Ik vind die Station-compilatie toch even een paar treedjes beter dan die Tare File Junction van Yellotone.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 20:55 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Ik eet m'n toetsenbord op als je Yellotone - Tar File Junction ook tegen vond vallen, beste A.I. release van 2004.
Na 5 dagen nog steeds geen antwoord. Dus hieruit moet ik opmaken dat jullie nooit IDM op vinyl kopen?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:59 schreef zwareshag het volgende:
Wat zijn goede shops om online IDM op vinyl te kopen? BIj voorkeur Nederlandse shops, want ik heb het onderhand een beetje gehad met bestellen uit het buitenland (langere wachttijden, meer verzendkosten enz).
Ik. Ik spendeer er elke dag wel een paar uur aan. Maar ik heb nog geen waardige producties om hier te postenquote:Op zaterdag 5 maart 2005 20:36 schreef joehaann het volgende:
wat ik me even tussendoor afvraag; is er iemand die hier een poging doet tot 't maken van [hokjesmode] idm? [/hokjesmode]
Thanks! Dan ga ik daar eens kijken.quote:Op zondag 6 maart 2005 02:27 schreef HAL9000S het volgende:
Jawel maar nooit online, ik bestel m'n vinyl in popspeciaalzaken zoals de Waaghals in Nijmegen. Ander vinyl (voornamelijk electro/techno) bestel ik meestal op sites als www.phear.nl.
nahja, wat loops of ideeen dan.. anything!quote:Op zondag 6 maart 2005 02:28 schreef zwareshag het volgende:
[..]
Ik. Ik spendeer er elke dag wel een paar uur aan. Maar ik heb nog geen waardige producties om hier te posten, ik ben voornamelijk bezig met nieuwe technieken te leren en effecten uit te proberen dan volwaardige nummers bouwen.
Voeg me dan maar toe op MSNquote:Op zondag 6 maart 2005 16:44 schreef joehaann het volgende:
[..]
nahja, wat loops of ideeen dan.. anything!
ik zou het niet idm willen noemen, dat zou suggesteren dat 't intelligente muziek was.. in feite is het gewoon gekloot, maar iig geen 13 in dozijn-techno ofzo : )quote:Op zondag 6 maart 2005 19:06 schreef zwareshag het volgende:
[..]
Voeg me dan maar toe op MSN. Maak jij trouwens ook IDM?
Ik ben van plan een soort kalendertje op te zetten voor electronica/idm concerten/festivals in Nederland en België. Dat lijkt me een stuk makkelijker dan alle sites van podia en concerten afgaan om te kijken of er een electronica artiest optreed. Is zoiets er niet al en zo nee, is er animo voor? Zo ja dan schrijf ik een scriptje en laat ik het ergens hosten.
JA! DOEN!quote:Op zondag 6 maart 2005 19:06 schreef zwareshag het volgende:
Ik ben van plan een soort kalendertje op te zetten voor electronica/idm concerten/festivals in Nederland en België. Dat lijkt me een stuk makkelijker dan alle sites van podia en concerten afgaan om te kijken of er een electronica artiest optreed. Is zoiets er niet al en zo nee, is er animo voor? Zo ja dan schrijf ik een scriptje en laat ik het ergens hosten.
En 14 Maart in Maastricht. Misschien dat ik daar wel te vinden ben.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 17:57 schreef Glacius het volgende:
Sat 12 @ 21:00, OT301 Amsterdam:
INCITE/
Experimental audiovisual electronics from Hamburg
[afbeelding]
Incite/ is a collaboration between Kera Nagel [Axiomatic Integration] and Andre Aspelmeier [GradCom], both of whom will also play solo sets this evening. They play bone-dry minmal electronics, fragmented slomo grooves and abstract rhythmic arrangements synced with abstract videos. Their musical style - minimal listening - is focused on minimal variations in the micro-structure of loops and patterns. The sound is very "hi-fi" in the sense that it makes great use of the extremes of the spectrum of human hearing.
http://www.incite.gradcom.org
Entrance: 4 euro.
Breakcore is ook yumquote:Op dinsdag 8 maart 2005 23:10 schreef BJB het volgende:
Klinkt leuk, maar heb dan al afgesproken om te breakcoren in Arnhem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |