ik speelde gisteren al, maar is een veldslag geworden: 6-0 verloren, een rode kaart en 2 blessuresquote:Op woensdag 26 januari 2005 10:02 schreef Robar het volgende:
komrad speelt nu toch ook of niet?
Wat is zijn wedstrjid ID?
Auw!quote:Op woensdag 26 januari 2005 11:41 schreef komrad het volgende:
[..]
ik speelde gisteren al, maar is een veldslag geworden: 6-0 verloren, een rode kaart en 2 blessures
Ik ga nooit meer naar wales
mijn 2 laatste aankopen allebei geblesseerd. De ene is 21 en 1 weekje dus dat komt wel goed. De andere moet eens mijn coach gaan worden en moet dus ervaring opdoen. Die is nu 28 en +3, dus ik ga maar eens een paar doktoren aannemen. Dat zal wel even gaan duren denk ik zoquote:Op woensdag 26 januari 2005 11:45 schreef Robar het volgende:
[..]
Auw!
Langdurig of niet?
1 Troost, Hives doet het niet veel beter
*kuch* 5-0 *kuch*
je staat erbij, dus vanaf de volgende OP sta je in de goede groepquote:Op maandag 24 januari 2005 11:05 schreef WasQ het volgende:
Zoals al in een eerder topic aangegeven heb ik wél een HT-Arena site, terwijl ik in de OP nog niet vermeld sta. Bij deze nog maar een keer. Kan iemand me toevoegen daaraan? Dank u!
gek he als je daar de meeste seizoenen hebt gespeeldquote:Op woensdag 26 januari 2005 11:59 schreef Robar het volgende:
Best leuk die supporterstatistieken!!!
Weet niet of ik hier nu zo blij mee moet zijn
Competitie: VI.656 (18131)
Eeuwige ranglijst
Team Gespeeld Goals Punten
1. Fc Jetta 84 236 - 157 157
2. Robarka 77 256 - 140 153
3. Terheijde a/z unite 70 211 - 109 142
4. De heren van Hertog 56 163 - 56 122
5. A.F.C Boozterboys 34 129 - 31 86
6. The Koenies 76 138 - 174 81
7. Grunninger All Star 42 74 - 133 45
8. Glanerbrug Utd 28 64 - 54 42
9. Joey`s Champions 14 28 - 31 16
10. Bono United 14 27 - 47 13
11. we worden kampioen 14 20 - 43 12
12. Arsenal LFC 14 22 - 32 10
13. Deltaas Team 4 7 - 10 6
14. mc ducatis 14 17 - 70 6
Ben toch wel 1 van de best presterende teams in mijn competitie!
Oefenpotjes zijn altijd wel te regelen, maar voor vanavond ben je vrij laat, ik geloof dat je wel ergens een advertentie kunt zetten. Je hoeft er zelf niet bij te zijn, al is het altijd wel gezellig druk op IRC tijdens wedstrijden.quote:Op woensdag 26 januari 2005 12:12 schreef Dylan Dog het volgende:
Kan ik niet tegen een van jullie een oefenpotje spelen of gaat dat niet?
En moet je erbij zijn als de wedstrijd gespeeld wordt?
Sorry voor de n00b-vragen
Jeetje Hives......quote:Op woensdag 26 januari 2005 12:11 schreef The_Hives het volgende:
[..]
gek he als je daar de meeste seizoenen hebt gespeeld
Dat zei ik net al...quote:Op woensdag 26 januari 2005 12:33 schreef komrad het volgende:
Ik hoop dit jaar zo snel vertrokken te zijn uit de VIII dat ik daar nooit hoog op de lijstjes kom te staan
Ik heb em nu op 100% en Conditie gezet. Wel een zooi geld uitgegeven aan stadionuitbreiding en een nieuwe coach gekocht. Ben benieuwd...quote:Op woensdag 26 januari 2005 13:31 schreef The_Hives het volgende:
Weet je al wat je wilt trainen Dylan Dog? Succes iig vanavond al zal je waarschijnlijk niet erg veel winnen in het begin. Het is overigens wel verstandig om de komende 2 weken (donderdag avond is de eerste training) conditie te trainen. Dit is erg belangrijk voor je middenvelders.
Pff, geen flauw idee. Je traint alleen op groepsniveau he, niet op individuele basis toch?quote:Op woensdag 26 januari 2005 13:49 schreef komrad het volgende:
@ dylan dog, maar wat wil je daarna gaan trainen?
waarom heb je je stadion uitgebreid?? je hebt al een stadion van 12000 en je hebt maar 100 sups........ Zonde van je geld!! Had je in het begin zeker beter kunnen gebruiken!quote:Op woensdag 26 januari 2005 13:41 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik heb em nu op 100% en Conditie gezet. Wel een zooi geld uitgegeven aan stadionuitbreiding en een nieuwe coach gekocht. Ben benieuwd...
Ik heb een stadion van 7000 mensen, niet 12000...quote:Op woensdag 26 januari 2005 15:02 schreef Tim_G het volgende:
[..]
waarom heb je je stadion uitgebreid?? je hebt al een stadion van 12000 en je hebt maar 100 sups........ Zonde van je geld!! Had je in het begin zeker beter kunnen gebruiken!
??? dus ze hebben het nog niet doorgevoerd? je hebt wel 100 sups of heb je er meer??quote:Op woensdag 26 januari 2005 15:05 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik heb een stadion van 7000 mensen, niet 12000...
Dus jij zegt: train op één gebied en verander dat niet (nooit??). Ik heb nu conditie maar dat ga ik morgen aanpassen in weet-ik-veel-wat.quote:Op woensdag 26 januari 2005 15:17 schreef The_Hives het volgende:
Je traint niet het groepsniveau. Je traint als je bv scoren traint alleen je aanvallers die je tijdens de 2 wedstrijden (zondag en woensdag) opgesteld hebt. De anderen trainen niet. Kies dus voor 1 training (en kijk naar je jongste spelers en hun stats en die verder trainen). Ga ook niet van training wisselen. BV van scoren naar def. Gaat kapitalen kosten.
Ik heb 7000 plaatsen en er 3500 'in de verbouwing' gepland. Idd 100 supporters maar met zo'n flashy stadion worden dat er snel meer...quote:Op woensdag 26 januari 2005 15:10 schreef Tim_G het volgende:
[..]
??? dus ze hebben het nog niet doorgevoerd? je hebt wel 100 sups of heb je er meer??
en dus idd beter de regels kunnen lezen. Je hebt 100 sups..... misschien straks als het goed gaat 200( week of 5 ofzo )..... Stel je hebt een goede reeks wedstrijden..... 30 x 200 is 6000..... dus dan zit je stadion op zijn hoogst tot de helft vol! en dan ga ik uit van het meest positieve geval. Als we uitgaan van een minder goede reeks....... 20 x 150 is 3000...... sta je mooi met je stadion voor 10500 man.....quote:Op woensdag 26 januari 2005 15:25 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik heb 7000 plaatsen en er 3500 'in de verbouwing' gepland. Idd 100 supporters maar met zo'n flashy stadion worden dat er snel meer...
nee wat ik zeg is dit:quote:Op woensdag 26 januari 2005 15:25 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Dus jij zegt: train op één gebied en verander dat niet (nooit??). Ik heb nu conditie maar dat ga ik morgen aanpassen in weet-ik-veel-wat.
Duidelijk verhaal. Dus deze en volgende week conditie trainen is niet verkeerd en dan voor iets anders kiezen en dat 4 seizoenen zeg maar volhouden (4 seizoenen, is dat 4x 14 zondagen dus zeg maar ruim 1 kalenderjaar?)quote:Op woensdag 26 januari 2005 15:36 schreef The_Hives het volgende:
[..]
nee wat ik zeg is dit:
Het zijn nu de tussenweken tussen 2 competities in. Dan trainen veel mensen conditie. Daarna kies je 1 training (op basis van coach die je genomen hebt, bijvoorbeeld aanvallend ingestelde coach of verdedigende, en op basis van de jonge spelers die je nu al hebt). Die training volg je dan bijvoorbeeld 3/4 seizoenen. Alleen misschien in de tussenweken weer conditie omdat je misschien veel spelers erbij hebt (middenvelders) die geen conditie hebben.
Het is niet zo dat je denkt: mn verdediging is zwak die train ik een tijdje, en over een paar weken ga je je aanval weer trainen. Wat ik eerder zei: om een sterk team te bouwen moet je veel geld verdienen met het trainen van jonge spelers. Dat kan alleen als je een oog krijgt voor spelers die snel in een stat stijgen waardoor je dus sneller deze spelers weer kan verkopen. Dus voor die ervaring moet je lang iets blijven trainen.
daarnaast heeft morgen veranderen geen zin, omdat donderdag nacht de selectie traint. In de week hiervoor kan je 100 keer je traning wijzigen, maar de training die ingesteld op donderdag nacht, dat is de training die je selectie uiteindelijk krijgt.
Da's een excel sheet waarmee je verkoop en aankoopprijzen uit kunt rekenen bij een vastgelstelde winst per week, je kunt ook berekenen wat je verdient hebt aan een speler.quote:Op woensdag 26 januari 2005 15:41 schreef Ruudt het volgende:
Lorrie's tool werkt niet bij mij.. maar wat houdt dat nou precies in?
Mijn doelstelling? Simpel, promoveren!
Ik heb 3 WO's en daar moet ik maar eens goed van profiteren
Je kunt training niet per dag aanpassen, training gaat per week, de skill die je ingesteld hebt voordat de update begint wordt de afgelopen week getrained. In Nederland is die update donderdagnacht/vrijdagmorgen.quote:Op woensdag 26 januari 2005 15:25 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Dus jij zegt: train op één gebied en verander dat niet (nooit??). Ik heb nu conditie maar dat ga ik morgen aanpassen in weet-ik-veel-wat.
[..]
Ik heb 7000 plaatsen en er 3500 'in de verbouwing' gepland. Idd 100 supporters maar met zo'n flashy stadion worden dat er snel meer...
moet verdomme toch niet gekker worden ook zeg!quote:Erwin scoorde 5 - 0 toen Frodo Decker op rechts doorbrak en de hele verdediging te kijk zette. Dit betekende een hattrick voor Frodo Decker!
i try to keep up.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 18:07 schreef Johan-Derksen het volgende:
Wow Verbal, wat fijn dat je nog post
Kan je een korte beschrijving geven van hoe het daar is?
Lukt het je wel om je Hattrick team bij te houden?
Voor de duidelijkheid: Hij loopt stage in Engeland bij een bedrijf waar ik de naam niet van kan onthouden
das niks man, sommigen hebben veel ergerquote:Op woensdag 26 januari 2005 19:29 schreef GotenSSJ het volgende:
Mijn inzending voor de max philip award : Nelson Julián Rizo Patrón
oke thnxquote:Op woensdag 26 januari 2005 16:28 schreef Lortnoc het volgende:
[..]
Da's een excel sheet waarmee je verkoop en aankoopprijzen uit kunt rekenen bij een vastgelstelde winst per week, je kunt ook berekenen wat je verdient hebt aan een speler.
Hij is ook down te loaden op: http://www.kielp.com/gijsh/httips da's wat makkelijker dan online denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |