Mja. Mensen van andere verenigingen zijn ook welkom om reclame te maken hoor.quote:dit is gewoon een goed voorbeeld waar dit topic voor kan dienen denk ik
Okayquote:Op woensdag 9 februari 2005 21:13 schreef vaag-persoon het volgende:
[..]
Mja. Mensen van andere verenigingen zijn ook welkom om reclame te maken hoor.
Reclame genoeg voor vandaagquote:HET GAAT DOOR! Gisteravond hebben de gezamelijke besturen van Pallas Athene, INTAC van Zwijndrecht, de H.S.V. en H.S.R.V. Pelargos besloten dat het Haags Studentenfeest definitief plaats zal vinden op woensdag 16 februari.
De locatie is het Paard van Troje. Vorig jaar waren er ruim 700 bezoekers, dit jaar willen we dit aantal overtreffen. De kaartverkoop zal binnenkort beginnen. Komt dus allen en maak er net zo'n mooi feest van als vorig jaar!
Ikke dit jaarquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:33 schreef groggy het volgende:
zijn er dit jaar nog mensen lid geworde bij studentenverenigingen?
Jaquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:33 schreef groggy het volgende:
zijn er dit jaar nog mensen lid geworde bij studentenverenigingen?
waar ben je lid geworden?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:15 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Ikke dit jaar. Maar ik ben er nu wegens omstandigheden al 3 weken niet geweest en de komende 2 weken heb ik ook geen tijd meer. Dus of ik er lid blijf hangt een beetje af van hoe dat groepjes vormen gaat, of de groep waarmee ik voordat ik het druk kreeg nog een beetje intact is enz.
ik merk dat ik zonder zo'n vereniging ook wel vrij makkelijk leuke mensen ontmoet.
Vindi, Albertus, Dizkartes?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:15 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Ikke dit jaar. Maar ik ben er nu wegens omstandigheden al 3 weken niet geweest en de komende 2 weken heb ik ook geen tijd meer. Dus of ik er lid blijf hangt een beetje af van hoe dat groepjes vormen gaat, of de groep waarmee ik voordat ik het druk kreeg nog een beetje intact is enz.
ik merk dat ik zonder zo'n vereniging ook wel vrij makkelijk leuke mensen ontmoet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |