep het volgende:
Katarina speelt in een Australische soap, Home and Away genaamd. Ook die Italiaan (hoeheetieookweer) speelt daarin mee.
quote:Dat was Jodi... (Abi Tucker irl)
Uit de eerste serie: dat blonde zangeresje / vriendinnetje van Nick speelt in een erg leuke serie, The secret Life of Us, wat volgens mij binnenkort via de BBC wordt uitgezonden.
En wat betreft Drazic. Ik vond dit op een fanpage:
code:Maar deze site was ook weer niet erg up-to-date.... (http://members.tripod.com/~JelenaS/news.htm)27/03/2000 Cal is in France at the moment and then he is going around Europe
quote:ja dat weet ik ja
Op woensdag 03 oktober 2001 09:44 schreef EvilFaith het volgende:
HBH wat was dat gaaf zeg!!! heb echt alle afleveringen gezien alle herhalingen zelsecht KUT dat ze het niet meer uitzenden
Weet iemand of ze het heeel toevallig ooit nog een keer op NL 3 weer gaan herhalen ofzo?
en jij zou het ook weten als je de search zou gebruiken
maar vooruit, omdat ik zo liev ben : Heartbreak High terug op TV
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |