Heb jij je router niet eens op een UPS aangeslotenquote:Op dinsdag 25 januari 2005 12:28 schreef GSMboy het volgende:
Plaats in dit topic je uptime die je router tot nu toe behaald heeft.
Ongeacht wat voor Router het is. Zelf made of een kant-en-klaar Vobis/Mediamart/[insert electronica/computer zaak]
Ik pats ff tot nu toe met mijn Draytec 2500 op me xs4all abbo-tje Lite:
System Uptime: 357:43:15
2 weken terug is mijn stroom een seconde dr af gegaan dankzij Eneco, en enkele klokken in huis stonden ook weer op 0:00.....
maar we zijn alweer twee weken verder.
En jullie?
Appart dat je daarvoor je router moet wisselen met iemand...? Mac-adres zou je tenslotte zelf kunnen spoofen en hostname is ook prima te veranderen in vrijwel alle routers.quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:02 schreef thedude0 het volgende:
2 days, 20:20:28
Heb m'n router moeten wisselen met een andere omdat ik een ander ip adres wou hebben
Ik heb hier 3 verschillende routers liggen dus als ik een ander ip adres wil wissel ik er gewoon eentje om, in een paar minuten gedaan.quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:40 schreef tsjsieb het volgende:
[..]
Appart dat je daarvoor je router moet wisselen met iemand...? Mac-adres zou je tenslotte zelf kunnen spoofen en hostname is ook prima te veranderen in vrijwel alle routers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |