abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24803901
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 19:52 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Hij is er zich zelf ook echt wel van bewust dat ie er al een paar achter elkaar in het net slaat, als jij dat dan nog even gaat benadrukken wordt het daar echt niet beter van. Als je al feedback wil geven, zeg dan iets positiefs.
Hoe kun je nou positief zeggen dat iemand iets fout doet? *Bart slaat in het net* *Ik ren op hem af, duik op m'n kniëen en schreeuw: "Bart, Bart, bedankt, prachtige bal Bart, Ge-ni-aal"*, of hoe had jij dat dan gedacht?
quote:
Opbouwende kritiek is nog altijd iets anders dan zeggen wat er fout gedaan wordt. Als Bart dan iets zegt over jouw techniek is het meteen helemaal fout,
Jij weet net zogoed als ik dat dat tóen enigszins misplaatst was. Zijn opmerking dus.
quote:
terwijl het nog niet eens erg negatief was, maar eerder een advies. Nou snap ik ergens wel dat je niet van hem wilt leren hoe het moet, maar een tikkeltje arrogant is het wel.
Zo zie ik dat dus niet, zeker in die situatie had hij gewoon z'n mond moeten houden, en die stém erbij dan ook. Zo godsgans serieus
quote:
Je zou je eigenlijk eens wat minder op moeten winden over het spel van anderen. Het is slechts een spelletje, bovendien heeft het ook erg weinig zin om je daarover druk te maken.
Hoppa, daar heb je het fundamentele probleem van ons team, je moet het niet als een spelletje zien, je moet het realistisch inschatten en inzien dat we hier zijn gekomen om te winnen, ten koste van die anderen, die het best leuk vinden om ook wel eens te verliezen, zíj spelen het toch maar voor de leuk.
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_24803926
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 19:52 schreef MrAli het volgende:

[..]

The SledgeHammer Corvette hmz..? Do you mean this one?

SledgeHammer Corvette:
[..]

[afbeelding]

wel een aardig autootje..
Damn right dat ik die bedoel, 410 km/h .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  vrijdag 28 januari 2005 @ 20:00:20 #178
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_24803938
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 19:47 schreef DearPrudence het volgende:

[..]

nee, vind ik niet mooi.
wat vind jij nou bijvoorbeeld wel een mooie auto?
# "Een niet opgeruimde kamer en bureau vol troep is het kenmerk van een genie!"
# "Winnen is belangrijker dan meedoen!"
# "Alles wat niet mag is leuk om wel te doen!"
# Hendrik Johannes Cruijff
pi_24803960
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 20:00 schreef MrAli het volgende:

[..]

wat vind jij nou bijvoorbeeld wel een mooie auto?
Gokje:

.
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_24804036
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 19:58 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Hoe kun je nou positief zeggen dat iemand iets fout doet? *Bart slaat in het net* *Ik ren op hem af, duik op m'n kniëen en schreeuw: "Bart, Bart, bedankt, prachtige bal Bart, Ge-ni-aal"*, of hoe had jij dat dan gedacht?
'Better luck next time', o.i.d. Nee goed, je kan inderdaad beter gewoon je mond houden.
quote:
[..]

Jij weet net zogoed als ik dat dat tóen enigszins misplaatst was. Zijn opmerking dus.
[..]

Zo zie ik dat dus niet, zeker in die situatie had hij gewoon z'n mond moeten houden, en die stém erbij dan ook. Zo godsgans serieus
Ergens bedoelt ie het wel goed.
quote:
[..]

Hoppa, daar heb je het fundamentele probleem van ons team, je moet het niet als een spelletje zien, je moet het realistisch inschatten en inzien dat we hier zijn gekomen om te winnen, ten koste van die anderen, die het best leuk vinden om ook wel eens te verliezen, zíj spelen het toch maar voor de leuk.
Tja, als het idealisme om te winnen ten koste gaat van het spelplezier dan weet ik niet of dat wel zo'n geweldige keus is. Misschien ben je wat te serieus voor het team, voor de meesten zal het namelijk toch meer om het plezier gaan en ik geef ze daarin geen ongelijk.
"There are no short cuts to any place worth going"
- Beverly Sills
pi_24804086
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 20:04 schreef Pizza_Shooter het volgende:

[..]

'Better luck next time', o.i.d. Nee goed, je kan inderdaad beter gewoon je mond houden.

Ergens bedoelt ie het wel goed.
Ja... .
quote:
Tja, als het idealisme om te winnen ten koste gaat van het spelplezier dan weet ik nu of dat wel zo'n geweldige keus is. Misschien ben je wat te serieus voor het team, voor de meesten zal het namelijk toch meer om het plezier gaan en ik geef ze daarin geen ongelijk.
Ik haal mijn plezier uit het verslaan van de tegenstander, zo werkt het nu eenmaal in de sport.

Je wilt toch niet beweren dat jij er ook zo een bent, een Recreant. .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  vrijdag 28 januari 2005 @ 20:09:37 #182
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_24804148
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 19:59 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Damn right dat ik die bedoel, 410 km/h .

als je met 260 km/h of sneller langs een flitspaal rijd doet ie niets.. helemaal niets..
dus dat is makkelijk gedaan..

maar de snelste auto ooit..de snelste auto voor de openbare weg misschien..
maar er zijn heus wel auto's die sneller gaan (lijkt mij)..ik zal eens even Google er op naslaan..
  vrijdag 28 januari 2005 @ 20:14:33 #183
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_24804166
*ff geen zin in alles quoten*

als je aan een sport doet, zeker een teamsport, vind ik wel dat je iig voor 200% moet inzetten..
zodat je er iig alles aan doet wel te winnen..en als je dan niet zoveel kan, nouja..daar kan ik dan mee leven..
maar als je er iig maar alles aan doet..
want het gaat uiteingelijk natuurlijk wel om het winnen..boven alles..want anders kan je beter thuis op de bank gaan zitten..en niet gaan sporten..
pi_24804233
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 20:09 schreef MrAli het volgende:

[..]

als je met 260 km/h of sneller langs een flitspaal rijd doet ie niets.. helemaal niets..
dus dat is makkelijk gedaan..
Dat lijkt me heel erg sterk eigenlijk.
- Beverly Sills
pi_24804244
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 20:06 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Ja... .
[..]

Ik haal mijn plezier uit het verslaan van de tegenstander, zo werkt het nu eenmaal in de sport.

Je wilt toch niet beweren dat jij er ook zo een bent, een Recreant. .
Wel, ik raak iig niet zo gefrustreerd als we eens een puntje laten schieten.
- Beverly Sills
  vrijdag 28 januari 2005 @ 20:41:06 #186
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_24804505
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 20:19 schreef Pizza_Shooter het volgende:

[..]

Dat lijkt me heel erg sterk eigenlijk.
dat is volgens mij een limiet die erop ingesteld staat, of dat die camera het niet meer aankan en daarom maar niets doet..
maar hoe vaak komt het nou voor dat iemand met 260 km/h of harder langs een flitspaal rijd? (totdat ik rond Kerst van dit jaar mijn rijbewijs haal.. ) ten eerste al het risico dat je met 255 km/h er voorbij rijd en dus wel geflitst word en dan vervolgens je rijbewijs en je auto kwijt bent en waarschijnlijk nooit meer terug krijgt..
(btw heb ik het nooit zelf geprobeerd..want ik heb (nog) geen auto, op de fiets haal ik het net niet.. )
  vrijdag 28 januari 2005 @ 22:17:18 #187
42436 errrrr
aka HaQDaQ
pi_24805682
Zo, ook weer thuis, in de HEMA de hele avond fijn kauwgom van de vloer lopen schrobben en de pilaren schoon lopen soppen
En Alwin, wat is 'jouw manier van snake maken' dan?
En Ruben, wat is er mis met Recreant zijn? Henk loopt 'vaak' op atletiek tegen ons te zeuren dat we niet fanatiek genoeg zijn, nee, voor mij hoefd het ook niet zo fanatiek. Ik maak me geen illusie's, ik weet dat ik nooit goed zal worden ( ). Ik vind het gewoon leuk / lekker om wat te sporten, en dan hoeft helemaal niet zoo intensief hoor. In een teamsport is het inderdaad anders, maar daarom moet je een team hebben wat bij elkaar past. En Alwin, het is echt totale onzin om dan maar 'thuis op de bank te gaan zitten.'
"What a splendid head, yet no brain."
"Why use Windows when there is a door?"
pi_24806870
Thuis op de bank zitten is wel okey hoor
  zaterdag 29 januari 2005 @ 00:15:01 #189
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_24808049
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 22:17 schreef errrrr het volgende:
En Alwin, het is echt totale onzin om dan maar 'thuis op de bank te gaan zitten.'
als je met een (team)sport, tijdens een wedstrijd, niet 200% geeft om te winnen vind ik dat je dan beter helemaal niets kan doen..
pi_24808075
Ok, nu 'opnieuw' begonnen met snake, alleen nu met svgalib. Pixel voor pixel, mooi, maar nadeel is dat het niet over ssh kan, en ik zal nog ff testen of het ook makkelijk windows-portable is.
pi_24808086
Zo, was leuk, he Ali? .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  zaterdag 29 januari 2005 @ 00:17:53 #192
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_24808091
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 23:11 schreef NerdoNielso het volgende:
Thuis op de bank zitten is wel okey hoor
jij doet niet veel anders neej.. het liefst met een biertje..en een bak/zak chips vlak naast je..

owjah..en als ik op 'afwezig' sta, ben ik dat dus meestal ook..zoals ook vanavond..
wat wou je vragen?
  zaterdag 29 januari 2005 @ 00:21:33 #193
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_24808146
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 00:17 schreef -Mzraki- het volgende:
Zo, was leuk, he Ali? .
of course it was..

eerste flink de beuk erin..en daarna een knaller als afsluiting..
(heb hier ook nog wel wat kruit enz. liggen..zal als ik tijd heb eens kijken wat daarmee omver te blazen is.. )
  zaterdag 29 januari 2005 @ 00:24:52 #194
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_24808215
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 00:16 schreef errrrr het volgende:
Ok, nu 'opnieuw' begonnen met snake, alleen nu met svgalib. Pixel voor pixel, mooi, maar nadeel is dat het niet over ssh kan, en ik zal nog ff testen of het ook makkelijk windows-portable is.
ik ga morgen eens kijken..
en 'mijn' manier is niet echt veel anders, alleen eens opnieuw typen, zoveel mogelijk uit mijn hoofd van wat we vanmiddag gedaan hebben..
en het dan op mijn manier geordent enz..
  zaterdag 29 januari 2005 @ 00:29:48 #195
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_24808313
maar ik ga nu pitten..
latur..
pi_24811336
BOEM BOEM BOEM .... BUIKEN!~!!!!!......
haahaha... was gister echt geweldig grappig en leuk.
pi_24812211
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 10:01 schreef MAX_crazy het volgende:
BOEM BOEM BOEM .... BUIKEN!~!!!!!......
haahaha... was gister echt geweldig grappig en leuk.
Vast wel
pi_24813754
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 00:17 schreef MrAli het volgende:

[..]

jij doet niet veel anders neej.. het liefst met een biertje..en een bak/zak chips vlak naast je..

owjah..en als ik op 'afwezig' sta, ben ik dat dus meestal ook..zoals ook vanavond..
wat wou je vragen?
Een c dingetje, ik heb nu weer een vraag, maar ik betwijfel of jij daar ht antwoord op weet
pi_24814486
Ok, mijn snake in svgalib werkt nu goed al zeg ik het zelf. Voor Alwin:
je kan 'm download op http://haqdaq.mine.nu/~haqdaq/snake Werkt dus alleen onder linux. Eerst nog even een chmod 775 snake en chmod u+s sanke en dan ./snake
(moet je btw wel die svgalib hebben geinstalleerd...)

[ Bericht 1% gewijzigd door errrrr op 29-01-2005 14:18:13 ]
pi_24815154
http://www.maroc.nl/tijdelijk/dlr.wmv

Hij heeft met z'n bewering dat er nu een heel eenvoudige oplossing wordt gegeven voor de criminaliteit, namelijk dat de marrokaanse jongeren de schuldigen zijn, en dat dit natuurlijk niet klopt, wel gelijk. Maar ik ben het niet echt met z'n conclusie eens. Niemand achtte de doodstraf terecht, natuurlijk niet. Maar was dat ook wat die Germainine C. (oid) in haar hoofd had toen ze haar auto in de achteruit schakelde?

Evengoed wel een mooi column.
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')