Ik ga ze de link van dit topic mailen, tenzij je mij 928 euro en 10 cent overmaaktquote:Due to the mix up of some numbers and names, we ask that you keep this
award strictly from public notice until your claim has been processed and your money
remitted to your account.
als je me de helft meedoet geef ik je niet aan voor chantagequote:Op maandag 24 januari 2005 23:18 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
Ik ga ze de link van dit topic mailen, tenzij je mij 928 euro en 10 cent overmaakt
Dus je kan kiezen, of je geld mislopen omdat je je niet aan de regels houdt, of gewoon mij die 928 euro en 10 cent overmaken
of een lekker ding.....quote:Op maandag 24 januari 2005 23:46 schreef Kontiki het volgende:
Ik ga ze zo bellen, benieuwd wat voor Sjonnie ik aan de lijn krijg.
*edit* Net gedaan en ik krijg zo'n laffe voicemail: 'U bent verbonden met de voicemail van 0...6...bladiebla'
quote:Op maandag 24 januari 2005 15:07 schreef Hare het volgende:
Nou maar even snel die 928 euro en 10 cent overmaken
Haha, heb je echt gebeld? En? Wat zei ie verder?quote:Op dinsdag 25 januari 2005 18:34 schreef ReVu het volgende:
Ik heb die knakker net wel aan de telefoon gehad...
Leek een beetje of mr. Muhamad Yaya
9,5 miljoen dollar voor mij?!??!
En leg het dat soort oude mensen maar eens uit dat het nep isquote:Op maandag 24 januari 2005 15:35 schreef luciferist het volgende:
mijn opa. laast ook helemaal blij. bah maar goed dat hij het eerst even aan ons wou vertellen. want anders had hij het gehouden als een verrassingserieus, spam makers, spyware scripters, end it soort mensen steek ik zo neer als ik ze zie
Waar ik vandaan kwam, hoe ik heette...quote:Op dinsdag 25 januari 2005 19:06 schreef Hare het volgende:
[..]
Haha, heb je echt gebeld? En? Wat zei ie verder?
Gelukkig ben je er niet in getrapt?quote:Op dinsdag 25 januari 2005 19:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
gaston stond gister voor mijn deur met 25.000 euro!!
Haha... leer eerst eens straatnamen, en stadsnamen goed spellenquote:MACSOFTWARE INTERNATIONAL LOTTERY BV
Laan Van Hoornwajck 55
2289 Dg Rijswijck
Den Haag, the Netherlands
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |