Dat was ik absoluut van planquote:Op dinsdag 1 februari 2005 23:11 schreef komrad het volgende:
Dat is toch wel erg vervelend christine, uit ervaring wil ik je meegeven vooral snel je begeleiders plat te bellen want dat scheelt je veel tijd.
quote:Op woensdag 26 januari 2005 11:03 schreef m-niki het volgende:
Meldt!
Ik ben rond oktober begonnen met afstuderen en hoop in juli/augustus klaar te zijn
Ik schrijf een case study over het behandelen van een milde depressie bij een adolescent (student) door middel van een nieuwe (derde generatie) gedragstherapie (acceptance and commitment therapy) als master thesis voor klinische psychologie (blbmondvolwoordenblb). Heel erg leuk en interessant (ja gelukkig maar anders zat ik dus alsnog bij de verkeerde studie), inleiding schrijven is nogal piece of cake aangezien het stikt van de literatuur over depressies en adolescenten (goh..) en nu is het tijd voor het Methoden van onderzoek gedeelte (ben halve protocol aan het schrijven en natuurlijk volgens case-study richtlijnen aan het werken..) de therapie moet nog beginnen
hm...ik vind het wel prima zo!
Ja je moet natuurlijk wel weten tegen wie je moet aan gaan zeuren anders werkt het niet echtquote:Op dinsdag 1 februari 2005 23:26 schreef Christine het volgende:
[..]
Dat was ik absoluut van plan
Alleen het toewijzen van begeleiders duurt zo langMaar ze zijn niet van me af hoor
Succes! 't Gaat allemaal goed komen. Je hebt morgen je verdediging? Die viel mij destijds heel erg mee, als je al zover gekomen bent dan wordt dit een eitjequote:Op donderdag 3 februari 2005 00:15 schreef melismay het volgende:
Morgen is t zover, ben bang dat ik niet slaap vannacht, ben echt zo ontzettend zenuwachtigNet hele avond zitten studeren, maar ben zo bang voor een black-out... Zucht... Was t maar morgen half 4 ofzo...
hoe laat is het grote moment?quote:Op donderdag 3 februari 2005 10:43 schreef melismay het volgende:
AHHHHHHH word helemaal gek van mezelf... ben al lang niet zo zenuwachtig geweest....
13.00 uur, ga hier om 12 uur weg, zodat ik zeker weten op tijd ben....quote:
Hopelijk is ze niet flauwgevallen.quote:Op donderdag 3 februari 2005 15:16 schreef komrad het volgende:
Melismay, is er al een uitslag???
en niet TE zat he, je moet nog wel thuis kunnen komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |