abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24780991
Ja dat hoop ik ook. Wat die jongen op dat filmpje liet zien is werkelijk fenomenaal te noemen. Dat kon Cruijff echt nog niet op z'n negende. Ik vind hem eerder de nieuwe Maradona, hopelijk zal zijn ontwikkeling niet stagneren door Rooney-achtige trekjes, maar wordt hij echt het nieuwe fenomeen.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_24781271
Waarom niet gewoon vergelijken met Pelé?
  donderdag 27 januari 2005 @ 17:23:33 #53
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_24781302
Dat filmpje:
pi_24781357
Maxpower, Pelé was een spits, géén spelmaker.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  donderdag 27 januari 2005 @ 17:29:04 #55
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_24781382
Lucky goals
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  donderdag 27 januari 2005 @ 17:30:50 #56
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_24781411
Ik vind dat filmpje ook wel beetje verdacht

Bij die actie exact op de 16 dat ie mooi op de bal gaat staan en dan beetje naar achter mee neemt om de tegenstander uit te "kappen" staan er 4 aanvallers tegen 1 verdediger... Weet wel dat ze in Brazillie aanvallend voetballen maar zo erg....
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  donderdag 27 januari 2005 @ 20:05:26 #57
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_24783921
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 17:30 schreef jojomen4 het volgende:
Ik vind dat filmpje ook wel beetje verdacht

Bij die actie exact op de 16 dat ie mooi op de bal gaat staan en dan beetje naar achter mee neemt om de tegenstander uit te "kappen" staan er 4 aanvallers tegen 1 verdediger... Weet wel dat ze in Brazillie aanvallend voetballen maar zo erg....
Het is jeugd van een jaar of tien tot 14, hij is veruit de jongste, minimaal 4 jaar jonger dan z'n teamgenootjes en ze allemaal dollen
Feyenoord!!! * Barça
  vrijdag 28 januari 2005 @ 00:23:41 #58
89728 Plastic_Power
Vegetable rights & peace
pi_24789998
Er is al Europese interesse voor het jochie:
quote:
Boy wonder
Brazilian phenom, 9, catching attention of pro teams

SAO PAULO, Brazil (AP) -- At this rate, sonograms will become a soccer recruiting tool pretty soon.

Jean Carlos Chera, a 9-year-old who is 4-foot-6, is attracting interest from Manchester United and other top European teams. Chera, who weighs 77 pounds, currently plays for the youth teams of Associacao Desportiva Atletica, a small club in the southern Brazilian state of Parana.

"Seven or eight European clubs have already contacted us to know more about Jean," team president Adilson Batista Prado said in a telephone interview Thursday. "They want to know what he is all about, and I tell them he's a phenomenon, probably the best player to come out of Brazil."

Prado and team officials would not identify all the clubs interested in Jean, but confirmed that representatives of Manchester United have asked for videotapes of his matches.

Prado said teams from Portugal, France and Germany have made contact, and local media identified FC Porto as one of the teams.

The club said the European clubs haven't made official offers yet, but some have asked for permission to send representatives, and others have invited the midfielder and his family to go to Europe.

"He still needs to be a kid," said Prado, who does not allow Jean to talk to reporters.

Jean began to attract attention after the club put videos with highlights of Jean's matches on its Web site. In the videos, Jean is seen scoring goals from midfield, dribbling past several defenders and playing among 13- and 14-year-olds.

After the videos were posted, the site's page views nearly tripled and some of them had to be removed to keep the site from crashing, the club said.

Two years ago, Manchester and Inter Milan were among top clubs that expressed interest in then 14-year-old Freddy Adu, who signed Major League Soccer instead. European clubs generally are not allowed to use players from outside the European Union on their first teams until they turn 18.
Bron: SI.com
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
pi_24795634
Ik zat met open mond dat filmpje te bekijken.
natuurlijk zijn die verdedigers waartegen hij speelt niet echt goed maar ze zijn 4 a 5 jaar ouder dan hem en je ziet aan zijn bewegingen en hoe hij die ballen het doel in schiet dat hij belachelijk veel talent heeft.
pi_24795686
Als ik zijn trainer was, zou ik hem eruit halen, alleen voor eigen succes gaan...
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_24795837
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 12:08 schreef Dylan Dog het volgende:
Als ik zijn trainer was, zou ik hem eruit halen, alleen voor eigen succes gaan...
het grootste talent ter wereld als ik deze beelden mag geloven en jij stelt hem niet op
  vrijdag 28 januari 2005 @ 12:17:08 #62
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_24795870
Filmpje - maar ach zo was ik vroeger ook en ben nu in de goal beland, hoe snel kan het gaan met een mooie carriere
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_24799986
Het is toch wel erg vroeg als je hem nu al een contract gaat geven. Maar de clubs willen natuurlijk wat moois voor de toekomst, dus het is wel te begrijpen.
Hij is natuurlijk wel een held als 'ie straks met z'n negen jaar al een zakcentje met voetbal gaat verdienen . Ook leuk voor z'n ouders en familie die het wel niet zo breed zullen hebben.
sig verwijderd door FA
pi_24801063
Haha zo'n club als Man U zou 'm zo 5000 euro per maand betalen, dat is toch niks voor Man U En toch een heel lekker inkomen voor zo'n gezin
pi_24804016
alleen dan is er sprake van kinderarbeid en dat mag niet
pi_24805321
Daar wordt juridisch wel weer wat op bedacht.
That's all folks!
  zaterdag 29 januari 2005 @ 10:14:11 #67
13556 PokerFace
Soy un perdedor...
pi_24811442
Hij is nu 9? Dus als in het filmpje 31-1-2001 staat, dan moet hij daar 5 zijn? Dat lijkt me nou net weer onwaarschijnlijk...

Of mis ik iets?
  zaterdag 29 januari 2005 @ 11:25:08 #68
51679 Mar10Segovia
Interspectacular
pi_24812098
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 10:14 schreef PokerFace het volgende:
Hij is nu 9? Dus als in het filmpje 31-1-2001 staat, dan moet hij daar 5 zijn? Dat lijkt me nou net weer onwaarschijnlijk...

Of mis ik iets?
Dat viel mij ook al op ja, die datums. Enkele fragmenten zijn inderdaad van januari 2001. Ik weet niet wat ik daar van moet denken, maar er vanuit gaande dat het niets voorstelt... jeetje zeg, wat een talent heeft dat kind
pi_24962619
Ik kan alleen maar hopen dat ze zo'n jochie niet in 1 seizoen kapot schoppen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')