Nou, dit vind ik wel meevallen hoor! Dit is gewoon een meisje dat erg van paarden houdt. En aangezien ze 13 is, vindt ik het aantal spelfouten nog heel erg meevallen!quote:Op woensdag 26 januari 2005 12:34 schreef GKLQuake het volgende:
[..]
hoeveel freaks zouden hier op reageren!Nouja je kunt iig wel met haar laggen en ze kroelt graag met paarden
Dat zal wel "Eigenlijk heb ik het teefje gekocht om mee te Fok!ken." moeten zijn.....quote:Op woensdag 26 januari 2005 12:41 schreef GKLQuake het volgende:
oh nog een
[..]
"Eigentlijk heb ik het teefje gekocht,
om me te fokken."
hmmm
Hij moet em nog eerst jattenquote:Aangeboden: Laptop
Prijs: Bieden
Beschrijving: ik hep nee laptop
DELL LATITUDE pentium 364 MB 2 GB en goet bieden maar bieden
Brommmer???????quote:Aangeboden: Tomos
Prijs: ¤ 150,00
Beschrijving: Ik heb hier een tomos er zit een proma uitlaat onder
en de achterband is lek te koop wegens ruimte gebrek voor de rest een goei brommmer hij is eerlijk ik loop zo met je mee naar het bureau
haha hj daalt in prijs maar het mooiste zijn naam veranderd van mohammed in jan om het toch iets vertrouwelijker te maken schitterendquote:Op woensdag 26 januari 2005 14:28 schreef Cowboy_Henk het volgende:
Hoe Mohamed Jan wordt:
[afbeelding]
[afbeelding]
Hierondereen reactie van dezelfde ventquote:Op woensdag 26 januari 2005 13:42 schreef Antal het volgende:
"Gezocht: Gebit en kussen.
Beschrijving: Beetje vreemde vraag mischien, maar ik pieker me eigen er suf over.
Binnenkort zal ik helaas aan een boven gebit moeten, op zich al
geen feest.
Ik wil hier ook verder geen enge verhalen over horen, dan durf ik echt
niet meer.
Wat ik graag wil weten, kan je nog net zo zoenen met een gebit in,
als voor de tijd met je eigen tanden?
En ik hoor ook graag ervaringen, van mensen die hebben gekust met
iemand, eerst met echte tanden en daarna met gebit.
Foto's: Geen foto beschikbaar
Datum: 25-01-2005, 23:20
Gezien: 684 keer bekeken."
kansloos....
Wie gaat hem mailen?quote:Waarom?
Zoveel lieve reacties gehad op mijn vraag.
Hartelijk dank daarvoor.
Alleen eentje was echt respectloos :
ze vond me een dom mens en maloot, dat ik zo'n vraag stelde.
En dat mannen liever een vrouw hadden met gebit, dan eentje waar de tanden uit haar bek vielen.
Waarom kan zo'n mens iemand dan niet met rust laten?
En zeker als je niet verplicht ben, om te reageren, hier
vroeg ik toch niet om.
Wat bezielt zo'n persoon, wie weet het?
gewoon proberenquote:Op woensdag 26 januari 2005 12:40 schreef Ripley het volgende:
[..]
Eindelijk, de man van mijn leven
Ik ben tussen 20-30 jaar, ik hoop dat ik luek en vroelijk genoeg ben
Marktplaats Sukkels deeltje 4quote:Op woensdag 26 januari 2005 17:01 schreef Zapper het volgende:
Ik dacht toch echt dat ik hier een TVP had geplaatst?
Ik snap sowieso al niet dat zo'n figuur dat nou uitergerekend op marktplaats neer moet zetten.quote:Op woensdag 26 januari 2005 15:48 schreef gokker het volgende:
[..]
Hierondereen reactie van dezelfde vent
[..]
Wie gaat hem mailen?![]()
De zijn er kennelijk uit gemest. Maak anders eens gebruik van bookmarks. Naast het gele driehoekje voor een topicreport staat een mapje. Wanneer je daar op klikt wordt er een bookmark aangemaakt. Het topic kan je later dus terugvinden onder de bookmark-knop in de boven- en onderbalk.quote:Op woensdag 26 januari 2005 17:01 schreef Zapper het volgende:
Ik dacht toch echt dat ik hier een TVP had geplaatst?
Pardon?quote:Op woensdag 26 januari 2005 17:20 schreef djkoelkast het volgende:
Marktplaats Sukkels deeltje 4
moet je wel even lezen he
klik op de link (kan er niks aan doen dat fok die automatisch vertaalt naar topictitel) en lees dat betreffende berichtquote:
klik hierquote:Op woensdag 26 januari 2005 19:26 schreef Zapper het volgende:
Ik had TVP in een quote gezet, maar die staat er nu toch echt niet meer
laatste off-topic
Moderator is in dus in feite een mooie naam van schoonmakerquote:Op woensdag 26 januari 2005 20:10 schreef Dirkh het volgende:
Ik of Teknomist verwijderen zo nu en dan de tvp's, ze blijven dan gewoon in je AT staan.
Nutteloos om dan alsnog een tvp te plaatsen. Gaarne gewoon weer on-topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |