Ja, daar stoor ik me ook al tijden aan. Met z'n cliches en herhalingen. Zegt elke week hetzelfde.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 10:12 schreef Dylan Dog het volgende:
Wat doet die Kieft toch in de uitzending?
Daar baseert cultheld zijn hele repertoire op hier in VBLquote:Op dinsdag 1 februari 2005 10:22 schreef Sloggi het volgende:
Die Derksen is ook 'n idioot. Hoe kan hij weten of die Robert willekeurige speler nou wel of niet goed is op basis van 2 wedstrijdjes samenvattingen van Spartak Moskou een willekeurige club van 4 max 2 jaar geleden
Maar vergeleken Derksen is bijna iedereen oninteressant, kwa uitgesprokenheid en eigen meningen. Behalve Borst.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 10:23 schreef gras het volgende:
[..]
Ja, daar stoor ik me ook al tijden aan. Met z'n cliches en herhalingen. Zegt elke week hetzelfde.
Daarnaast zouden ze geen voetballers moeten uitnodigen. Dat bleek gister maar weer eens.
Wat die te zeggen hebben, boeit me ook niet veel. Wat kan mij het schelen dat van Gastel Leo B. een lul vond of hoeveel ramen het nieuwe kasteel van Marc Overmars heeft?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 12:36 schreef kriele het volgende:
Tja en actieve voetballers durven of willen bijna niets zeggen. Wat dat betreft ken je beter ex-voetballers nemen.
Van die Kieft wordt ik zo moe hequote:Op dinsdag 1 februari 2005 12:45 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik vind Kieft wel fris hoor. Het moet ook een beetje aangenaam zijn om naar te kijken en te luisteren. Hij komt nooit zelf met iets, maar ik weet niet of hij daar ruimte voor krijgt.
Voetballers moet je natuurlijk blijven uitnodigen. Naast Heitinga en Robben heb je ook altijd nog mensen als Waterreus en.. (goed nadenken) um.. nou ja dat was het wel.
Die Genee kan ik dan weer niet uitstaan. Wat een gladde nepgozer. Blegh!
Een paar weken terug had hij het ook over De Graafschap dat een kansloze club is en niet thuis hoort in de eredivisie en Beenhakker daar ook niks aan kon doen. Gister zei hij dat De Graafschap mede dankzij Beenhakker een redelijke ploeg heeft en kan overleven dit jaarquote:Op dinsdag 1 februari 2005 10:22 schreef Sloggi het volgende:
Die Derksen is ook 'n idioot. Hoe kan hij weten of die Robert nou wel of niet goed is op basis van 2 wedstrijdjes bij Spartak Moskou van 4 jaar geleden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |