De oplossing:quote:Friesland
Bordspel met een M.
Ik heb even wat gemist volgens mij. Heeft Cavemania gezinsuitbreiding als ik het goed begrijp? Ik dacht de laatste dagen al wat is het rustig in dit topic...quote:Op vrijdag 28 januari 2005 18:38 schreef Angelcakes het volgende:
Debbie Gibson
[afbeelding]
Een ander jaren 80 idool die ook voor de Playboy geposeerd heeft ( ik dacht een paar jaar geleden) met een T. Hint: had onder andere een hit met I think were alone now
oh ja en YAAAAAAAAAAY ik kan weer posten !! En dat is wel nodig ook want jeeetje dit is de eerste post in dit topic vandaag!! Van Cavemania kan ik begrijpen dat hij voorlopig niet post, die heeft een goed excuus, maar waar is de rest ???![]()
Goeiemiddag allemaal . Welke rest bedoel je?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 18:38 schreef Angelcakes het volgende:
Debbie Gibson
[afbeelding]
Een ander jaren 80 idool die ook voor de Playboy geposeerd heeft ( ik dacht een paar jaar geleden) met een T. Hint: had onder andere een hit met I think were alone now
oh ja en YAAAAAAAAAAY ik kan weer posten !! En dat is wel nodig ook want jeeetje dit is de eerste post in dit topic vandaag!! Van Cavemania kan ik begrijpen dat hij voorlopig niet post, die heeft een goed excuus, maar waar is de rest ???![]()
Dat is toch niet zo vervelend? Zat meer te denken aan BOODSCHAPPEN DOEN voor de hele week.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 21:24 schreef Bullpit het volgende:
babysitten
[afbeelding]
internet reisorganisator met een F
Idd hier is gezinsuitbreiding, vandaar dat ik niet zo vaak meer langskomquote:Op zaterdag 29 januari 2005 13:10 schreef Ronald1903 het volgende:
[..]
Ik heb even wat gemist volgens mij. Heeft Cavemania gezinsuitbreiding als ik het goed begrijp? Ik dacht de laatste dagen al wat is het rustig in dit topic...
GEFELICITEERD!!!quote:Op zondag 30 januari 2005 11:18 schreef Cavemania het volgende:
[..]
Idd hier is gezinsuitbreiding, vandaar dat ik niet zo vaak meer langskom
Wat ver weg gezocht, ik dacht gewoon aan Ad Jansenquote:Op zondag 30 januari 2005 19:08 schreef Ronald1903 het volgende:
Andries Kroggman
[afbeelding]
PAARLIET Andries Krogmann is sinoniem met die TV-program 'Maak 'n Las'.
Hy is reeds verskeie jare die brein agter die 'koslas' in die program en nou het hy vorendag gekom met 'n volkleurboek met 90 van die afgelope vier jaar se beste watertandresepte.
Grote markt in Nederland met een Z
Hoi Angelcakes, weet je zeker dat op dit plaatje broccoli staat? Volgens mij is het boerenkool. Begint wel allebei met een B.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 12:52 schreef Angelcakes het volgende:
Broccoli
[afbeelding]
zwemkleding met een B
Heeel goed ekenit, ik had het expres gedaan en zei net nog tegen schorpioen dat ik benieuwd was OF uberhaupt iemand het zou zienquote:Op dinsdag 1 februari 2005 13:54 schreef ekenit het volgende:
[..]
Hoi Angelcakes, weet je zeker dat op dit plaatje broccoli staat? Volgens mij is het boerenkool. Begint wel allebei met een B.![]()
Boxquote:Verblijfplaats voor een baby met een B
awwwww... voelt goed hoor, die waarderingquote:
Offtopic: Beetje verkapte reclame voor AD's "lekkerste appeltaart verkiezing"quote:Op vrijdag 4 februari 2005 20:21 schreef ekenit het volgende:
Je had het bijna goed Cavemania.Nog nooit van Granny's gehoord? Er zit er o.a. eentje in Assen. Hele lekkere appeltaart vers gebakken.
Bedoelde een soort/merk is niet zo moeilijk vind ik, maar ja ik zit er ook midden inquote:Op vrijdag 4 februari 2005 21:42 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Offtopic: Beetje verkapte reclame voor AD's "lekkerste appeltaart verkiezing"
Ontopic:
Nog steeds Babyvoeding met een N (Moeilijke!?)
Sorry, regionale kranten hebben ook hun website waar het regionale nieuws op staat.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 20:09 schreef Cavemania het volgende:
Draagvleugelboot
[afbeelding]
Website met regionaal nieuws met een K (@ekenit ik bedoelde geen krant)
Dank u, maar hij doet ut niet????quote:Op vrijdag 4 februari 2005 23:22 schreef junkiexp het volgende:
[ img]hier dan de url[ /img]
en dan zonder de spatie's of course
Idd een echte kut-newbiequote:Op zondag 6 februari 2005 10:24 schreef fembol het volgende:
[..]
Dank u, maar hij doet ut niet????
Ben geloof ik echt een kut-newbie
Schaatsster is volgens mij altijd een vrouw hoorquote:Op zondag 6 februari 2005 12:31 schreef Cavemania het volgende:
Erben Wennemars
[afbeelding]
Merk oplosmelk met een C
Alsnog:quote:Op zondag 6 februari 2005 12:49 schreef ekenit het volgende:
[..]
Schaatsster is volgens mij altijd een vrouw hoor![]()
gezondheid!quote:Op zondag 6 februari 2005 17:43 schreef Cavemania het volgende:
Tchibo ???????
Jammer jongen ;-)quote:Op maandag 7 februari 2005 13:56 schreef Cavemania het volgende:
Elfstedentocht
[afbeelding]
Groot evenement wat deze week en volgende week plaats vind met een A
En Autoweek en div. computerbladenquote:Op maandag 7 februari 2005 18:20 schreef pAin het volgende:
Sanoma uitgevers (uitgevers van de gebruikelijke vrouwenbladen)
[afbeelding]
Bekende Antwerpenaar beginnend met een A
Sinterklaasquote:Op woensdag 9 februari 2005 12:23 schreef Cavemania het volgende:
Slaap kindje slaap
[afbeelding]
Oude man waar kinderen gek op zijn met een S
Sorryquote:Op donderdag 10 februari 2005 18:39 schreef Angelcakes het volgende:
he bah ! auto en voetbal vragen
geen zin om te googlen dus ik pas ff
Die bedoelde ik eigenlijk helemaal nietquote:Op donderdag 10 februari 2005 21:24 schreef ekenit het volgende:
Mercedes SL
[afbeelding]
Kinderboekenschrijver met een D (voornaam)
heb je nog geen post ontvangen vandaag ?quote:Op donderdag 10 februari 2005 21:41 schreef Cavemania het volgende:
Speciaal voor Angelcakes niet een voetbal of auto vraag
Iets wat je kan sturen met de post met een K
Zegt Abu Jah Jah en de AEL je iets??quote:Op dinsdag 8 februari 2005 15:07 schreef fembol het volgende:
Ik heb ook geen flauw idee.
Ik ken alleen Bart Peters, Goedele Liekens en Urbanus
Andere vraag ajb!
Jaahhh hij was er eindelijk bij vandaagquote:Op vrijdag 11 februari 2005 12:59 schreef Angelcakes het volgende:
[..]
heb je nog geen post ontvangen vandaag ?![]()
Je schreef antwerpSE (dat is bij mij een vrouw en Abu is toch echt een mannetjesmens!). Vandaar.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 13:24 schreef pAin het volgende:
[..]
Zegt Abu Jah Jah en de AEL je iets??
[afbeelding]
Ahem:quote:Op zaterdag 12 februari 2005 07:37 schreef fembol het volgende:
[..]
Je schreef antwerpSE (dat is bij mij een vrouw en Abu is toch echt een mannetjesmens!). Vandaar.
quote:Bekende Antwerpenaar beginnend met een A
Sorry, het was vroeg vanochtend.....quote:Op zaterdag 12 februari 2005 10:27 schreef pAin het volgende:
[..]
Ahem:
[..]
Maar het maakt niet uit, Game On!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |