Almerequote:Op woensdag 26 januari 2005 08:56 schreef Banzi het volgende:
waar op te halen?
Ik heb online iets besteld...quote:Op woensdag 26 januari 2005 09:11 schreef Jaguarized het volgende:
Waarom doe je ze weg?
annuleren en in de winkel halen.quote:Op woensdag 26 januari 2005 09:12 schreef Skimmer het volgende:
[..]
Ik heb online iets besteld...![]()
wel bij MyCom... maar kan dus niet met die bonnen betalen...
In hoofddorp?quote:
Deze zijn in de toekomst uitgegeven? Ik neem aan dat de uitgifte datum 2004 is?quote:Op woensdag 26 januari 2005 08:52 schreef Skimmer het volgende:.
Oudste uitgifte datum = 5 januari 2005 (geldig tot 1 jaar na uitgifte)
dan zouden ze nu niet meer geldig zijn?quote:Op woensdag 26 januari 2005 09:47 schreef Lucille het volgende:
[..]
Deze zijn in de toekomst uitgegeven? Ik neem aan dat de uitgifte datum 2004 is?
jij leeft nog voor 5 januari van dit jaar ???quote:Op woensdag 26 januari 2005 09:47 schreef Lucille het volgende:
[..]
Ik moet overdag werken, maar het is morgen koop avond in Almere. De mycom zit op ongeveer een kwartiertje lopen van het CS. (of 2 haltes met de bus en 2 minuten lopen)quote:Op woensdag 26 januari 2005 09:47 schreef Banzi het volgende:
[..]
In hoofddorp?
ff zonder dollen: ik was van plan om morgen naar de mycom in hoofddorp te gaan om ff wat spul voor anderen te halen. Ik heb wel ov... hoe zit jij morgen? en is de mycom daar (in almere) een beetje te bereiken met ov? Garantie maakt geloof ik niets uit bij welke mycom je iets gekocht hebt...
Lucille, het is al een tijdje 2005 hoor.quote:Op woensdag 26 januari 2005 09:47 schreef Lucille het volgende:
[..]
Ik ga het niet reden om het vandaag nog op te sturen.quote:Op woensdag 26 januari 2005 10:12 schreef Banzi het volgende:
morgenavond ga ik niet redden...
Tot wanneer laat je dit topic lopen?
Als je vandaag nog op kan sturen, bied ik 100 inc verzenden.
Die swiss Memmory alleen wou ik al 50 Euro voor hebben...quote:Op woensdag 26 januari 2005 10:18 schreef ElisaB het volgende:
Ik bied ¤ 150 voor de bonnen en je memory-mesje
Tsja; het was maar een bod en je mag 'nee' zeggenquote:Op woensdag 26 januari 2005 10:25 schreef Skimmer het volgende:
Die swiss Memmory alleen wou ik al 50 Euro voor hebben...
Zelfs als ik daar maar 40 voor vraag kom ik nog op 170...
Maar nog geen februariquote:Op woensdag 26 januari 2005 09:58 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
[..]
Lucille, het is al een tijdje 2005 hoor.
Ik zit nog te denken...quote:Op woensdag 26 januari 2005 10:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Tsja; het was maar een bod en je mag 'nee' zeggen
dan houdt het voor mij een beetje op... ik kan nog een beetje rekken door vrijdag de spullen aan te schaffen, maar op zaterdag moet ik ze in huis hebben...quote:Op woensdag 26 januari 2005 10:15 schreef Skimmer het volgende:
[..]
Ik ga het niet reden om het vandaag nog op te sturen.
Ga jij eerst maar weer eens aan het werkquote:Op woensdag 26 januari 2005 11:06 schreef erwin.wester het volgende:
Ik geef een tientje voor je usb mes(je)![]()
Euhm... nee natuurlijk niet.quote:Op woensdag 26 januari 2005 12:01 schreef moti0n het volgende:
zeer chill !! ik heb toch snel een videokaart nodig voor halflife 2
die shit is toch niet gestolen of gekopieerd neem ik aan ? ik wil geen problemen in de winkel hebben straks !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |