Ondanks de moeite die'k moest doen om'm te zien te krijgen vind'k het een prachtplaat.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 09:40 schreef err het volgende:
[afbeelding]
Mauritius, 3 weken terug
30 seconden sluitertijd. 2 fotos aanelkaar geplakt met panorama programma.
Die 1ste kan je mss nog door neatimage trekken en dan kijken of hij met minder korrel niet nog mooier is.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:03 schreef An24 het volgende:
Paar uit egypte:
[afbeelding]
Onwijs korrelig vanwege de iso, maar plaatje is wel mooi
[afbeelding]
[afbeelding]
Neatimage? vergeef me, ik ben nog leekje met photoshop enzo... dus please explain...zou leuk zijn als ik hem minder korrelig kan krijgen. Verder bedankt voor je reactiequote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:15 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Die 1ste kan je mss nog door neatimage trekken en dan kijken of hij met minder korrel niet nog mooier is.
2. vind'k een beetje onscherp.
3. Is prachtig
sorry..blijkbaar is deeplinking nu verbodenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:14 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Ondanks de moeite die'k moest doen om'm te zien te krijgen vind'k het een prachtplaat.
hehe, was al zo nieuwsgierig....maar was wachten waard hoor. Ben onder de indrukquote:Op woensdag 20 juli 2005 08:51 schreef err het volgende:
[..]
sorry..blijkbaar is deeplinking nu verboden
hier nogmaals dan..
[afbeelding]
Is deze foto helemaal onbewerkt, of heb je er een beetje rood bijgedaan? Hoe dan ook: heel mooi, al die rode vlekken aan de onderkant van de wolken.quote:Op woensdag 20 juli 2005 17:25 schreef Melluh het volgende:
[afbeelding]
Foto van vlak na zonsondergang aan de voet van Mount Bruce in Western Australia vlakbij Karijini National Park. Australia is echt het land van de mooie zonsondergangen, ik heb er zoveel meegemaakt, prachtig
Zou ik niet zeggenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:58 schreef RonaldV het volgende:
Zonsondergang van vanavond:
[afbeelding]
Waarom had jij dinsdag wel mooi weer?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:18 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Zou ik niet zeggen
Het concept zonsondergang komt niet tot z'n
recht omdat het "model" te machtig in het beeld staat.
Want het eerste wat opvalt als je de foto ziet is het model.
De zonsondergang moet je zoeken bij wijze van spreken.
Eentje van afgelopen Dinsdag
[afbeelding]
Mischien omdat de weergoden goed gezind warenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:26 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Waarom had jij dinsdag wel mooi weer?![]()
Wat ik aan deze vooral mooi vind zijn de stralen die boven de wolken uitkomen! De gebouwen eronder vind ik niet zo geweldig, maar die stralen maken hem helemaal goed!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 20:28 schreef Salvad0R het volgende:
zo dan
[[url=http://img31.imageshack.us/img31/4563/zonnethe0cu.th.jpg]afbeelding][/URL]
Je zon komt op!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:35 schreef Dr_Evil het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
St. Jean de Monts, Frankrijk vorige week..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |