Wacht maar ff tot zondag idd, zo'n topic als dit moet je de tijd geven voor mensen die willen stemmen.quote:Op donderdag 3 februari 2005 01:48 schreef Greetings het volgende:
Hmmm... ik heb er nu 10... laat ik zeggen dat ik er nog liefst 4 wil en dan doe ik zelf ook nog mee.... op z'n laatst ga ik zondagavond de 2e ronde beginnen.
Mitea staat er niet bij hoor. Maar je moet toch keuzes maken....quote:Op donderdag 3 februari 2005 10:41 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Toch vreemd er word nu praat over spitsen die gemist worden maar ik zie er ook spitsen instaan van zijn die eigelijk wel top ?
Noem een Shota Arvaladze
Een Mitea
Govou ?
Zijn niet echt top ofzo
Als je wilt mag je stemmen gaan tellen en dus meteen de namen opschrijven van wie er door zijn. Als het gelijk is moet je even beide namen opschrijven.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 14:32 schreef Gh0stbust3r het volgende:
Nou kom op met de nieuwe lijstik verveel me hier een beetje op stage dus.... dan heb ik weer ff wat te doen....:P
Jawel, dat ga ik ook doen.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 17:32 schreef methodmich het volgende:
Dat doet de organisator normaliter toch gewoon zelf??
TS maybe Ajaxfanquote:Op woensdag 9 februari 2005 00:18 schreef veldmaatpp het volgende:
Inderdaad. Waarom wel Babel en geen Kalou?
Nee dankje, gelukkig geen Ajax-fanquote:
Dan zou ik toch nog maar eens goed kijken op welke plek Kalou speelt, zeker centrale verdediger of nietquote:Op woensdag 9 februari 2005 00:37 schreef Greetings het volgende:
[..]
Nee dankje, gelukkig geen Ajax-fan
En waarom Babel wel en Kalou niet? Omdat ik Babel als spits beschouw en Kalou niet...
Jezus zit niet zo te zeuren man. Wees blij dat iemand het doet. Als hete je niet aanstaat, doe het dan beter of doe niet mee...quote:Op woensdag 9 februari 2005 00:48 schreef Moreno het volgende:
[..]
Dan zou ik toch nog maar eens goed kijken op welke plek Kalou speelt, zeker centrale verdediger of niet![]()
Dan kun je nog wel 20 andere weg halen uit dat lijstje van spitsen want die doen dat ook allemaal. Je wilt toch niet zeggen dat bijvoorbeeld Bellamey een spits is? Die speelde namenlijk altijd om Shearer heen.quote:Op woensdag 9 februari 2005 10:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Kalou speelt ook vaker achter de spitsen. Op papier staat hij naast Kuijt, maar hij speelt er meestal achter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |