Wat denk je wat ik daar o.a een dikke 2 weken heb gedaanquote:Op woensdag 7 september 2005 23:50 schreef Klonk het volgende:
ik zie me daar helemaal zitten, cocktailtje, pootjes in het water
Ik weet wat je bedoeldquote:Op zaterdag 17 september 2005 02:02 schreef AltamirA het volgende:
mijn zonsondergangen in alanya:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
lang niet zo fraai als die van velen hier, maar ach ze zijn prima voor mooie herinneringen he;)
hehe, nou het paartje op de foto was de hele tijd voor mijn lens aan het kleffen, en ik dacht, ik kan ze ontwijken óf er een mooi plaatje van schietenquote:Op zaterdag 17 september 2005 15:22 schreef -calimero- het volgende:
[..]
De 3e is denk ik vooral heel mooi voor jullie zelf![]()
vette foto! Ik vind t zelf nog altijd moeilijk om een beetje de balans te vinden tussen hoeveelheid land en lucht op een foto, maar daar zijn geen (on)geschreven regels voor te vinden toch ofwel?quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:25 schreef Zbie het volgende:
Zonsondergang in Terschelling maandag
[afbeelding]
Met tekenles op de middelbare school moesten we de horizon op ongeveen 2/3 van onder leggen, zodat je 1/3 lucht had. Maar dan was het onderwerp wat je tekende wel op het land. Dus misschien als het onderwerp de lucht / wolken enzo zijn andersom? dus 2/3 lucht?quote:Op zaterdag 17 september 2005 17:39 schreef AltamirA het volgende:
[..]
vette foto! Ik vind t zelf nog altijd moeilijk om een beetje de balans te vinden tussen hoeveelheid land en lucht op een foto, maar daar zijn geen (on)geschreven regels voor te vinden toch ofwel?
Dat klopt. De gulden snede is een gangbare regel. Voor wie de wiskundige benadering wil nalezen: http://nl.wikipedia.org/wiki/Gulden_snedequote:Op zaterdag 17 september 2005 18:26 schreef -calimero- het volgende:
[..]
Met tekenles op de middelbare school moesten we de horizon op ongeveen 2/3 van onder leggen, zodat je 1/3 lucht had. Maar dan was het onderwerp wat je tekende wel op het land. Dus misschien als het onderwerp de lucht / wolken enzo zijn andersom? dus 2/3 lucht?
Dank jequote:Op zaterdag 17 september 2005 17:39 schreef AltamirA het volgende:
[..]
vette foto! Ik vind t zelf nog altijd moeilijk om een beetje de balans te vinden tussen hoeveelheid land en lucht op een foto, maar daar zijn geen (on)geschreven regels voor te vinden toch ofwel?
Mooie foto!quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:37 schreef MrTimbo.B het volgende:
[afbeelding]
hier ook een van mijn probeerseltjes
Je moest hier zonsondergangen posten hoor!quote:Op maandag 19 september 2005 09:08 schreef CompuMess het volgende:
Ik gooi er maar weer eens een Zonsopkomstje tussendoor...
[afbeelding]
Jammer dat het allemaal zo centaal staat, ik zou zelf een stuk van de onderkant afhalenquote:Op maandag 19 september 2005 09:08 schreef CompuMess het volgende:
[afbeelding]
Als je de OP leest zie je dat zonsopkomst ook magquote:Op maandag 19 september 2005 09:43 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Je moest hier zonsondergangen posten hoor!![]()
vette plaat!!
quote:Op maandag 19 september 2005 09:08 schreef CompuMess het volgende:
[afbeelding]
Damn, geen woordig voor, die kleuren, die laag hangende mist, die schaduw, werkelijk geweldig.quote:Op maandag 19 september 2005 11:49 schreef CompuMess het volgende:
De foto is inmiddels een beetje gedecentraliseerd....
[afbeelding]
Ik vond die donkere onderkant zelf niet al te storend, was een leuke overgang van de schaduwpartij.
Maar ja, het was idd wel een beetje alles in 't midden.
@H-G-T: Misschien is een topic rename handig?
Wow CompuMess, deze is mooi! Alleen jammer dat de zon zo ongelofelijk fel in beeld is, maar dat is misschien juist ook wel wat deze foto zo mooi maakt. Mag ik vragen hoe je de belichting geregeld hebt?quote:Op dinsdag 20 september 2005 14:40 schreef CompuMess het volgende:
[afbeelding]
Vanochtend in Amsterdam...
Dank je!quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:42 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Wow CompuMess, deze is mooi! Alleen jammer dat de zon zo ongelofelijk fel in beeld is, maar dat is misschien juist ook wel wat deze foto zo mooi maakt. Mag ik vragen hoe je de belichting geregeld hebt?
quote:Op maandag 3 oktober 2005 09:03 schreef CompuMess het volgende:
En nu maar wachten tot ze de maan er weer voorschuiven!
Wow, echt prachtig!quote:Op maandag 3 oktober 2005 09:03 schreef CompuMess het volgende:
[afbeelding]
1.
[afbeelding]
2.
[afbeelding]
3.
En nu maar wachten tot ze de maan er weer voorschuiven!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |