Ondanks de moeite die'k moest doen om'm te zien te krijgen vind'k het een prachtplaat.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 09:40 schreef err het volgende:
[afbeelding]
Mauritius, 3 weken terug
30 seconden sluitertijd. 2 fotos aanelkaar geplakt met panorama programma.
Die 1ste kan je mss nog door neatimage trekken en dan kijken of hij met minder korrel niet nog mooier is.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:03 schreef An24 het volgende:
Paar uit egypte:
[afbeelding]
Onwijs korrelig vanwege de iso, maar plaatje is wel mooi
[afbeelding]
[afbeelding]
Neatimage? vergeef me, ik ben nog leekje met photoshop enzo... dus please explain...zou leuk zijn als ik hem minder korrelig kan krijgen. Verder bedankt voor je reactiequote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:15 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Die 1ste kan je mss nog door neatimage trekken en dan kijken of hij met minder korrel niet nog mooier is.
2. vind'k een beetje onscherp.
3. Is prachtig
sorry..blijkbaar is deeplinking nu verbodenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:14 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Ondanks de moeite die'k moest doen om'm te zien te krijgen vind'k het een prachtplaat.
hehe, was al zo nieuwsgierig....maar was wachten waard hoor. Ben onder de indrukquote:Op woensdag 20 juli 2005 08:51 schreef err het volgende:
[..]
sorry..blijkbaar is deeplinking nu verboden
hier nogmaals dan..
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |