Ik bedoel natuurlijk 'lounge' in de zin van protolounge uit de jaren vijftig, Z. Maar ik ben benieuwd naar je mening! Ik zou beginnen met 'The Quiet Party' en zijn nieuwste album 'Exquisite Corpse'. Op deze platen kan je ook Madlib en MF Doom vinden (en nog een shitload aan andere coole artiesten zoals Busdriver).quote:Op maandag 31 januari 2005 12:06 schreef Z het volgende:
Alhoewel ik de kriebels krijg van het woord 'lounge' maken de namen MF Doom en Madlib het weer goed; ik ga opzoek.
Leuk!quote:Op maandag 31 januari 2005 22:00 schreef Z het volgende:
Ik ben voorlopig nog niet uitgeluisterd, ik ga nog opzoek naar meer! Dan zal ik nog wat posten.
'Of Snowdonia' is een goede plaat, maar 'Exquisite Corpse' is echt vele malen beter (en coherenter). Als je meer Daedelus wilt dan kun je ook even zoeken naar het nieuwe Busdriver-album 'Fear Of A Black Tangent', dat voor de helft is geproduceerd door Daedelus.quote:Op woensdag 2 februari 2005 08:49 schreef Lamb het volgende:
Ik heb hem gemist in paradiso :|
Jammer, vind hem erg goed,
Vooral 'of snowdonia',
Ja, Daedelus en Busdriver schijnen dikke maatjes te zijn.quote:Op maandag 7 februari 2005 16:28 schreef Z het volgende:
Hi, ik kwam ook nog 'Busdriver and Radioinactive with Daedelus' tegen, weet niet hoe de plaat heet, maar het klinkt goed iig.
Dit is een voorbeeldje daarvan.
http://www.subjectivisten.org/mp3check/archief/000922.php
Mooi!quote:Op vrijdag 18 februari 2005 11:52 schreef De-oneven-2 het volgende:
Maar wat ik van 'm gehoord heb, smaakt -vooralsnog- naar meer...
Niet vergeten dus.quote:Op woensdag 23 februari 2005 10:35 schreef zodiakk het volgende:
Volgende week komt zijn nieuwe plaat 'Exquisite Corpse' uit! Luisteren en kopen!
Dat vroeg ik me ook af! Naar ik heb vernomen zijn het gewoon vrienden van hem geworden na wat shows in Frankrijk en zijn ze zo op het album terecht gekomen. TTC heeft ook een album op Big Dada genaamd 'Batards Sensibles': te gekke beats, maar een lyrische presentatie die naar mijn mening te wensen over laat. Ik denk dat die laatste track gewoon een soort bonustrack is, aan het eind van 'Thanatopsis' zit namelijk en flinke stilte. Overigens, als je 'Thanatopsis' mooi vind dan moet je vooral ook 'Was Waiting' luisteren op zijn vorige album 'Of Snowdonia'. Die Daedelus kan best leuk mijmeren.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 19:32 schreef Uncle_Sam het volgende:
Thanatopsis staat al heel de middag op repeat; heerlijk hoe die gefreakte beatbox overloopt in die nasale zang. De samenwerking met MF Doom vind ik ook erg geslaagd, evenals de verknipte klassieke elementen op ( i ) sent off ( ii ) die de plaat in plaats van meeslepend, tot een swingend en up-tempo geheel maken. Al met al weer een sfeervol album, maar wat heeft die vreemdsoortige Franse hiphopper op het einde te zoeken?!
Wat is daar in vredesnaam nerdy aan?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 21:21 schreef keeper het volgende:
Even offtopic, maar wat ben jij een heerlijke nerd kwa indelen van je mp3s.
Strak en rechtlijnig. Ik bedoelde het in ieder geval positief.quote:Op zondag 6 maart 2005 00:13 schreef zodiakk het volgende:
Wat is daar in vredesnaam nerdy aan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |