quote:Op dinsdag 25 januari 2005 09:50 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Oh ...... is het weer niet goed
Dat is nog best lang.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 09:55 schreef mr_Brown het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik moet vandaag tot 2200![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
degene die avonddienst heeft is ziek en ze vroegen of ik wilde blijven en ik heb ja gezegd![]()
![]()
Ik moet nu nog 12 uurquote:
Meen... je niet... WAAROM????????quote:Op dinsdag 25 januari 2005 09:55 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
degene die avonddienst heeft is ziek en ze vroegen of ik wilde blijven en ik heb ja gezegd![]()
![]()
Ja...quote:Op dinsdag 25 januari 2005 09:57 schreef Strolie75 het volgende:
Hoe zou het met B. en zijn hondje gaan? Zou hij nachtrust hebben gehad?
Gunt!quote:Op dinsdag 25 januari 2005 09:55 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die KutKoelie is ziek en nu hebben ze niemandquote:Op dinsdag 25 januari 2005 09:59 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Meen... je niet... WAAROM????????
Mag je nu naar huis dan??? Nee toch hoop ik....
quote:Op dinsdag 25 januari 2005 10:25 schreef Chocobo het volgende:
Update in de kuiken sectie van beentheredonethat![]()
Heerlijk geslapen hoor, en die kleine ook in zn benchquote:Op dinsdag 25 januari 2005 09:57 schreef Strolie75 het volgende:
Hoe zou het met B. en zijn hondje gaan? Zou hij nachtrust hebben gehad?
Al uitgelatenquote:Op dinsdag 25 januari 2005 10:38 schreef Bastard het volgende:
[..]
Heerlijk geslapen hoor, en die kleine ook in zn bench
Was om 0800 op voor m.. heeft ze plasje gedaan, ben ik daarna weer gaan slapenquote:Op dinsdag 25 januari 2005 10:39 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Al uitgelatenDat wordt laat uit en vroeg op
maar daar heb jij nooit problemen mee gehad
Altijd op tijd op het werk
Mooi man zo'n klein hondje!! Je gaat er echt met plezier uit voor zo'n beestje!!quote:Op dinsdag 25 januari 2005 10:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
Was om 0800 op voor m.. heeft ze plasje gedaan, ben ik daarna weer gaan slapen
Maar echt zindelijk is ze nog niet.
Lust ik nietquote:
Honger.quote:
leuk liegebeestquote:
quote:
dacht ik welquote:
Kwee nie, jij mag terug naar schoolquote:
Maar ik eet nietquote:
rrrrrrrrrrrrrrrrrriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiigggggggggggghhhhhhhhhhhhhhhhhhhttttttttttttttttttttttttttttttttquote:Op dinsdag 25 januari 2005 11:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar ik eet nietPas om half 4 weer.
Serieus Gijsquote:Op dinsdag 25 januari 2005 12:01 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
rrrrrrrrrrrrrrrrrriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiigggggggggggghhhhhhhhhhhhhhhhhhhtttttttttttttttttttttttttttttttt
en slurfer is slank
5 minutenquote:Op dinsdag 25 januari 2005 12:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Serieus GijsPlan is om wekelijks een halve kilo tot een kilo kwijt te raken. Geleidelijk en dat volhouden. Op dagen dat ik savonds werk eet ik nog maar 2 keer en bij thuiskomst een banaan. Ik fiets meer, ga lange stukken wandelen met de hond en ga 2 keer in de week 5 minuten fitnessen.
5 minuten? Ja 5 minuten, dat apparaat is veel te vermoeiend nog verder
De handleiding zegt ook "In het begin kunt u beter enkele minuten per keer oefenen. In een later stadium moet u opbouwen. In een keer een half uur is slecht voor uw gezondheid."quote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2005 12:01 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
rrrrrrrrrrrrrrrrrriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiigggggggggggghhhhhhhhhhhhhhhhhhhtttttttttttttttttttttttttttttttt
en slurfer is slank
zo'n wat???quote:Op dinsdag 25 januari 2005 12:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De handleiding zegt ook "In het begin kunt u beter enkele minuten per keer oefenen. In een later stadium moet u opbouwen. In een keer een half uur is slecht voor uw gezondheid."
Het is zo'n elliptical trainer
quote:
quote:
Ga er maar eens 5 minuten mee aan de slagquote:Op dinsdag 25 januari 2005 12:31 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
het opstappen duurt al 5 minuten man en dan heb je nog niks gedaan
tis niet eens grappig ookquote:Op dinsdag 25 januari 2005 12:41 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Je domheid siert je hoor [afbeelding]
Ik hoop dat je in je eten stikt fatsige skippybalquote:
Ik snap hem ook nietquote:Op dinsdag 25 januari 2005 12:41 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Je domheid siert je hoor [afbeelding]
Kut... ok... ik geef toe... magneet grap ...hij was wat ver gezocht voor een hometrainerquote:
Vechtenquote:Op dinsdag 25 januari 2005 13:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dus.
Bring it on bitchquote:
thnx for the infoquote:
Ja.. die is echt goed idd... Zo hard gelachen om die spin scenequote:Op dinsdag 25 januari 2005 15:38 schreef Bastard het volgende:
http://www.tvgids.nl/detail.php?pid=1584650&tab=1
Die is echt lachen
als de film is afgelopen ben ik nog niet thuisquote:Op dinsdag 25 januari 2005 15:38 schreef Bastard het volgende:
http://www.tvgids.nl/detail.php?pid=1584650&tab=1
Die is echt lachen
msn graag....quote:Op dinsdag 25 januari 2005 16:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
The Prrrrrrrrrrrrrophet LIVE
En dan beginnen met 50 CentBrown, B, deze set moeten jullie hebben _____O_____
quote:Op dinsdag 25 januari 2005 16:00 schreef mr_Brown het volgende:
als de film is afgelopen ben ik nog niet thuis![]()
Huilie.quote:
ga hoesten johquote:
ik hoop dat zijn baas zijn wachtwoord veranderd heeft waardoor die niet kan internettenquote:Op dinsdag 25 januari 2005 16:39 schreef Strolie75 het volgende:
Over huilie gesproken, waar is Struik eigenlijk?![]()
ik hoop t ookquote:Op dinsdag 25 januari 2005 16:42 schreef Magneet het volgende:
[..]
ik hoop dat zijn baas zijn wachtwoord veranderd heeft waardoor die niet kan internetten
Msnquote:Op dinsdag 25 januari 2005 16:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
The Prrrrrrrrrrrrrophet LIVE
En dan beginnen met 50 CentBrown, B, deze set moeten jullie hebben _____O_____
en hij is ook al weg ook die Nootquote:Op dinsdag 25 januari 2005 16:51 schreef mr_Brown het volgende:
kutzooi
Ontvangen van bestand "The Prophet @ QrimeTime ( 31-12-2004 ).mp3" van Notorious Roy is mislukt.
quote:Op dinsdag 25 januari 2005 11:52 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Kwee nie, jij mag terug naar school
gijsss.....quote:
Die humor van hemquote:Op dinsdag 25 januari 2005 17:10 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
gijsss.....![]()
wat sucked die dikke toch weer hè
weer samen avonddienst![]()
quote:Op dinsdag 25 januari 2005 17:10 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
gijsss.....![]()
wat sucked die dikke toch weer hè
weer samen avonddienst![]()
Ik ook van julliequote:Op dinsdag 25 januari 2005 17:14 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Die humor van hem![]()
![]()
Ben wel gek op dat heerlijke dikke ventje !![]()
Ja samen avonddienst ja,...... gaan we weer mailen ?
quote:Op dinsdag 25 januari 2005 17:29 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
[..]
Ik ook van jullie![]()
Naar huis![]()
Weer thuis?quote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2005 17:14 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Die humor van hem![]()
![]()
Ben wel gek op dat heerlijke dikke ventje !![]()
Ja samen avonddienst ja,...... gaan we weer mailen ?
Boeien, je bent toch geen racerquote:Op dinsdag 25 januari 2005 17:32 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Weer thuis?
Vandaag wat filmpjes van Forza bekeken. Vond het er niet echt geweldig uitzien, ik miste ook het snelheidsgevoel.![]()
Je hebt er zooooooooooooooo geen verstand vanquote:Op dinsdag 25 januari 2005 17:32 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Weer thuis?
Vandaag wat filmpjes van Forza bekeken. Vond het er niet echt geweldig uitzien, ik miste ook het snelheidsgevoel.![]()
Ik vind het lullig voor degene die er enthousiast over zijn maar ik betwijfel of dit nu de grote race klapper gaat worden.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 17:32 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Weer thuis?
quote:
neequote:Op dinsdag 25 januari 2005 17:47 schreef Strolie75 het volgende:
Ik mag toch wel zeggen hoe ik een spel vind uitzien stelletje fanboys.
owww toen ik zei dat RE4 er niet uitzag moest ik ook mijn mond houdenquote:Op dinsdag 25 januari 2005 17:47 schreef Strolie75 het volgende:
quote:Carnaval: 'Ali, hou mijn tassie effe vast'
Icoon Muziek nieuwsIn het kader van hoe origineel mogelijk maak ik mijn carnavalsplaat, is er nu het nummer 'Ali, hou jij mijn tassie effe vast'. De instant-hit verwijst naar de gebeurtenis rond de vermeende tasjesdief Ali el B., die vorige week door zijn slachtoffer werd doodgereden. Youp van het Hek en Sjaak Bral gaven in hun columns al een voorzetje door deze titel als suggestie te noemen, en nu is het dan echt gemaakt.
Het liedje is een parodie op Miggy's 'Annie, hou jij mijn tassie effe vast', een nummer 1-hit in de jaren tachtig. De tekst is nu onder meer: Ali, hou jij mijn tassie effe vast, want ik moet inparkeren.
Wie het nummer horen wil, moet morgenochtend zijn radio om 6.00 uur afstemmen op 3FM want Giel Beelen draait het nummer in het kader van Wansmaak Woensdag. Het nummer zal de komende tijd ook ongetwijfeld in menig café te horen zijn.
http://www.vkmag.com/media/rinkeldek_ali_tassie.mp3
ik vraag het me ook af. Ze gaan de realistisch kant op, wat het dus heel moeilijk maakt. Nu vind ik dat wel heel leuk (en ook Struik en B. volgens mij), maar of Forza het plezier van PGR2 kan halen... ik denk het van niet.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 17:46 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik vind het lullig voor degene die er enthousiast over zijn maar ik betwijfel of dit nu de grote race klapper gaat worden.
Op IGN stonden wat high res filmpjes. Op een van die filmpjes werd er geraced met een Dodge Viper. En dat ging me toch traaaaaaaaag. Zeker vergeleken met PGR2 of Gran Turismo. Maar ik hoop voor jullie echt dat het een topgame wordt.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 17:59 schreef kepler het volgende:
ik vraag het me ook af. Ze gaan de realistisch kant op, wat het dus heel moeilijk maakt. Nu vind ik dat wel heel leuk (en ook Struik en B. volgens mij), maar of Forza het plezier van PGR2 kan halen... ik denk het van niet.
Neemt niet weg dat dit een fantastisch race-game gaat worden, maar meer voor de fanatieke racers
Da`s waarquote:Op dinsdag 25 januari 2005 17:47 schreef Strolie75 het volgende:
Dat is ook een hele erge slechte statement Gijs... RE4 is het mooiste spel wat ik kenquote:Op dinsdag 25 januari 2005 17:55 schreef kepler het volgende:
[..]
owww toen ik zei dat RE4 er niet uitzag moest ik ook mijn mond houden
waren dat nieuwe filmpjes?quote:Op dinsdag 25 januari 2005 18:03 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Op IGN stonden wat high res filmpjes. Op een van die filmpjes werd er geraced met een Dodge Viper. En dat ging me toch traaaaaaaaag. Zeker vergeleken met PGR2 of Gran Turismo. Maar ik hoop voor jullie echt dat het een topgame wordt.
ik had het gevoel dat de achtergrond op een blauw scherm word geprojecteerd (net als bij Halo2 en Riddick bv). Hier viel het alleen iets meer op.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 18:07 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat is ook een hele erge slechte statement Gijs... RE4 is het mooiste spel wat ik ken![]()
Maar ik ben het met Strol eens,... ik hoop dat die idd geweldig wordt en dat jullie maar heerlijk mogen gamen
![]()
Verder lijkt het me een vreselijk kutspel
Naja.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 18:06 schreef -Struikrover- het volgende:
Da`s waar
maar als ik zeg dat ik RE 4 suf vind van wat ik bij jouw zag verslijt je me ook als gekj![]()
( doe je ws toch al
)
B. is trouwens "ziek" misschien gaat vrijdag wel niet door dan![]()
![]()
Misschien moet Strol eens naar zijn contrast kijkenquote:Op dinsdag 25 januari 2005 18:13 schreef kepler het volgende:
[..]
ik had het gevoel dat de achtergrond op een blauw scherm word geprojecteerd (net als bij Halo2 en Riddick bv). Hier viel het alleen iets meer op.
NAJAAAAquote:
Gijs, tuurlijk gaat vrijdag doorquote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2005 18:32 schreef Bastard het volgende:
Dat sucken hier om die spellen.. lijkt GAM wel.
Laat ieder toch zn games spelen.. en nee ik zit niet te wachten op een "kenner" zn mening, die verder nooit raced.
Daarom hoor je mij ook niet iets zeggen over RE4.. kan er niks over zeggen, anders dan dat ik het leuk vind dat een gamer het naar zn zin heeft. Verder zal me het spel zelf een biet wezen.![]()
Ook een sfeermaker jij hoorquote:Op dinsdag 25 januari 2005 18:06 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
B. is trouwens "ziek" misschien gaat vrijdag wel niet door dan![]()
![]()
Niet veel verder, ik speel niet als ik ziek ben. Ooit een keer de fout gemaakt om met koorts Lemmings te spelen. 's Avonds in bed liep ik te hijlen. Die lemmings liepen overal, over de sprei, tegen de muren.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 18:22 schreef Chocobo het volgende:
NAJAAAA![]()
Waar zit je ergens met RE Gijs ?
Doe eens allemaal niet zo lichtgeraakt. We kunnen hier toch wel zeggen wat we van games vinden, ook al zijn we geen fan van het genre.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 18:32 schreef Bastard het volgende:
Dat sucken hier om die spellen.. lijkt GAM wel.
Laat ieder toch zn games spelen.. en nee ik zit niet te wachten op een "kenner" zn mening, die verder nooit raced.
Daarom hoor je mij ook niet iets zeggen over RE4.. kan er niks over zeggen, anders dan dat ik het leuk vind dat een gamer het naar zn zin heeft. Verder zal me het spel zelf een biet wezen.![]()
quote:Op dinsdag 25 januari 2005 18:44 schreef Strolie75 het volgende:
Ooit een keer de fout gemaakt om met koorts Lemmings te spelen. 's Avonds in bed liep ik te hijlen. Die lemmings liepen overal, over de sprei, tegen de muren.Mijn ouders vonden me rechtop schreeuwend in bed.
![]()
Het hoeft toch ook niet allemaal zo serieus.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 18:45 schreef Strolie75 het volgende:
Doe eens allemaal niet zo lichtgeraakt. We kunnen hier toch wel zeggen wat we van games vinden, ook al zijn we geen fan van het genre.
Nee he begint het weer "zucht"quote:Op dinsdag 25 januari 2005 18:48 schreef mr_Brown het volgende:
sorry ff offtopic, alsof het hier ooit ontopic is![]()
CHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
je hebt mail
whahahahahaquote:Op dinsdag 25 januari 2005 18:53 schreef chibibo het volgende:
[..]
Het hoeft toch ook niet allemaal zo serieus.
Als ik zeg dat de Xbox sucked, dan snappen de meesten toch wel dat ik dat alleen maar zeg omdat ik zelf zo'n ding niet heb. Zo niet, bij deze.
En als Bastard zegt dat Nintendo sucked, snapt ook iedereen dat hij stiekem Donkey Konga op zolder heeft liggen.
Ik heb dan wel geen grote pik maar ik voel hem nu welquote:Op dinsdag 25 januari 2005 18:48 schreef mr_Brown het volgende:
sorry ff offtopic, alsof het hier ooit ontopic is![]()
CHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
je hebt mail
quote:
lekker hèquote:Op dinsdag 25 januari 2005 18:58 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik heb dan wel geen grote pik maar ik voel hem nu wel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gijs wat doe je me aan......
quote:Op dinsdag 25 januari 2005 18:53 schreef chibibo het volgende:
[..]
Als ik zeg dat de Xbox sucked, dan snappen de meesten toch wel dat ik dat alleen maar zeg omdat ik zelf zo'n ding niet heb. Zo niet, bij deze.
En als Bastard zegt dat Nintendo sucked, snapt ook iedereen dat hij stiekem Donkey Konga op zolder heeft liggen.
Hahahahahahaquote:
wat zeg je nou??? gekquote:
Wat heb je gemaakt pikquote:Op dinsdag 25 januari 2005 19:16 schreef Magneet het volgende:
geweldigebakken zeg
quote:Op dinsdag 25 januari 2005 19:30 schreef Quinny het volgende:
Sjo je hebt toch geen Mac gehaald van Daan's centjes he![]()
Hij,... hij vond het goedquote:Op dinsdag 25 januari 2005 19:30 schreef Quinny het volgende:
B. is Donkey Kongaquote:Op dinsdag 25 januari 2005 18:53 schreef chibibo het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 januari 2005 19:30 schreef Quinny het volgende:
Ja das waarquote:Op dinsdag 25 januari 2005 18:53 schreef chibibo het volgende:
[..]
quote:
Een probleem !quote:Op dinsdag 25 januari 2005 20:18 schreef numero_uno het volgende:
stel je hebt een koortslip en je bevredigd een vrouw oraal, wat zou zij dan hebben?
Hetzelfde als jij: blaasjes op d'r lippen.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 20:18 schreef numero_uno het volgende:
stel je hebt een koortslip en je bevredigd een vrouw oraal, wat zou zij dan hebben?
carnavalquote:Op dinsdag 25 januari 2005 20:09 schreef Chocobo het volgende:
Serieus,.......Ik weet niet wat ik erger vind. Een vrouw zoenen met een kapotte koortslip of carnaval
Leidschendam is tijdelijk 'Zwabberdam' geworden en Hoofddorp is nu ineens 'Bonkebonk stad'
Zeldzaam erg dat domme gefeest
Nog 2 wekenquote:Op dinsdag 25 januari 2005 20:09 schreef Chocobo het volgende:
Serieus,.......Ik weet niet wat ik erger vind. Een vrouw zoenen met een kapotte koortslip of carnaval
Leidschendam is tijdelijk 'Zwabberdam' geworden en Hoofddorp is nu ineens 'Bonkebonk stad'
Zeldzaam erg dat domme gefeest
Waarschijnlijk naakt.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 20:36 schreef numero_uno het volgende:
ik ga me zooooo vermaken, hoe ga jij chibi?
gaan we zondagnacht ook bij jouw superbowl kijkenquote:Op dinsdag 25 januari 2005 20:41 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Nog 2 weken
Van vrijdagavond tot dinsdag nacht zat![]()
Kep en Noot komen naar Brabant feesten dit jaar
Komen? Gijs, ik kom er 5 dagen niet uitquote:Kep en Noot komen naar Brabant feesten dit jaar
Please Gijs,.......... probeer eens 3x gepaged te wordenquote:Op woensdag 26 januari 2005 07:20 schreef Magneet het volgende:
lig je gvd lekker te pitten word je om 5 voor 7 wakker gebeld door Chiel van 3fm
ja maar jij weet dat dat kan komen, ik niet en je bent niet meteem op de radioquote:Op woensdag 26 januari 2005 07:22 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Please Gijs,.......... probeer eens 3x gepaged te worden
Huiliequote:Op woensdag 26 januari 2005 07:24 schreef Strolie75 het volgende:
Probeer eens sinds gisteravond 21:15 continu hoestbuien te hebben en werkelijk elk uur op de wekker voorbij te zien gaan.![]()
serieus...... ik probeer het echt te begrijpen, echt waar, maar het lukt me gewoon echt nietquote:Op woensdag 26 januari 2005 07:33 schreef Magneet het volgende:
[..]
Strol : vorig jaar had ik keelontsteking als ik ging liiggen stikte ik haast en als ik ging zitten kan ik niet slapen
hè jammer.... ik heb het niet gehoord..... ik zat wel al in de auto om 5 voor 7quote:Op woensdag 26 januari 2005 07:20 schreef Magneet het volgende:
lig je gvd lekker te pitten word je om 5 voor 7 wakker gebeld door Chiel van 3fm
quote:Op woensdag 26 januari 2005 07:22 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Please Gijs,.......... probeer eens 3x gepaged te worden
quote:Op woensdag 26 januari 2005 08:17 schreef O-Ren het volgende:
Goedemorgen
Nog nooit zo slecht geslapen
quote:
Ik kan de baard er wel bij tekenen.quote:Op woensdag 26 januari 2005 08:15 schreef mr_Brown het volgende:
waarschijnlijk een baard maar who kers
http://www.watbenjedan.nl/
neuken?quote:Op woensdag 26 januari 2005 08:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik kan de baard er wel bij tekenen.
Hoe doe je het toch weer elke keer...quote:Op woensdag 26 januari 2005 07:33 schreef Magneet het volgende:
[..]
ja maar jij weet dat dat kan komen, ik niet en je bent niet meteem op de radio
Strol : vorig jaar had ik keelontsteking als ik ging liiggen stikte ik haast en als ik ging zitten kan ik niet slapen
HOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERTJEquote:
Hahahahahaha en blijven volhouden hequote:Op woensdag 26 januari 2005 09:00 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
HOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERTJE
nu doet ie het wel![]()
mogguhquote:Op woensdag 26 januari 2005 09:04 schreef GinaG het volgende:
[..]
Heeft een voordeel, je hebt de kroeg voor jezelf dan![]()
Goedemorgen allen![]()
quote:Op woensdag 26 januari 2005 09:19 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Hahahahahaha en blijven volhouden he![]()
![]()
download was niet gelukt gisteren, net toen jij weg was klapte die eruitquote:Op woensdag 26 januari 2005 09:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Na 2 dagen opstaan om 7u is het vandaag niet voor de 3e keer gelukt. 9u pas
GIJSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSquote:Op woensdag 26 januari 2005 09:45 schreef Thor-Nexium het volgende:
Een hele goede morgen deze morgen.![]()
Motherfuckerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op woensdag 26 januari 2005 09:45 schreef Thor-Nexium het volgende:
quote:Op woensdag 26 januari 2005 09:45 schreef Thor-Nexium het volgende:
Heeeeeeeeerlijke kontkurk van mequote:Op woensdag 26 januari 2005 09:46 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
GIJSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS![]()
![]()
En,.. en ik zag die dikke spugen in je straat laatstquote:Op woensdag 26 januari 2005 09:49 schreef mr_Brown het volgende:
[..]hé psssssssssssssssstttt Thor....
![]()
die "heet hij ook alweer" zegt dat je je moeder neukt![]()
![]()
quote:
Hey Grandmalickerquote:Op woensdag 26 januari 2005 09:47 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Motherfuckerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
spugenquote:Op woensdag 26 januari 2005 09:50 schreef Chocobo het volgende:
[..]
En,.. en ik zag die dikke spugen in je straat laatst
mag ik weer aan je dildo ruiken??quote:Op woensdag 26 januari 2005 09:49 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
Heeeeeeeeerlijke kontkurk van me![]()
Ohjaquote:Op woensdag 26 januari 2005 09:51 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
spugennee gijs.... hij piste in zijn portiek hooor..... dat was het
Watzeg jequote:Op woensdag 26 januari 2005 09:50 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik mail het adres wel evenquote:Op woensdag 26 januari 2005 09:53 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
Watzeg je
*45acp oppoetsend het adres van die dikke opzoeken*
![]()
quote:
quote:Op woensdag 26 januari 2005 09:50 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Cho en Brown fanclubquote:Op woensdag 26 januari 2005 09:49 schreef mr_Brown het volgende:
[..]hé psssssssssssssssstttt Thor....
![]()
die "hoe heet hij ook alweer" zegt dat je je moeder neukt![]()
![]()
heb ik al gedaanquote:Op woensdag 26 januari 2005 09:53 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik mail het adres wel even![]()
Thor !!![]()
Een electriciteits clubquote:
Aw fuck it,... ik breng Thor anders wel even !quote:Op woensdag 26 januari 2005 09:54 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
heb ik al gedaan![]()
en voor de zekerheid ook nog maar eens plattegrond gestuurd en routeplanner
de bliksemwacht denk ikquote:Op woensdag 26 januari 2005 09:55 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Een electriciteits clubEen stroomhuisje
je mag mijn auto wel ff lenen hoorquote:Op woensdag 26 januari 2005 09:55 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Aw fuck it,... ik breng Thor anders wel even !
Thanks Gijsquote:Op woensdag 26 januari 2005 09:57 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
je mag mijn auto wel ff lenen hoor![]()
Ik zag het, wanneer weer proberen?quote:Op woensdag 26 januari 2005 09:39 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
download was niet gelukt gisteren, net toen jij weg was klapte die eruit
Ik gooi dan ook nog wat extra jerricans benzine in mijn kofferbak, misschien dat Thor daar nog wat aan heeftquote:
ehhh nu ofzoquote:Op woensdag 26 januari 2005 09:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik zag het, wanneer weer proberen?
Prima Gijsquote:
Ohw yeah, worship me baby.quote:
Mwhoehaahhaaaahaaaaaquote:Op woensdag 26 januari 2005 09:59 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Ik gooi dan ook nog wat extra jerricans benzine in mijn kofferbak, misschien dat Thor daar nog wat aan heeft
*niet onder de indruk*quote:Op woensdag 26 januari 2005 10:04 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
Mwhoehaahhaaaahaaaaa
*duivelse lach probeert*
quote:Op woensdag 26 januari 2005 10:05 schreef Thor-Nexium het volgende:
onaneren met Noot in me gedachten
quote:Op woensdag 26 januari 2005 10:05 schreef Thor-Nexium het volgende:
Morguh Nooooooooooooooooooot![]()
*gelijk douchen om smerig te onaneren met Noot in me gedachten*![]()
Ik ook Gijsquote:
whahahahaha van dale heerstquote:
WHOEHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:
quote:
whehehehequote:
Zit een verhaal achter Gijsquote:
Whahahaha!quote:Op woensdag 26 januari 2005 10:27 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zit een verhaal achter GijsKomt die zondag naar me toe helemaal in het bruin. Bruine broek, schoenen, trui alles,.... Vroeg ik: Waar moet ik tekenen voor ontvangst UPS man Brown trok het niet meer
![]()
![]()
en terechtquote:Op woensdag 26 januari 2005 10:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik word altijd een beetje sjaggo van UPS mannetjesDie lieten me douane kosten betalen voor mijn Nintendo DS
Subtiel zo die linkquote:Op woensdag 26 januari 2005 10:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik word altijd een beetje sjaggo van UPS mannetjesDie lieten me douane kosten betalen voor mijn Nintendo DS
ik heb erop gekliktquote:
quote:Op woensdag 26 januari 2005 10:27 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zit een verhaal achter GijsKomt die zondag naar me toe helemaal in het bruin. Bruine broek, schoenen, trui alles,.... Vroeg ik: Waar moet ik tekenen voor ontvangst UPS man Brown trok het niet meer
![]()
![]()
Ligt niet aan mijn Apple hoor zijn bezig met werkzaamheden aan het woordenboek gedeeltequote:
quote:Op woensdag 26 januari 2005 10:27 schreef Chocobo het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAAHAquote:
Afgezien van het feit dat ik zometeen tentamen moet maken en mijn pindakaas op is gaat het wel lekker jaquote:Op woensdag 26 januari 2005 10:53 schreef Nadientje het volgende:
alles goed met iedereen? hier gaat het ook wel lekker
Serieus, wie ben, wat moet je hier en waarom blijf je meeposten?quote:
quote:
quote:Op woensdag 26 januari 2005 11:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Serieus, wie ben, wat moet je hier en waarom blijf je meeposten?
je wordt gedissedquote:Op woensdag 26 januari 2005 11:24 schreef silver-surfer het volgende:
Nee joh?
Eej Nadinequote:Op woensdag 26 januari 2005 10:53 schreef Nadientje het volgende:
alles goed met iedereen? hier gaat het ook wel lekker
Story of his lifequote:
kijk.... jij begrijpquote:
maar oh zo terechtquote:
Your point?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |