Nee dat is waar, vandaar dus ook dat zij haar telefoonnummer 10x heeft moeten wijzigen en al 5x nieuwe lingerie heeft moeten kopen na het mysterieus verdwijnen van haar lingerie uit haar wasmandquote:Op dinsdag 25 januari 2005 01:35 schreef Zhenar het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar ff serieus: Een echte stalker laat zich daar natuurlijk niet door afschrikken.
Nee dank je, da's niet mijn ding.quote:
Inderdaad. En moet jij eens raden wat ik momenteel draag.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 01:37 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee dat is waar, vandaar dus ook dat zij haar telefoonnummer 10x heeft moeten wijzigen en al 5x nieuwe lingerie heeft moeten kopen na het mysterieus verdwijnen van haar lingerie uit haar wasmand
Mijn reet is best smakelijk hoorquote:
Ooh.. toch niet die roze met remsporen erop?quote:Op dinsdag 25 januari 2005 01:40 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nee dank je, da's niet mijn ding.
[..]
Inderdaad. En moet jij eens raden wat ik momenteel draag.
Hmmm... Inge Schrama's remsporen... (Hee! Dát is een leuke Topic Titel!)quote:Op dinsdag 25 januari 2005 01:42 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ooh.. toch niet die roze met remsporen erop?
En wat is er mis met mijn reet?
Inderdaadquote:Op dinsdag 25 januari 2005 01:46 schreef Zhenar het volgende:
Hmmm... Inge Schrama's remsporen... (Hee! Dát is een leuke Topic Titel!)
Ik heb helemaal geen dikke reetquote:Op dinsdag 25 januari 2005 01:46 schreef Zhenar het volgende:
Jouw reet is vast dik in orde (ookal heb jij die nog nooit geshowed in de Efteling), maar kontlikken is nu niet bepaald iets waarvan ik denk "Hee, laat ik dát eens gaan doen!"
quote:Op dinsdag 25 januari 2005 01:49 schreef Dizer het volgende:
[..]
Inderdaad
[..]
Ik heb helemaal geen dikke reet
Ik heb een mooie ronde reet waar elke vrouw op zou vallen
Maar goed, misschien heb ik het verkeerd begrepen, maar ik dacht dat jij bi was? Vergeef me als ik het verkeerd heb
Zo bedoel ik het niet!!!!quote:Op dinsdag 25 januari 2005 01:52 schreef Zhenar het volgende:
[..]
![]()
Dat ik bi ben betekent niet dat ik met plezier andermans aars oraal wil verkennen! Ik weet niet hoe jij daar over denkt...
quote:Op dinsdag 25 januari 2005 01:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het niet!!!!
Ik begreep eerst gewoon, dat je niks van jongens zou willen of zo... My bad...
Niks met konten te maken. Je kan ook gewoon bi/gay zijn zonder het kontebonken/likken gedoe.. Heel begrijpelijk! Gay/Bi zijn wil niet alleen maar zeggen dat het met sex te maken heeft...
Mooi, zijn we daar met elkaar over eens. Ik ben heel open-minded en zo en heb totaal niks tegen homo's of zo. Alleen heb ik het net zo op die types die zich gedragen als een vrouw en ook kleden als een vrouw. Je hebt ook gewone homo's die zich heel normaal gedragen en dat zijn nou de aardige gasten!quote:
Bah, nichten... Praat me er niet van.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 02:00 schreef Dizer het volgende:
[..]
Mooi, zijn we daar met elkaar over eens. Ik ben heel open-minded en zo en heb totaal niks tegen homo's of zo. Alleen heb ik het net zo op die types die zich gedragen als een vrouw en ook kleden als een vrouw. Je hebt ook gewone homo's die zich heel normaal gedragen en dat zijn nou de aardige gasten!
Same here!!quote:Op dinsdag 25 januari 2005 02:04 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Bah, nichten... Praat me er niet van.![]()
Iedereen moet natuurlijk zelf weten hoe hij/zij zich gedraagt, maar van die verwijfde lui kan ik me echt aan ergeren. Net als luidruchtige mensen, vind ik ook heel irritant.
PS: Inge Schrama slipjes dragen... valt dat onder "zich kleden als een vrouw"?
Go Dizer!quote:Op dinsdag 25 januari 2005 02:09 schreef Dizer het volgende:
woooohoe! Nog 1 pagina en dan ben ik klaar
1 Biertje... dat smaakte naar meer dus pak nu een tweede.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 02:28 schreef Dizer het volgende:
Ik ben bijna klaar
Heb je al wat bier op?
ARGH! Hoe deal je met zo weinig slaap?!quote:
Joechhei!!quote:
Ben het inmiddels gewend. Ik slaap echt heel weinig en in het weekend haal ik alles in. Dan slaap ik zaterdag van 18:00 tot 21:00 na dat ik van mijn werk kom en op zondag is de hele dag slaap dagquote:Op dinsdag 25 januari 2005 02:39 schreef Zhenar het volgende:
[..]
ARGH! Hoe deal je met zo weinig slaap?!
Hoe laat ben jij van plan om je bed in te duiken?quote:
Maar als je een slaap dag hebt houd je geen tijd over om in het weekend leuke dingen te doen!quote:Op dinsdag 25 januari 2005 02:40 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ben het inmiddels gewend. Ik slaap echt heel weinig en in het weekend haal ik alles in. Dan slaap ik zaterdag van 18:00 tot 21:00 na dat ik van mijn werk kom en op zondag is de hele dag slaap dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |