Ik wijs hem de weg naar een forum waar ie het wel kan plaatsenquote:Op dinsdag 25 januari 2005 16:52 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Whehe
Ik het hele verhaal gelezen én een antwoord getikt en jij kat hem gewoon af
4 weekjes naar Israël naar mijn familiequote:
vier weken!?!quote:Op dinsdag 25 januari 2005 17:05 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
4 weekjes naar Israël naar mijn familieik heb nu al zin...
Ik wou ook eens aardig doenquote:Op dinsdag 25 januari 2005 17:04 schreef niksan het volgende:
[..]
Ik wijs hem de weg naar een forum waar ie het wel kan plaatsen
Dat was toch het probleem?
Ben geen Dr. Phil
jaaa, nou in het zuiden in het noorden sneeuwt het...quote:Op dinsdag 25 januari 2005 17:06 schreef niksan het volgende:
[..]
vier weken!?!het is daar zeker veel warmer dan hier?
.
Ow, ik dacht dat je morgen ging ofzoquote:Op dinsdag 25 januari 2005 17:12 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
jaaa, nou in het zuiden in het noorden sneeuwt het...
Wees gerust ik ga pas in Juni.......dan is het daar godsvergeten heet al, in iedere geval ben ik verzekert van een droge zomer....
Andijvie.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 16:41 schreef Julien het volgende:
GEEN ID WAAR IK DIT MOET PLAATSTEN......?!
Begin Maart worden op mijn school bondsverkiezingen gehouden voor de schoolbond. Als je hierin zit mag je, samen met nog 6 mensen, de feesten + activiteiten organiseren en nog veel meer dingen voor de leerlingen. Ieder huidig bondslid kiest een 4e klasser als bondskandidaat, iedere 4e klasser maar hiertegen als tegenkandidaat, uiteindelijk beslissen alle leerlingen behalve de 1e klas (dus 2 t/m 6) wie er winnen, en op het schoolfeest wordt dat bekend gemaakt. Dan ben je voor een jaar bondslid, dus t/m halverwege de 5e klas.
De bondsdag is altijd een hele happening met debatten voor heel de school tussen de strijders om 1 functie, promotie, posters, etc. Mijn vraag is of jullie nog tips hebben om de leerlingen op míj te laten stemmen. Ideeën als spandoeken/borden, t-shirts, en megafoons staan al op het lijstje.
Bijv. een BNer leek mij een goed plan, maar hoe regel ik dit? Mijn school is in Rotterdam. Ik hoop op wat tips, alvast bedankt!
Je zit toch niet op het Erasmiaans he?!quote:Op dinsdag 25 januari 2005 16:41 schreef Julien het volgende:
GEEN ID WAAR IK DIT MOET PLAATSTEN......?!
Begin Maart worden op mijn school bondsverkiezingen gehouden voor de schoolbond. Als je hierin zit mag je, samen met nog 6 mensen, de feesten + activiteiten organiseren en nog veel meer dingen voor de leerlingen. Ieder huidig bondslid kiest een 4e klasser als bondskandidaat, iedere 4e klasser maar hiertegen als tegenkandidaat, uiteindelijk beslissen alle leerlingen behalve de 1e klas (dus 2 t/m 6) wie er winnen, en op het schoolfeest wordt dat bekend gemaakt. Dan ben je voor een jaar bondslid, dus t/m halverwege de 5e klas.
De bondsdag is altijd een hele happening met debatten voor heel de school tussen de strijders om 1 functie, promotie, posters, etc. Mijn vraag is of jullie nog tips hebben om de leerlingen op míj te laten stemmen. Ideeën als spandoeken/borden, t-shirts, en megafoons staan al op het lijstje.
Bijv. een BNer leek mij een goed plan, maar hoe regel ik dit? Mijn school is in Rotterdam. Ik hoop op wat tips, alvast bedankt!
Erasmiaans? Je klinkt al helemaal als een echte studentquote:Op dinsdag 25 januari 2005 17:33 schreef BVO het volgende:
[..]
Je zit toch niet op het Erasmiaans he?!.
Is een middelbare school. Mijn oude middelbare.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 17:38 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Erasmiaans? Je klinkt al helemaal als een echte student![]()
Ow, ik dacht dat het studenten-slang was voor Erasmus Universiteitquote:Op dinsdag 25 januari 2005 17:40 schreef BVO het volgende:
[..]
Is een middelbare school. Mijn oude middelbare.. Naast het Dijkzigt.
.
studentenslangquote:Op dinsdag 25 januari 2005 17:42 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat het studenten-slang was voor Erasmus UniversiteitSilly me
Ja helemaalquote:Op dinsdag 25 januari 2005 17:40 schreef BVO het volgende:
[..]
Is een middelbare school. Mijn oude middelbare.. Naast het Dijkzigt.
.
Ik hebquote:Op dinsdag 25 januari 2005 18:03 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik voel je pijn, Buup..
Ik heb morgen. Maatschappijleer.
. Maar het gaat over mens en werk en dat is übersaai en ik heb dan ook totaal geen zin om te leren.
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |