quote:Op zaterdag 29 januari 2005 13:36 schreef mechatronics het volgende:
5. stalker, helemaal zeiknat van het gel, en dan niet alleen mn haar, maar heel mn gezicht helemaal vochtig, inc. blouse etc.
Serieuze reactie alleen als je de film Human Traffic gezien heb
het is logisch dat ik me aangesproken voel als jij homoemancipatie gelijk stelt aan het willen spelen van de rol als homo. ik zou ook geen rol als vrouw accepteren, en zou daarmee volgens jouw geweeklaag geen voorstander van emancipatoirerechten voor vrouwen zijnquote:Op zaterdag 29 januari 2005 16:32 schreef Sater het volgende:
[..]
Ah, je voelt je aangesproken? Mijn post is slechts in die zin bedoeld: homointegratie is minder diep geworteld dan algemeen [b]lijkt te worden aangenomen.
Waag een andersklinkende poging: indien goed begrepen en verstaan heeft topicstarter het over homointegratie. Als metafoor hiervoor gebruikt hij zijn voorstel van de verschillende toneelrollen.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 17:54 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
het is logisch dat ik me aangesproken voel als jij homoemancipatie gelijk stelt aan het willen spelen van de rol als homo. ik zou ook geen rol als vrouw accepteren, en zou daarmee volgens jouw geweeklaag geen voorstander van emancipatoirerechten voor vrouwen zijn. het een heeft echt helemaal niks met het ander te maken. genoeg hetero's die zich wel goed zouden voelen in de rol als homo. uiteraard extra vet aangezet want we hebben het hier over toneel; hooggeëerd publiek...
Indirect bedoel ik dus eigenlijk, wat zou je erger vinden om te zijn: Een moordenaar of homo.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 17:54 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
het is logisch dat ik me aangesproken voel als jij homoemancipatie gelijk stelt aan het willen spelen van de rol als homo. ik zou ook geen rol als vrouw accepteren, en zou daarmee volgens jouw geweeklaag geen voorstander van emancipatoirerechten voor vrouwen zijn. het een heeft echt helemaal niks met het ander te maken. genoeg hetero's die zich wel goed zouden voelen in de rol als homo. uiteraard extra vet aangezet want we hebben het hier over toneel; hooggeëerd publiek...
In het toneelstuk: "Ik houd je tassie wel ff vast terwijl je inparkeert."quote:Op vrijdag 28 januari 2005 17:53 schreef longinus het volgende:
4. Marokkaan.
maar welke rol is het leukste dan?quote:Op maandag 31 januari 2005 00:37 schreef andromeda1968 het volgende:
Optie 3, een goed acteur zou bijde rollen moeten kunnen spelen.
Nouja moeten is veel gezegd maar toch.![]()
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 21:10 schreef VOLVOMEISTER het volgende:
Moordenaar natuurlijk.
Ik steek mijn mes liever in andermans rib dan ik mijn toverpik in andermans stinkhol steek. Ieh, gatverdamme.
Zuster Clara is aan het woord.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 21:10 schreef VOLVOMEISTER het volgende:
Moordenaar natuurlijk.
Ik steek mijn mes liever in andermans rib dan ik mijn toverpik in andermans stinkhol steek. Ieh, gatverdamme.
Triest figuurquote:Op woensdag 26 januari 2005 11:53 schreef TheDon1985 het volgende:
Moordenaar uiteraard... mij zul je sowieso niet op toneel zien, maar al helemaal niet als homo.
Ik wil daar niet op die manier mee geassocieerd worden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |