Dit zijn echt twee heel verschillende.quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:49 schreef Patrick281 het volgende:
Ik ga ervanuit dat het dezelfde motor is, want de eigenaar komt uit Papendrecht - ligt naast Dordrecht.
Maar wel raar die verschillen ..
[afbeelding]
[afbeelding]
Edit:Zal echt wel een ander ding zijn dan .. voorvork is ook al anders.
Het stuurkuipje (die via Mark is mooier), remschijf en de kappen zijn ook verschillend.
2 van deze dingen in Nederland, en ze staan nog geen 5 kilometer van elkaar af.
Voor de rest is het wel een mooie bike die ik gevonden heb.
Dat bedoel je positief?quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik zei tochLOL
, lars
dus geeft niks nee
alleen jij kan er zo'n draai aangeven
![]()
quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:59 schreef hollander172 het volgende:
Die onderste was Mark's suggestie en die bovenste?
quote:Op woensdag 26 januari 2005 21:03 schreef hollander172 het volgende:
Dat bedoel je positief?
Voelde me overigens ook geen moment schuldig tijdens het posten hoor.![]()
.....en dat staafje alu aan beide kanten maakt het verschil in rijcapaciteiten?quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:55 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Schijnt voor cross gebruik beter te zijn.![]()
Maar zoals jij het zegt wordt wel het onafgeveerde gewicht hoger.
Deze oplossing stuurt dus beter.![]()
Tja euh .. ik moet zeggen dat ik er wel steeds meer aan wen aan hoe langer ik er naar kijk de afgelopen maanden.
Maar een spatbordje er direct op lijkt mij ook mooi.
Ik heb er nog 1 staan die op de Bimota zat en niet origineel was.
Die ken je niet?quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:58 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Peppie ken ik niet, maar ik ben 1.82 en ik vond mij toch wel wat groter dan jou hoor.
![]()
Ik dacht zelfs dat ik even groot was als Mercy, en zeker 20 centimeter groter dan OPM.![]()
![]()
Luiheid.quote:Op woensdag 26 januari 2005 21:08 schreef hollander172 het volgende:
.....en dat staafje alu aan beide kanten maakt het verschil in rijcapaciteiten?
Is meer luiheid van de ontwerpers denk ik zo.![]()
Check die veerweg.quote:Het lijkt mij ook mooier met het spatbord er direct op, heb je meteen niet zo'n enorme schep meer nodig. Viel me tijdens Dakar ook al op, er "beweegt" niks aan die motoren terwijl ze toch behoorlijke klappen krijgen. (Okee voor Dakar is dit geen optie, ding ligt er direct af nadat ze de eerste afrikaan plat hebben gereden maar voor SM's lijkt me dit wel een optie.)
Ik ben geen expert maar schoonmaken na elke rit zolang er pekel ligt is wel aan te raden.quote:Op woensdag 26 januari 2005 21:07 schreef hicham het volgende:
Maar verzin eens even een goede oplossing vor mijn motorIk wil niet dat mijn Bandit eindigt in die geschetste beelden van jullie
Is 1 of 2 emmers water eroverheen ook genoeg of knallen jullie minstens 100 liter water erdoorheen ??
Yep, zo moeilijk is dat allemaal niet. Zeker niet als je al bij een fabrikant werkt.quote:
Ik weet zonder plaatje ook wel dat de veerweg groot is, vandaar het idee het spatbord via een staafje aan de onderzijde van de vork te monteren. Kan meteen die beschermer voor enduro's e.d. er aan vast gemaakt worden.quote:Check die veerweg.
[afbeelding]
Hij zal niet het hele stuk gebruiken, maar hij is wel heeeel groot. Die veerweg.
Yamaha maakt trouwens ook hele mooie sm's.![]()
![]()
![]()
![]()
Het gaat erom dat de pekel weg is, dus 1 emmer kan al voldoende zijn, als je maar goed mikt.quote:Op woensdag 26 januari 2005 21:33 schreef hollander172 het volgende:
100 liter lijkt me wat veel, gewoon een paar emmers koud water er over heen lijkt mij afdoende maar dat mag iedereen hier natuurlijk gerust weerleggen.
quote:Op woensdag 26 januari 2005 21:40 schreef hollander172 het volgende:
Yep, zo moeilijk is dat allemaal niet. Zeker niet als je al bij een fabrikant werkt.
Lijkt me inderdaad oerlelijk alleen zo een spatbord beneden en twee vorkpoten die uit een lamp te voorschijn komen. Nee, doe dan maar zo een standaard spatbordquote:Op woensdag 26 januari 2005 21:54 schreef Patrick281 het volgende:
Ik heb toch de indruk dat het een beetje bij dit soort motoren hoort.
Alleen een spatbord beneden zal ook raar staan .. ik zie wel eens combi's van een groot spatbord boven en een kleintje onder.
Tja .. ze zijn er zo aan gewend. Onzin is het idd wel.![]()
quote:
Ding is toch al kogelvrij gebleken in het verleden.quote:Op woensdag 26 januari 2005 22:06 schreef hicham het volgende:
Morgen ga ik even de boel schoonmaken
Ik wil geen verroeste motorKan ik de motor niet aandoen, en Rietvaerder ook niet
Ja het hoort er bij maar is echt een vergissing in mijn ogen. Het kan veel mooier en als ze dat ding naar beneden brengen hebben ze weer wat ruimte en gelegenheid om wat met het design van boven te doen.quote:Op woensdag 26 januari 2005 21:54 schreef Patrick281 het volgende:
Ik heb toch de indruk dat het een beetje bij dit soort motoren hoort.
Alleen een spatbord beneden zal ook raar staan .. ik zie wel eens combi's van een groot spatbord boven en een kleintje onder.
Tja .. ze zijn er zo aan gewend. Onzin is het idd wel.![]()
quote:
quote:Hoi, je heb gelijk wat slijtage betreft, je moet daarom ook goed smeren, maar dit blok is nieuw en kan nog wel even mee!
Geld trouwens ook voor het frame, wielen,achterbrug,hij is helemaal op nieuw opgebouwd, prijs¤ 1700, komen we wel uit.
Zeker heftig 95kg,70pk.
quote:Compleet gereviseerd ook de carters en carburateur zijn nieuw.
quote:
quote:Op woensdag 26 januari 2005 21:40 schreef hollander172 het volgende:
Yep, zo moeilijk is dat allemaal niet. Zeker niet als je al bij een fabrikant werkt.
quote:Op woensdag 26 januari 2005 23:01 schreef Patrick281 het volgende:
Voorbeeldje van 2 faxen die binnen komen:
Tekening 1
Wat is de totale lengte en breedte, en hoe schrijf je deze order zo uit dat ze in de fabriek direct weten hoe ze hem moeten maken.Wamt produktiepersoneel moet je niet laten nadenken, die moeten alles snel en zoveel mogelijk in korte tijd kunnen produceren..
Maar de stijl van bouwtekeningen wil nog wel eens verschillen:
Tekening 2
Wat is de lengte en breedte en dikte hoe geef je dit aan voor de fabriek, en wat moet het voorstellen?
Kan het wel gemaakt worden uit een celrubberplaat, hoe lang zou het eventueel duren qua arbeid en hoeveel materiaal is er nodig ?
Ja, doei, ik dacht dat die vragen voor jezelf bestemd waren. Ga me hersenen daar niet voor gemisbruiken.quote:Op woensdag 26 januari 2005 23:34 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dit waren serieuze vragen hoor .. of lijkt het teveel op je schoolwerk? Even nadenken enzo.
[afbeelding]
Jij vroeg wat voor werk ik deedquote:Op woensdag 26 januari 2005 23:50 schreef Youssef het volgende:
Ja, doei, ik dacht dat die vragen voor jezelf bestemd waren. Ga me hersenen daar niet voor gemisbruiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |