welk mailtjequote:Op vrijdag 6 mei 2005 09:46 schreef Wrinex het volgende:
[..]
Zou je misschien even aan willen geven welke dvd's je nog over hebt?
@dolle_hond: Ik mail jou vanmiddag even terug
Stuart zou allang hebben teruggemaild, dus laat maar. ik wil niks meer aan je verkopen. je bent gewoon niet betrouwbaar.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 09:46 schreef Wrinex het volgende:
[..]
Zou je misschien even aan willen geven welke dvd's je nog over hebt?
@dolle_hond: Ik mail jou vanmiddag even terug
Dat zeg ik ookquote:Op dinsdag 25 januari 2005 12:31 schreef Ruis het volgende:
ff er ene paar uitgepakt
[..]
allemaal bij de FRS in de budget bakken
incl verz en nl-subs?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 18:50 schreef Asskicker14 het volgende:
Je kunt Kill Bill Vol. 2 [2DVD] in ABSOLUTE nieuwstaat van mij kopen voor 12 euro.
Heb je toevallig ook Kill Bill 1 in 2 DVD-versie in de aanbieding?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:27 schreef Asskicker14 het volgende:
Jep voor allemaal.
Laatst ook een deal gehad met Wrinex, was geen enkel probleemquote:Op maandag 30 mei 2005 13:41 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
Stuart zou allang hebben teruggemaild, dus laat maar. ik wil niks meer aan je verkopen. je bent gewoon niet betrouwbaar.
I know, echter aangezien de redelijke termijn van reageren van de TS reeds met drie weken is overschreden voel ik mij niet geremd (tenzij een mod hier anders over denkt)quote:
gelijk heb jequote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:39 schreef VincentK het volgende:
[..]
I know, echter aangezien de redelijke termijn van reageren van de TS reeds met drie weken is overschreden voel ik mij niet geremd (tenzij een mod hier anders over denkt).
Drie weken?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:39 schreef VincentK het volgende:
[..]
I know, echter aangezien de redelijke termijn van reageren van de TS reeds met drie weken is overschreden voel ik mij niet geremd (tenzij een mod hier anders over denkt).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |