Ik hier. Morgen tijdens de friendly's op irc even overleggen? Ik heb zelf namelijk ook wel wat idee'tjes over hoe de cup beter aangepakt kan worden aangezien ik het dit seizoen absoluut niet soepel gaan vond (wat dus geheel aan mij lag, laat ik dat voorop stellen).quote:Op dinsdag 25 januari 2005 23:08 schreef komrad het volgende:
Komt goed, we zijn op irc ook al aan het discussieren, maar engessa heeft hier natuurlijk belangrijke stem in. Ik ga binnenkort iig vast een topic openen over de nieuwe fok cup, maar eerst ff overleggen met engessa
!!??! vanaf bekerronde 3 ?!?! vanaf ronde 5 begint het pas een beetje spannend te worden? en met die extra divisie erbij verwacht ik nog wel wat verder te komen ??quote:Op dinsdag 25 januari 2005 22:23 schreef komrad het volgende:
SD
ff een snel vraagje, de fok!cup begon vorig seizoen na de 3e bekerronde. Ik weet niet precies hoe sterk iedereen is, maar dat vind ik op zich wel een goed plan. Als er veel teams ronde 4 van de beker dreigen te halen, moeten we maar ff zien. IK stel voor dat er vanaf volgende week weer aangemeld kan worden. Ik zal wel ff contact met engassa opnemen omdat hij "THE GODFATHER" of the FOK!cup is.
ehh, wat wil je dat ik er bij zetquote:Op woensdag 26 januari 2005 00:03 schreef ASSpirine het volgende:
Trouwens, Hives
Just a reminder.
Als je wil, mag je de doelstellingen tijdens het seizoen wel aanpassen
quote:Op maandag 24 januari 2005 10:58 schreef The_Hives het volgende:
Doelstellingen:
-goed coach
- handhaven in VI wordt al lastig genoeg.
Weinig deze keer.
quote:Op woensdag 26 januari 2005 08:38 schreef komrad het volgende:
volgens mij speelt de X geen beker. Als je bij het begin van de fokcup nog in de beker zit wordt er iets bedacht om je in te laten stromen.
weet dat er geen X teams in de beker spelen....... maar er worden er wel 8064 ( zoiets ) toegevoegd........quote:Op woensdag 26 januari 2005 08:38 schreef komrad het volgende:
volgens mij speelt de X geen beker. Als je bij het begin van de fokcup nog in de beker zit wordt er iets bedacht om je in te laten stromen.
You wish.....quote:Op woensdag 26 januari 2005 09:29 schreef The_Hives het volgende:laat mij dan maar tegen Robar spelen in de kwartfinale, ik wil ook wel eens een makkelijk potje
Bekijk wedstrijd: HT Live hattriX-Ray live! jrquote:
ajax en van gaal enzoquote:Op woensdag 26 januari 2005 09:04 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ehh, wat wil je dat ik er bij zet
[..]
Lees eerst eens de verwijzingen in de openigspost en de hattrickhandleiding.quote:Op woensdag 26 januari 2005 10:04 schreef Dylan Dog het volgende:
Hoera! Ik heb ook een team toegewezen gekregen!
Kan iemand me een beetje op weg helpen? Ik zie bijvoorbeeld helemaal geen geplande wedstrijden. En mijn team ziet er behoorlijk bagger uit, wat is wijsheid: meteen gaan kopen of niet?
Ik zou eerst heel goed de regels lezen als ik jouw was....... het zijn nu even rustige weken in HT dus nog even wachten met aankopen zodat je zeker weet wat je nodig hebt......quote:Op woensdag 26 januari 2005 10:04 schreef Dylan Dog het volgende:
Kan iemand me een beetje op weg helpen? Ik zie bijvoorbeeld helemaal geen geplande wedstrijden. En mijn team ziet er behoorlijk bagger uit, wat is wijsheid: meteen gaan kopen of niet?
quote:Op woensdag 26 januari 2005 10:16 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
ajax en van gaal enzo
kon het niet laten, humor hé![]()
zulke spelers en dan nog moet ik geld toeleggen op mijn reisquote:Op woensdag 26 januari 2005 10:42 schreef Robar het volgende:
Handig Hives!
Je trapt zijn op 1 na beste speler (TSI 11600) eraf en zijn beste speler komt er voor in de plaats (34200)
wat is je team en id ed? Dat zet ik je er in de OP bij.quote:Op woensdag 26 januari 2005 10:04 schreef Dylan Dog het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |