quote:Kan je mij vertellen wat je bedoelt met "alternatieve/gothic winkels"?
Op woensdag 26 september 2001 16:51 schreef Snookie het volgende:
Wil iemand please reageren? Ik ga morgen de stad in en tegen die tijd wil ik het echt wel weten. Hehe.
quote:Wat is een meeloperwinkel?
Op woensdag 26 september 2001 17:00 schreef Snookie het volgende:
Winkels waar ze geen standaard kleding verkopen, maar alternatieve kleding. Wat niet in de mode is. Snap je? Zoiets wat London vroeger was, maar wat nu een 'meeloperwinkel' is geworden.
quote:das zo'n winkel waar het winkelpersoneel constant met je meelopen.. heel irritant..
Op woensdag 26 september 2001 17:15 schreef SanSan het volgende:[..]
Wat is een meeloperwinkel?
quote:Ah, zoiets als de HEMA dus, nou die heb je in elke stad, dus vast ook wel in Groningen.
Op woensdag 26 september 2001 17:22 schreef beehee het volgende:
alternatieve winkels zullen dus die zijn waar ze dat niet doen ?
quote:
Op woensdag 26 september 2001 17:00 schreef Snookie het volgende:
Winkels waar ze geen standaard kleding verkopen, maar alternatieve kleding. Wat niet in de mode is. Snap je? Zoiets wat London vroeger was, maar wat nu een 'meeloperwinkel' is geworden.
quote:ja maar bij de hema komt die agent-wannabe-bewaak-type weer achter je aan (of zie ik er gewoon uit als een kleptomaan) dus dat telt niet denk ik
Op woensdag 26 september 2001 17:26 schreef SanSan het volgende:[..]
Ah, zoiets als de HEMA dus, nou die heb je in elke stad, dus vast ook wel in Groningen.
Echt winkels met Gothic zijn er helaas niet.
Have fun!
URSULA - Leeuwarden.
(jurken, rokken, broeken, t-shirts,sjaaltjes,sieraden,schoenen...)
Ik baal er zo van dat er amper iets te vinden is hier
Ursula (al eerder genoemd hier) is een goeie mogelijkheid, in Leeuwarden (daar werkt Ophelea)
quote:idd, ursula is keileuk om te shoppen!
Op woensdag 26 september 2001 18:32 schreef Loedertje het volgende:
Vrijwel al mijn kleding bestaat uit dit soort kleding. Ik kocht mijn kleding meestal in Amsterdam maar sedert 2 jaar ook in Leeuwarden (= op dit moment dichterbij voor mij)URSULA - Leeuwarden.
(jurken, rokken, broeken, t-shirts,sjaaltjes,sieraden,schoenen...)
quote:tja, altijd als ik ga kijken of ie nou eindelijk eens open is, ziet het er weer verlaten uit. Vraag me dan ook af of het uberhaupt nog weer open gaat
Op woensdag 26 september 2001 21:42 schreef Spuuglokje het volgende:
Ja, Tatcher is denk ik de zaak voor jou. Maar ik wist niet dat ie zo vaak dicht was.
quote:Ja die wijde skate-broeken hebben ze daar ook, maar 1 nadeel aan Ursula is dat ze verder helemaal geen concurrentie hebben in de omgeving, dus je raadt het al:
Op vrijdag 28 september 2001 16:43 schreef WaterBlade7 het volgende:
Eeh, waar zit die Ursula precies?? En verkopen ze daar alleen maar gothic-kleren, of ook alternatieve kleren (zoals van die wijde skate-broeken etc.)??
quote:Nieuwestad.
Op vrijdag 28 september 2001 16:43 schreef WaterBlade7 het volgende:
Eeh, waar zit die Ursula precies??
quote:Ja en met 5 mensen in die winkel lijkt het net koopavond. Tering dat winkeltje is echt KLEIN!!!
Op woensdag 26 september 2001 22:12 schreef TARAraboemdijee het volgende:[..]
tja, altijd als ik ga kijken of ie nou eindelijk eens open is, ziet het er weer verlaten uit. Vraag me dan ook af of het uberhaupt nog weer open gaat
quote:heb jij hem open meegemaakt dan???
Op donderdag 11 oktober 2001 22:44 schreef RemCow het volgende:[..]
Ja en met 5 mensen in die winkel lijkt het net koopavond. Tering dat winkeltje is echt KLEIN!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |