abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25024109
Nederland niet klaar voor uitbraak vogelgriep

Nederland niet klaar voor uitbraak vogelgriep
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  donderdag 10 februari 2005 @ 18:00:05 #52
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_25026029
en wat dacht je van Lyme disease... een ziekte die een uitgebreid scala aan symptomen kan veroorzaken die lijken op andere aandoeningen. normaal werd gedacht dat deze alleen verspreid kon worden via tekenbeet maar die informatie is achterhaald en blijkt veel besmettelijker te zijn.

gelukkig zijn amerikaanse biolabs er al een tijdje ingeslaagd om het virus te kristalliseren tot droge vorm wat het geschikt maakt voor aerosol verspreiding , gelukkig gebeurt dat niet want dat zou natuurlijk opvallen als bijv. vliegtuigen kleine lyme kristalletjes of andere gekristalliseerde virii zouden verspreiden
Zij die willen voorkomen dat je de werkelijke geschiedenis kent, zijn er op uit hem te herhalen.
Do not attempt to think or depression may occur, All sports broadcasts will proceed as normal
pi_25082034
Het staat niet stil ...

Zeer resistente en agressieve variant HIV in VS ...
(http://www.hbvl.be/nieuws/wetenschap/default.asp?art={F28E8BD9-5700-445D-B4C7-F72B3840A5BA})
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_25091504
Over die variant hoorde ik vier jaar geleden voor het eerst in Zuid Afrika. En nu is het opeens nieuws.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_25209925
'Ook vliegen kunnen vogelgriep dragen'

Volgens een groep Japanse onderzoekers kunnen ook vliegen het voor mensen levensgevaarlijke vogelgriepvirus dragen. Dat zou vorig jaar tijdens de uitbraken van vogelgriep in Zuidoost-Azië ook gebeurd zijn. Eerder werd al bekend dat onder andere katten en luipaarden het virus konden meedragen.

Volgens de onderzoekers kunnen vliegen waarschijnlijk de besmetting niet overdragen op mensen, maar mogelijk wel op vogels. Daarom zouden naast vogels ook vliegen vernietigd moeten worden bij de volgende uitbraak.

De Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) vreest al een tijd voor een wereldwijde uitbraak van het virus als het zich weet te mengen met een menselijk griepvirus.
pi_25229510
23/02 Wereldgezondheidsorganisatie waarschuwt voor gevolgen vogelgriep

De Wereldgezondheidsorganisatie WHO heeft woensdag de krachtigste waarschuwing ooit uitgevaardigd in verband met de bedreiging die er van de vogelgriep kan uitgaan, zo heeft de BBC woensdag bericht.
Op een conferentie in Vietnam zei dr. Shigeru Omi dat de wereld nooit voorheen zoveel gevaar heeft gelopen door een mutatie van het virus, waardoor het gemakkelijker van de ene mens naar de andere wordt overgedragen. De wetenschapper riep regeringen op snel maatregelen te nemen.

De vogelgriep bleek immers resistent te zijn aan behandelingen en dook ook reeds op bij dieren als katten en tijgers die werden geacht het virus niet op te lopen. Indien het besmettelijk zou worden onder mensen, zou de impact in termen van doden en zieken "enorm" zijn.
Omi verduidelijkte dat de vogelgriep meer mensen het leven kan kosten dan de dodelijke longziekte SARS die twee jaar geleden zowat 800 mensen deed sterven.
pi_25229894
dubbelpost
pi_25229912
echt triest dit soort berichten hoor.....

en de meesten maar volhouden dat er nix aan de hand is en nix staat te gebeuren in deze wereld
pi_25294509
27/02 Opnieuw menselijk slachtoffer van vogelgriep in Vietnam

In Vietnam heeft de vogelgriep dit jaar een veertiende slachtoffer geëist. Een 69-jarige man overleed er op 23 februari aan de gevolgen van de ziekte.

Gevreesd wordt dat het virus muteert in een vorm die overdraagbaar is van mens op mens, een kans die groter wordt naarmate de ziekte langer onder het pluimvee in een bepaald gebied blijft circuleren. Een wereldwijde pandemie zou miljoenen het leven kunnen kosten.

In totaal stierven sinds eind 2003 in Vietnam al 34 mensen aan de ziekte. In Thailand overleden 12 mensen. Vietnam nam al drastische veiligheidsmaatregelen in de strijd tegen de epidemie. Het bestuur van de stad Ho Chi Minh verbood het houden en kweken van gevogelte in het centrum van de stad.

Er wordt overwogen om die maatregel uit te breiden naar alle delen van het land.
pi_25308205
01/03 Vogelgriep eist vijfiende leven in Vietnam

Een man van 21 jaar van Noord-Viëtnamese origine is zondag overleden aan de vogelgriep. Dat meldden dinsdag officiële instanties in Vietnam. De vogelgriep eist zo zijn vijftiende slachtoffer in twee maanden. "Hij is op 27 februari overleden nadat hij verschillende dagen werd beademd en aan hoge koorts leed", verklaarde een woordvoerder van de minister van gezondheid, Pnam Tuan Hung. De zus van de jongeman, een 14-jarig meisje, is ook besmet met het dodelijke virus. Ze is momenteel opgenomen in het ziekenhuis. De twee zijn afkomstig van de provincie Thai Binh.

Sinds 2003 zijn 35 personen in Vietnam en 12 in Thailand bezweken aan de vogelgriep. In Vietnam heeft de regering strenge maatregelen genomen in de strijd tegen de epidemie. In Ho Chi Minh-stad is het verboden om gevogelte mee te nemen naar het centrum van de stad. De regering overweegt om die maatregel in te voeren in alle dichtbebouwde gebieden van het land. De internationale gezondheidsorganisatie vermoedt dat de epidemie miljoenen doden zou maken als het virus H5N1 zou muteren en overdraagbaar zou zijn via menselijk contact.
pi_25308814
Zal me niks verbazen dat wij allen in de zeer nabije toekomst verplicht worden ons te laten vaccineren. Precies volgens plan van de Illuminati's. Dat zal een mixje zijn van RFID tags, Toxische troep en weet ik veel wat.

Zo'n cocktailtje dat werkt volgens het principe Time released afgifte, langzaam maar zeker wordt je ziek. De één ontwikkeld ziekte XYZ, de ander YYY en ga zo maar door. En natuurlijk wordt die ziekte tzt dan niet in verband gebracht met dat prikje, dat zijn we dan al lang weer vergeten.

Het virus wat we zogenaamd wereldweid moeten overwinnen zal nadat we allemaal gevaccineerd zijn opeens compleet zijn verdwenen. Om even in de termen van de WHO te spreken: "De ziekte is overwonnen, de vaccinantie heeft z'n werk gedaan"

En dat toxische prikje waar het UITeindelijk om draaide; "Tik tak tik tak tik tak tik tak ...........................tak"
maakt niet uit
pi_25309160
The CDC is producing pandemic influenza to see how to fight it

With the avian flu ready to spread outside of Southeast Asia and possibly create a pandemic, the Center for Disease Control is working to find the virus that could cause it. By mating strain H5N1 -- know as the avian flu or bird flu -- with other influenza viruses, the CDC is hoping to discover the combination that could create a pandemic and, through that, learn how to fight it. Obviously, this makes people nervous, but scientists insist that the work is necessary. Be sure to read the related article, Why the world isn't ready for the coming influenza pandemic, World Health Organization warns.

http://www.newstarget.com/003641.html
http://www.newstarget.com/002366.html
pi_25309254
Voor de WHO reden tot inenting a la Casual's idee?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_25310295
Flu pandemic could kill one billion people around the world, say experts

A Russian scientist has alarmingly announced that one billion people stand to die from the coming global flu pandemic. In the United States alone, as many as 700,000 people are expected to die in as little as six months following the outbreak.

Are these figures for real? They may be on the high side, but even the World Health Organization now says the next global pandemic is overdue. Furthermore (and perhaps even more importantly), the world is not at all prepared to manufacture and distribute enough vaccines to protect the global population from the coming pandemic. Health officials can't even get flu shots distributed without creating a near-panic in the population. Imagine the fear and confusion that would be created by a killer virus: a flu pandemic.

So what kind of viral strain is expected to strike the world next? Probably a variation of the bird flu (see related ebook on bird flu) virus, or a particular strain known as H5N1, which right now exists in other species but is expected to make the cross-species jump and end up in humans very soon.

You can expect the mass media to severely distort this story as it unfolds in order to avert a public panic. People will be told there is no pandemic even while tens of thousands are dying from it. Vaccines will simply not be available on a widespread basis. But the people in the know will have long since prepared for the pandemic with their own anti-viral herbs and immune-boosting nutritional strategies.

In fact, surviving the next flu pandemic will probably be relatively easy if you have a strong immune system. The key is knowing how to make it strong (and having the discpline to actually do it before the flu strikes).
pi_25311525
Heeft er iemand een goede sitemet kennis over geneeskrachtige kruiden in de aanbieding?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_25312964
Puur geneeskracht zal niet echt helpen nu ... het is belangrijker je immuunsysteem te versterken.

Misschien kunnen we daar es wat opzoekwerk over verrichten en elkaar tips geven ?
pi_25313311
deal
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_25313433
http://www.boudicca.de/kruiden1-nl.htm
http://www.flevoland.to/kruiden/med.html
http://www.annetanne.be/kruiden/angelica.html
Geneeskrachtige kruiden kunnen ook de weerstand helpen opbouwen. Net als natuurlijk verse groenten en fruit. En zuive en honingl. Maar dat laatste gaat natuurlijk niet op voor de veganisten onder ons.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_25313653
Langs de andere kant ... verse groenten en fruit ... als ge es bedenkt wat er allemaal uit de lucht valt, zal dat ook niet echt zo gezond meer zijn ...

Damn, kzal mijn kids moeten dwingen hun groenten op te eten
pi_25314029
pi_25314545
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 15:20 schreef UncleScorp het volgende:
Langs de andere kant ... verse groenten en fruit ... als ge es bedenkt wat er allemaal uit de lucht valt, zal dat ook niet echt zo gezond meer zijn ...

Damn, kzal mijn kids moeten dwingen hun groenten op te eten
Dit ben ik....... Strenge mamma.
Eten of anders......
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_25314677
Mja ze moeten wel altijd es proeven van alles , maar een gans bord groenten ...
pi_25314874
Ik had daar vroeger een leuke methode voor, toen mijn zoon klein was. Hij wilde niet eten en chanteren met iets lekers hielp ook al niet. Geen chantabel typje. Dus kreeg ie van mij gezond snoep. Hij wist niet beter. Cornflakes-chips en wortel-lolies, augurkjes, komkommer. Die heeft me toch veel groenten en fruit gegeten.
Verder hanteer ik de volgende regel... Als je iets echt heel erg smerig vind dan hoeft het niet en dan kook ik het ook niet als je thuis bent. Maar als je het menu wilt bepalen moet je maar leren koken.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_25317681

Maar ik ga ontopic blijven of we kunnen beter ff verhuizen naar Relaties & Opvoeding

Ik vind het toch zorgwekkend dat er de laatste tijd zoveel berichten verschijnen ivm dit onheilspellend nieuws. Vooral dat bericht dat ze het weer es zelf willen maken om het daarna te kunnen bestuderen hoe tegen te gaan ... wet van Murphy ... kmag er niet aan denken ...
pi_25326527
01/03 Vierde geval vogelpest in Vietnam binnen een week

Bij een 35-jarige Vietnamese in de hoofdstad Hanoi is dinsdag de vogelpest geconstateerd. Dat hebben de Vietnamese autoriteiten bekendgemaakt. Het is het vierde geval van de ziekte binnen een week. De andere drie gevallen deden zich voor op het platteland.
Veertien mensen in Vietnam zijn aan de ziekte overleden sinds deze ongeveer negen weken geleden weer de kop opstak.

In totaal zijn 46 mensen in Thailand, Cambodja en Vietnam aan de ziekte overleden sinds een agressieve variant van de ziekte in december 2003 uitbrak op Aziatische pluimveeboerderijen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')