Bedankt voor de link trouwens...stelt me weer een beetje gerustquote:Op dinsdag 25 januari 2005 14:14 schreef GKLQuake het volgende:
ja grappig conflict, zo moeilijk is het niet natuurlijk, je wrikt die tand eruit met best veel kracht, in ee richting waarvoor de kaak niet gebouwd is. Plus de tand+wortel verstevigt zelf de kaak ook, dus als die los zit...
anyway, dit is wel een goed site, hopelijk heeft jou kat een beetje dezelfde fractuur. Die observatie is waarschijnlijk gewoon om te erop te letten dat door eventuele zwelling de luchtweg niet bedreigd wordt.
http://www.lbah.com/Feline/fractured_jaw.htm
Dit is een medische fout, en daar hoef jij beslist niet voor op te draaien!quote:Op dinsdag 25 januari 2005 14:26 schreef Vunn het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd hoeveel dit me allemaal gaat kosten (hoewel dat er natuurlijk niet toe doet). Maar als door zijn toedoen, bij het trekken van een hoektand, de hele kaak breekt lijkt me niet dat ik voor die kosten moet opdraaien.
Een simpele verdoving kost zo'n 8 euro per spuitje, daar heeft je kat er ongetwijfeld een aantal van gehad. Daarbij komen nog de overige medische middelen, het verblijf en de arbeidsuren... vieze uitzuigers zijn hetquote:Op dinsdag 25 januari 2005 14:26 schreef Vunn het volgende:
Heb net een andere dierenarts gebeld en die zei ook dat het nogal een flinke complicatie is en dat het niet altijd te voorkomen is. Maar dat voorzichtigheid bij dergelijke operaties wel van belang is.
Ik moet er dus maar vanuit gaan dat deze dierenarts weet waar hij mee bezig is.
Ik ben ook wel benieuwd hoeveel dit me allemaal gaat kosten (hoewel dat er natuurlijk niet toe doet). Maar als door zijn toedoen, bij het trekken van een hoektand, de hele kaak breekt lijkt me niet dat ik voor die kosten moet opdraaien.
Ja, die dierenarts verzorgt je kat een fractuur en op het einde krijg je een factuur!quote:Op dinsdag 25 januari 2005 14:14 schreef GKLQuake het volgende:
ja grappig conflict, zo moeilijk is het niet natuurlijk, je wrikt die tand eruit met best veel kracht, in ee richting waarvoor de kaak niet gebouwd is. Plus de tand+wortel verstevigt zelf de kaak ook, dus als die los zit...
anyway, dit is wel een goed site, hopelijk heeft jou kat een beetje dezelfde fractuur. Die observatie is waarschijnlijk gewoon om te erop te letten dat door eventuele zwelling de luchtweg niet bedreigd wordt.
http://www.lbah.com/Feline/fractured_jaw.htm
Ben ik niet met je eens.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 14:39 schreef boyv het volgende:
Een simpele verdoving kost zo'n 8 euro per spuitje, daar heeft je kat er ongetwijfeld een aantal van gehad. Daarbij komen nog de overige medische middelen, het verblijf en de arbeidsuren... vieze uitzuigers zijn het![]()
Dus een kaasboer mag ook 600 euro vragen voor een kilo jonge kaas omdat hij er veel andere dingen van moet betalen?quote:Op dinsdag 25 januari 2005 14:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens.
Opleiding dierenarts/kennis, farmacie, dierenartsassistentes, gereedschap, inrichting, kosten pand, en de dingen die jij al noemt, tel dat maar eens bij elkaar op
Dat is geen vergelijking.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 15:54 schreef boyv het volgende:
Dus een kaasboer mag ook 600 euro vragen voor een kilo jonge kaas omdat hij er veel andere dingen van moet betalen?
Prijzen van de DA zijn hoog.quote:De kosten van het behandelen van mijn kat heeft zo'n 350 euro gekost, en op die nota die wij kregen stonden enkel wat medicamenten en een behandeling, ik vind de prijs gewoon belachelijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |