abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24856812
gedeelde eerste plaats?
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_24856821
Heitinga komt af en toe nog dom over zodat iedereen moet lachen; Robben is net een informatieboekje.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_24856837
Heitinga is ook niet bepaald een genie te noemen, je komt idd vrijd dom over
pi_24856849
Ik doel juist op Heitinga. Robben is geen domme jongen, maar ook niet interessant. Die combinatie is dodelijk saai
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_24856947
nee robben is zeker niet dom. Heitinga's mediatraining is echt een ramp voor dit programma
pi_24857018
Inderdaad, af en toe valt ie toch uit z'n rol en dan zie je z'n abnormale domheid weer ff terug Hij kijkt als een VSO'er en als hij door Vitesse was gescout i.p.v. Ajax was het een tweede Hofs geweest. Nu maakt dit op het veld niet uit, maar in programma's is 't een minder succes Robben is dan weer dodelijk saai, dat is zijn manco. Ik vraag me af wat Robben met die 70.000 pond per week doet, dvd's verzamelen van Ovide?
pi_24858675
Wat doet die Kieft toch in de uitzending?
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_24858785
Die Derksen is ook 'n idioot. Hoe kan hij weten of die Robert nou wel of niet goed is op basis van 2 wedstrijdjes bij Spartak Moskou van 4 jaar geleden
pi_24858792
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 10:12 schreef Dylan Dog het volgende:
Wat doet die Kieft toch in de uitzending?
Ja, daar stoor ik me ook al tijden aan. Met z'n cliches en herhalingen. Zegt elke week hetzelfde.

Daarnaast zouden ze geen voetballers moeten uitnodigen. Dat bleek gister maar weer eens.
  dinsdag 1 februari 2005 @ 11:15:09 #285
50936 The_Hives
Is nu tripple oom Hives O+ !!!
pi_24859665
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 10:22 schreef Sloggi het volgende:
Die Derksen is ook 'n idioot. Hoe kan hij weten of die Robert willekeurige speler nou wel of niet goed is op basis van 2 wedstrijdjes samenvattingen van Spartak Moskou een willekeurige club van 4 max 2 jaar geleden
Daar baseert cultheld zijn hele repertoire op hier in VBL
AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
pi_24861187
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 10:23 schreef gras het volgende:

[..]

Ja, daar stoor ik me ook al tijden aan. Met z'n cliches en herhalingen. Zegt elke week hetzelfde.

Daarnaast zouden ze geen voetballers moeten uitnodigen. Dat bleek gister maar weer eens.
Maar vergeleken Derksen is bijna iedereen oninteressant, kwa uitgesprokenheid en eigen meningen. Behalve Borst.

Tja en actieve voetballers durven of willen bijna niets zeggen. Wat dat betreft ken je beter ex-voetballers nemen.
  dinsdag 1 februari 2005 @ 12:45:03 #287
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_24861315
Ik vind Kieft wel fris hoor. Het moet ook een beetje aangenaam zijn om naar te kijken en te luisteren. Hij komt nooit zelf met iets, maar ik weet niet of hij daar ruimte voor krijgt.

Voetballers moet je natuurlijk blijven uitnodigen. Naast Heitinga en Robben heb je ook altijd nog mensen als Waterreus en.. (goed nadenken) um.. nou ja dat was het wel.

Die Genee kan ik dan weer niet uitstaan. Wat een gladde nepgozer. Blegh!
pi_24861381
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 12:36 schreef kriele het volgende:
Tja en actieve voetballers durven of willen bijna niets zeggen. Wat dat betreft ken je beter ex-voetballers nemen.
Wat die te zeggen hebben, boeit me ook niet veel. Wat kan mij het schelen dat van Gastel Leo B. een lul vond of hoeveel ramen het nieuwe kasteel van Marc Overmars heeft?
pi_24861445
Trainers kun je het beste uitnodigen. Jans, Vloet, Adriaanse, Korbach, de Haan, Maaskant enzovoort. Hebben altijd wat te zeggen en schromen zich niet om zich uit te spreken.
pi_24861467
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 12:45 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik vind Kieft wel fris hoor. Het moet ook een beetje aangenaam zijn om naar te kijken en te luisteren. Hij komt nooit zelf met iets, maar ik weet niet of hij daar ruimte voor krijgt.

Voetballers moet je natuurlijk blijven uitnodigen. Naast Heitinga en Robben heb je ook altijd nog mensen als Waterreus en.. (goed nadenken) um.. nou ja dat was het wel.

Die Genee kan ik dan weer niet uitstaan. Wat een gladde nepgozer. Blegh!
Van die Kieft wordt ik zo moe he
Ik zie hem al het hele weekend bij Canal+ en dan ook nog 's op Maandagavond bij Voetbalinsite

Ik snap ook niet waarom ze Heitinga hadden uitgenodigd
Er werden bijna alleen maar vragen aan hem gesteld die ook in de VI van vorige week stonden..
En dan heb je ook nog dat publiek dat om iedere bijna grappige opmerking over Derksen lacht
pi_24861983
Genee: "Kieft heb je nog een vaderlijk advies voor John?"

Kieft: "Altijd jezelf blijven jongen!"

Dat was dan wel weer een grappige opmerking...
pi_24865815
Olee, 3 keer. De kat ook weer. Vandaag extra brokje gegeven.

Mooi moment: Genee die zegt " wat een moeilijke namen toch allemaal vanavond."

En John heeft perfecte mediatraining ontvangen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_24865842
Leuke uitzending, Derksen was weer op dreef
pi_24866170
Was weer een superavond qua vragen MM! Die opmerking van Genee natuurlijk en viermaal een vraag van hier. (waarvan jij de hofleverancier was)
That's all folks!
pi_24866205
Jij kwam helaas niet in beeld, maar ik hoorde je naam wel. Al sprak ie het niet goed uit toch? Hij zei Klassen meende ik.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_24866303
Klopt, na al die rare namen was hij de draad ook even kwijt volgens mij.
That's all folks!
pi_24871258
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 10:22 schreef Sloggi het volgende:
Die Derksen is ook 'n idioot. Hoe kan hij weten of die Robert nou wel of niet goed is op basis van 2 wedstrijdjes bij Spartak Moskou van 4 jaar geleden
Een paar weken terug had hij het ook over De Graafschap dat een kansloze club is en niet thuis hoort in de eredivisie en Beenhakker daar ook niks aan kon doen. Gister zei hij dat De Graafschap mede dankzij Beenhakker een redelijke ploeg heeft en kan overleven dit jaar
pi_24873408
Derksen spreekt zich wel vaker tegen. Echt serieus kan je die man niet meer nemen natuurlijk, al is hij wel vermakelijk. Sowieso is Voetbal Insite niet meer bedoeld als serieus voetbaldiscussieprogramma. De gasten zijn vaak slaapverwekkend en het enige wat telt is het VMBO-publiek aan het lachen krijgen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_24873484
De Graafschap met Loovens is natuurlijk wel in een keer een klasse beter en Robbemond, Van Fessem en VandenBrouck zijn nuttige spelers. Sousa is afwachten
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_24873533
Daar heeft Derksen wel gelijk in inderdaad. Het scheelt nogal of je Vandenbroecke, Robbemond, Loovens, Magno, van Fessen en Sousa er bij hebt of niet. De Graafschap heeft zich goed versterkt, maar dat geldt ook voor RBC. Die hebben ook niet verkeerd ingekocht.

Probleem is wel dat de achterstand op ADO Den Haag behoorlijk is en ADO Den Haag toch regelmatig punten pakt.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')