Hoe kun je nou positief zeggen dat iemand iets fout doet? *Bart slaat in het net* *Ik ren op hem af, duik op m'n kniëen en schreeuw: "Bart, Bart, bedankt, prachtige bal Bart, Ge-ni-aal"*, of hoe had jij dat dan gedacht?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 19:52 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Hij is er zich zelf ook echt wel van bewust dat ie er al een paar achter elkaar in het net slaat, als jij dat dan nog even gaat benadrukken wordt het daar echt niet beter van. Als je al feedback wil geven, zeg dan iets positiefs.
Jij weet net zogoed als ik dat dat tóen enigszins misplaatst was. Zijn opmerking dus.quote:Opbouwende kritiek is nog altijd iets anders dan zeggen wat er fout gedaan wordt. Als Bart dan iets zegt over jouw techniek is het meteen helemaal fout,
Zo zie ik dat dus niet, zeker in die situatie had hij gewoon z'n mond moeten houden, en die stém erbij dan ook. Zo godsgans serieusquote:terwijl het nog niet eens erg negatief was, maar eerder een advies. Nou snap ik ergens wel dat je niet van hem wilt leren hoe het moet, maar een tikkeltje arrogant is het wel.
Hoppa, daar heb je het fundamentele probleem van ons team, je moet het niet als een spelletje zien, je moet het realistisch inschatten en inzien dat we hier zijn gekomen om te winnen, ten koste van die anderen, die het best leuk vinden om ook wel eens te verliezen, zíj spelen het toch maar voor de leuk.quote:Je zou je eigenlijk eens wat minder op moeten winden over het spel van anderen. Het is slechts een spelletje, bovendien heeft het ook erg weinig zin om je daarover druk te maken.
Damn right dat ik die bedoel, 410 km/hquote:Op vrijdag 28 januari 2005 19:52 schreef MrAli het volgende:
[..]
The SledgeHammer Corvette hmz..? Do you mean this one?
SledgeHammer Corvette:
[..]
[afbeelding]
wel een aardig autootje..
wat vind jij nou bijvoorbeeld wel een mooie auto?quote:
Gokje:quote:Op vrijdag 28 januari 2005 20:00 schreef MrAli het volgende:
[..]
wat vind jij nou bijvoorbeeld wel een mooie auto?
'Better luck next time', o.i.d.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 19:58 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Hoe kun je nou positief zeggen dat iemand iets fout doet? *Bart slaat in het net* *Ik ren op hem af, duik op m'n kniëen en schreeuw: "Bart, Bart, bedankt, prachtige bal Bart, Ge-ni-aal"*, of hoe had jij dat dan gedacht?
Ergens bedoelt ie het wel goed.quote:[..]
Jij weet net zogoed als ik dat dat tóen enigszins misplaatst was. Zijn opmerking dus.
[..]
Zo zie ik dat dus niet, zeker in die situatie had hij gewoon z'n mond moeten houden, en die stém erbij dan ook. Zo godsgans serieus
Tja, als het idealisme om te winnen ten koste gaat van het spelplezier dan weet ik niet of dat wel zo'n geweldige keus is. Misschien ben je wat te serieus voor het team, voor de meesten zal het namelijk toch meer om het plezier gaan en ik geef ze daarin geen ongelijk.quote:[..]
Hoppa, daar heb je het fundamentele probleem van ons team, je moet het niet als een spelletje zien, je moet het realistisch inschatten en inzien dat we hier zijn gekomen om te winnen, ten koste van die anderen, die het best leuk vinden om ook wel eens te verliezen, zíj spelen het toch maar voor de leuk.
Ja...quote:Op vrijdag 28 januari 2005 20:04 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
'Better luck next time', o.i.d.Nee goed, je kan inderdaad beter gewoon je mond houden.
Ergens bedoelt ie het wel goed.
Ik haal mijn plezier uit het verslaan van de tegenstander, zo werkt het nu eenmaal in de sport.quote:Tja, als het idealisme om te winnen ten koste gaat van het spelplezier dan weet ik nu of dat wel zo'n geweldige keus is. Misschien ben je wat te serieus voor het team, voor de meesten zal het namelijk toch meer om het plezier gaan en ik geef ze daarin geen ongelijk.
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 19:59 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Damn right dat ik die bedoel, 410 km/h.
Dat lijkt me heel erg sterk eigenlijk.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 20:09 schreef MrAli het volgende:
[..]
als je met 260 km/h of sneller langs een flitspaal rijd doet ie niets..helemaal niets..
dus dat is makkelijk gedaan..
Wel, ik raak iig niet zo gefrustreerd als we eens een puntje laten schieten.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 20:06 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ja....
[..]
Ik haal mijn plezier uit het verslaan van de tegenstander, zo werkt het nu eenmaal in de sport.
Je wilt toch niet beweren dat jij er ook zo een bent, een Recreant..
dat is volgens mij een limiet die erop ingesteld staat, of dat die camera het niet meer aankan en daarom maar niets doet..quote:Op vrijdag 28 januari 2005 20:19 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Dat lijkt me heel erg sterk eigenlijk.
als je met een (team)sport, tijdens een wedstrijd, niet 200% geeft om te winnen vind ik dat je dan beter helemaal niets kan doen..quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:17 schreef errrrr het volgende:
En Alwin, het is echt totale onzin om dan maar 'thuis op de bank te gaan zitten.'
jij doet niet veel anders neej..quote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:11 schreef NerdoNielso het volgende:
Thuis op de bank zitten is wel okey hoor
of course it was..quote:
ik ga morgen eens kijken..quote:Op zaterdag 29 januari 2005 00:16 schreef errrrr het volgende:
Ok, nu 'opnieuw' begonnen met snake, alleen nu met svgalib. Pixel voor pixel, mooi, maar nadeel is dat het niet over ssh kan, en ik zal nog ff testen of het ook makkelijk windows-portable is.
Vast welquote:Op zaterdag 29 januari 2005 10:01 schreef MAX_crazy het volgende:
BOEM BOEM BOEM .... BUIKEN!~!!!!!......
haahaha... was gister echt geweldig grappig en leuk.
Een c dingetje, ik heb nu weer een vraag, maar ik betwijfel of jij daar ht antwoord op weetquote:Op zaterdag 29 januari 2005 00:17 schreef MrAli het volgende:
[..]
jij doet niet veel anders neej..het liefst met een biertje..en een bak/zak chips vlak naast je..
owjah..en als ik op 'afwezig' sta, ben ik dat dus meestal ook..zoals ook vanavond..
wat wou je vragen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |