Dat zeker, ok ik moet toegeven dat Starwing nog steeds geweldig is (Heb hem ook hoor), de graphics waren echt subliem voor die tijd.quote:Op donderdag 15 december 2005 14:45 schreef Erwtensoep het volgende:
Dat mag. Het is wel een stuk uitgebreider dan Starwing.
toen ik een jaar op 9 was verstopte mijn moeder dit spel, en mocht ik het pas weer spelen toen ik 10 of 11 wasquote:Op zondag 25 december 2005 12:20 schreef melvinkef het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mother of the fighting games 4-ever.
Misschien een contactspray hier en daar?quote:Op zondag 25 december 2005 15:01 schreef Maisnon het volgende:
Maar mijne deed et schijnbaar wel, ik had het goede kanaal, maar die SNES is zo ongeveer totalloss.
Zou et verstandig zijn em open te maken anders? En hoe doe ik dat, die schroeven zijn echt weirdquote:Op maandag 26 december 2005 23:36 schreef MaZz_ het volgende:
[..]
Misschien een contactspray hier en daar?
Sorry vond Mortal toen toch net iets beterquote:Op zondag 25 december 2005 12:20 schreef melvinkef het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb die cd er ook nog vanquote:Op zondag 25 december 2005 12:20 schreef melvinkef het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Super Double Dragon is ook wel veeetquote:Op dinsdag 27 december 2005 09:05 schreef Retarded het volgende:
Killer Instict heb ik een half jaartje terug kado gekregen van een maat van me die hem nog had liggen! Kheb nu Street Fighter 2, Mortal Kombat 2 en Killer Instinct.. de 3 beste 2D fightgames ooit
quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:31 schreef olsentwinnetje het volgende:
[..]
Super Double Dragon is ook wel veeet
Ultra combo'squote:Op dinsdag 27 december 2005 12:50 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Ik snap hee; dat Killer instinct niet echt zo.
Een veel te traag spel totdat je de special moves door hebt en dan is het alleen maar combinaties maken. Of zie ik iets verkeerd?
Tering wat is dat een goed spel hequote:
Ik heb Double Dragon nog op de Sega Master System gehad, dat was echt een uberspel! Hoe vaak je het ook speelde, je raakte er gewoon niet op uitgekekenquote:Op dinsdag 27 december 2005 23:34 schreef olsentwinnetje het volgende:
[..]
Tering wat is dat een goed spel he
Toen ik klein was (jaartje of 6) speelde ik dat spelletje met m'n pa
Oh man...wat waren dat tijden
Een keertje waren we in de laatste level...wij focking gespannen heen en weer springen![]()
Die move met je knieholte in een tegenstander ze nek... hahaha en dan met dat voetje BAF! BAF! BAF!quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:34 schreef olsentwinnetje het volgende:
[..]
Tering wat is dat een goed spel he
Toen ik klein was (jaartje of 6) speelde ik dat spelletje met m'n pa
Oh man...wat waren dat tijden
Een keertje waren we in de laatste level...wij focking gespannen heen en weer springen![]()
Orchid met r bloktietenquote:Op dinsdag 27 december 2005 23:33 schreef olsentwinnetje het volgende:
[..]
Ultra Combo kan ik met Orchid makkelijk
In het begin vocht ik metquote:Op woensdag 28 december 2005 12:49 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Orchid met r bloktieten
[afbeelding]
Ik vocht altijd met Cinder
Grijze zweet man. Had MK op de megadrive net iets meer.quote:Op dinsdag 27 december 2005 10:59 schreef Fathom het volgende:
[..]
Sorry vond Mortal toen toch net iets beter
Ik ook, die was het makkelijkstquote:Op woensdag 28 december 2005 12:49 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Orchid met r bloktieten
[afbeelding]
Ik vocht altijd met Cinder
Zoals in Turtles in Time? Wat trouwens een geniale Turtles game was.quote:Op woensdag 28 december 2005 13:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja hoor, ook daar kan ik mee overweg. TJ Combo. Zijn Killer Move waarbij je iemand tegen het scherm sloeg was geniaal
Gast. Je speelt nog Mario games.quote:Op woensdag 28 december 2005 13:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Turtles is op de SNES aan me voorbij gegaan, toen was ik te stoer voor Turtles
Dat filmpje in deel 2 na een ultra combo.quote:Op woensdag 28 december 2005 12:49 schreef Erwtensoep het volgende:
Orchid met r bloktieten
Ik kon juist helemaal niks met Jagoquote:Op woensdag 28 december 2005 13:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ook, die was het makkelijkst![]()
Later veel gespeeld met Jago en Fulgore. Jago was wel wat gay, maar die vliegende trap heerst.
Ik kon daar best goed mee overwegquote:Op woensdag 28 december 2005 13:43 schreef Sharkdoggie het volgende:
Is er eigenlijk iemand die een beetje overweg kon met die bokser? Dat was echt de enige figuur in KI waarmee ik helemaal niets kon.
quote:Op woensdag 28 december 2005 13:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja hoor, ook daar kan ik mee overweg. TJ Combo. Zijn Killer Move waarbij je iemand tegen het scherm sloeg was geniaal
Mario is voor alle leeftijdenquote:Op woensdag 28 december 2005 13:48 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Gast. Je speelt nog Mario games.![]()
Een vriendin die op de SNES speelt?quote:Op woensdag 28 december 2005 17:24 schreef sk888er het volgende:
turtles in time laatst nog uitgespeeld met mn vriendin![]()
Dat ene vliegspelletje...hoe heet dat spelletje ook al weer..Star nog watquote:Op woensdag 28 december 2005 18:49 schreef jimjim1983 het volgende:
welke spellen hebben de mooiste graphics gehad? Killer Instinct zag er toen mooi uit maar nu absoluut niet meer, net als Starwing. Donkey Kong Country en spellen als Aladdin vind ik er nu nog steeds leuk uitzien.
quote:* Star Fox was the first game on the SNES to use the Super FX microchip.
* The Super FX microchip allowed for 3-D polygonal objects to be displayed on the SNES.
Final Fantasy VI (vanwege de fantastische monster graphics) en Yoshi's Island (vanwege het originele design).quote:Op woensdag 28 december 2005 18:49 schreef jimjim1983 het volgende:
welke spellen hebben de mooiste graphics gehad?
Dat ken ik niet, maar ik kan me wel vaag herrineren dat Orchid haar tieten liet zien aan de tegenstander in een finishing move in het eerste deel (met haar rug naar de speler toe dat wel).quote:Op woensdag 28 december 2005 18:17 schreef chibibo het volgende:
[..]
Dat filmpje in deel 2 na een ultra combo.
Wat boeit dat nou! Starwing is net zo erg nostalgie als de Smurfen en Alfred J Kwak!... speel het zelf af en toe nog steeds!quote:Op woensdag 28 december 2005 19:04 schreef jimjim1983 het volgende:
ja maar die ziet er nu toch niet meer uit
Starwing / Starfox heerst gewoon nog enorm! Zoals eerder genoemd, de openingsscene is meesterlijk. Ik kreeg met KI alleen een Ultra Combo voor elkaar met Jago en Fulgorequote:Op vrijdag 30 december 2005 08:53 schreef Retarded het volgende:
[..]
Wat boeit dat nou! Starwing is net zo erg nostalgie als de Smurfen en Alfred J Kwak!... speel het zelf af en toe nog steeds!
ja, zeg toch ook niet dat het wat uitmaaktquote:Op vrijdag 30 december 2005 08:53 schreef Retarded het volgende:
[..]
Wat boeit dat nou! Starwing is net zo erg nostalgie als de Smurfen en Alfred J Kwak!... speel het zelf af en toe nog steeds!
Het leuke aan Super Soccer was toch wel dat je zelf moest keepen. Geweldig was dat.quote:Op zondag 1 januari 2006 11:54 schreef Springsteen27 het volgende:
Super Soccer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |